Ik ga naar veel uitwedstrijden op vrij vervoer of autocombi.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:49 schreef DeVinger het volgende:
Zijn er eigenlijk FOK-ers hier die naar de uitwedstrijden gaan?
Ik heb niks met Gelderland, ik heb iets met Nijmegen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:10 schreef Zero2Nine het volgende:
Gelderland idd! Vind het toch wel mooi dat NEC en Vitesse beide zo goed hebbe gepresteerd tegen Ajax. Vitesse natuurlijk iets beter, maar tochNEC heeft Feyenoord mooi geklopt, dat moet Vitesse nog maar ff zien te doen.
De rivaliteit tussen NEC en Vitesse is mooi, maar er zou wel iets meer van een Gelderland gevoel moeten zijn. Brabantse clubs hebben wel meer zoiets. Het kunnen onderling elkaars rivalen zijn maar dat Brabantse hebben ze gemeen. Nu komt dat misschien ook wel door de grootte en diversiteit van Gelderland (toch de grootste provincie van NL)
Karel A. heeft niet veel vrienden gemaakt door te opperen dat er maar plek is voor 1 clubquote:Op zondag 11 februari 2007 15:10 schreef Zero2Nine het volgende:
De rivaliteit tussen NEC en Vitesse is mooi, maar er zou wel iets meer van een Gelderland gevoel moeten zijn.
Jazeker meer samenwerken met jeugdopleiding e.d.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef DeVinger het volgende:
Het zou leuk zijn als de rivaliteit overslaat in gezonde rivaliteit, en elkaar iets meer licht in de ogen gunt. Bovendien kan men best wat aan elkaar hebben denk ik.
Ja dat bedoel ik dus. dat is volgens mij overal in Gelderland. Mensen van de veluwe hebben daar wat mee, niet met Gelderland, mensen uit de achterhoek idem en Arnhem en Nijmegen ook. Maar dat is jammer want Gelderland heeft best een historie om trots op te zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik heb niks met Gelderland, ik heb iets met Nijmegen.
quote:’NEC heeft interesse in Ogunsoto’
Door: JJ | Gepubliceerd: Vandaag 10:50 | Laatst bewerkt: Vandaag 10:55 | 1 reactie
Patrick Ogunsoto heeft opnieuw de weg naar het doel gevonden. Tegelijk hebben ook de Nederlandse eersteklassers de weg naar Ogunsoto gevonden. Liefst 6 clubs uit de eredivisie volgden de prestaties van de aanvaller afgelopen weekend.
Ogunsoto scoorde afgelopen weekend 2 keer tegen Bergen en bezorgde Westerlo zo de overwinning. Met 16 doelpunten is Ogunsoto topschutter in de Belgische competitie en dat ontgaat ook de Nederlandse clubs niet.
Zo zaten scouts op de tribune van NEC, Willem II, Feyenoord, Sparta Rotterdam, De Graafschap. Ook PSV zag Ogunsoto eerder al aan het werk.
Jep, alle thuis- en uitwedstrijden. Als het even kan ga ik de uitwedstrijden met eigen vervoer.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:49 schreef DeVinger het volgende:
Zijn er eigenlijk FOK-ers hier die naar de uitwedstrijden gaan?
Herbert v.B., hoofdsteward hoofdtribune was er inderdaad bij betrokken. Gek voorval.quote:Op zondag 18 februari 2007 09:04 schreef Mark het volgende:
Het was al aan de gang toen ik keek, was tussen een wisselspeler van RKC en iemand met een oranje "wegwerker"-jas. Aanleiding heb ik dus ook gemist.
Heerlijkquote:Leukste SMS-bericht: Tatjana, welkom in de Goffert
Volgens mij ben jij best anti-vitessequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:18 schreef hoM3r het volgende:
Viva Barreto! Ik ben blij dat hij zo gelukkig is![]()
En ook goed voor de ranglijst dit, we hebben nu ook zo een club ingehaald, ben ff vergeten welke, maar toch mooi.
oh, was het vitesse? Ja ik wist dat het een club was, maar teletekst kapot he...quote:Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best anti-vitesse![]()
Zal wel weer met 10 man achter de bal worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:35 schreef cazzie het volgende:
volgens geruchten wordt er vanavond weer tegen het balletje getrapt [afbeelding]
Ahh, een NEC-watcher..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zal wel weer met 10 man achter de bal worden.![]()
Kan me niet herinneren ooit positief voetbal te hebben gezien van NEC in de Galgenwaard, zo bedoelde ik 'tquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ahh, een NEC-watcher..![]()
Oh nee, dat kan goed. Aanvallen in Utrecht is vaak niet verstandig. Kan me nog wel een 1-4 herinneren (0-3 na 6 minuten).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren ooit positief voetbal te hebben gezien van NEC in de Galgenwaard, zo bedoelde ik 't
Been gaat het iig met een 3-4-3 proberen, zegt alleen niets over de aanvallende intenties.quote:"FC Utrecht is de laatste acht thuisduels ongeslagen en incasseerde in die thuisduels maar één tegentreffer. Dit seizoen kreeg Utrecht pas zes tegendoelpunten voor eigen publiek en dat is het minst van alle Eredivisieclubs. De ploeg van Booy komt daarentegen moeizaam tot scoren. In de laatste 8 duels scoorde Utrecht maximaal één keer per wedstrijd".
Eerlijk gezegd denk ik juist dat aanvallen in de Galgenwaard meer oplevert als achterover leunen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Oh nee, dat kan goed. Aanvallen in Utrecht is vaak niet verstandig. Kan me nog wel een 1-4 herinneren (0-3 na 6 minuten).
Maarrehm:
[..]
Been gaat het iig met een 3-4-3 proberen, zegt alleen niets over de aanvallende intenties.
Mee eens. Ik kan me goed voorstellen dat je in uitwedstrijden voor een behoudend c,q defensief concept kiest, maar in eigen huis heb ik toch liever dat de trainer van dienst voor de aanval kiest, of dat in ieder geval opteert.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zolang ze het niet in thuiswedstrijden doen, en het ook daadwerkelijk punten oplevert, heb ik daar ook geen problemen mee nee. Maar onder Neeskens werkte dat maar 1 jaar en was het thuis vaak ook bagger.
Jij zat duidelijk afgelopen week niet in de Goffertquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:19 schreef DeVinger het volgende:
Ach, het hangt toch ook van de spelers af hoe zij er invulling aangeven. Ik vind dat NEC genoeg leuke namen heeft waardoor het altijd wel interessant wordt.
Dat bedoel ik eigenlijk ook meer te zeggen, dat zit wel goed dit seizoenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:03 schreef Posdnous het volgende:
Buitenlander of niet interesseert mij niet zo veel. Ik heb liever een toffe buitenlander dan een suf spelende Nederlander zonder uitstraling.
Toen speelden ze idd geweldig, met Jones er nog bij. Toen hadden ze het in de kranten en op tv zelfs over AZ-achtig voetbal. Gek genoeg haalde Lok met zijn opportunisme wel meer punten dat seizoen dan De Groot.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:34 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Onder De Groot speelden 'we' naar mijn mening ook wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |