Ja, lijkt mij ook wel geinig. Ik woon in Papendrecht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
En weet iemand hier hoe ik erachter kom of er ergens hier in Dordrecht om 0.00 op 21-07-07 een winkel open is waar ik t nieuwe boek kan halen? t Lijkt mij wel geinig om om 12 uur in de rij te staan. Dit is de laatste kans. En mijn vrined heeft in een melige bui toegezegd dat hij met me meegaat, dus daat moet ik m wel aan houden
Dat zal wel om 1.00 zijn hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
En weet iemand hier hoe ik erachter kom of er ergens hier in Dordrecht om 0.00 op 21-07-07 een winkel open is waar ik t nieuwe boek kan halen? t Lijkt mij wel geinig om om 12 uur in de rij te staan. Dit is de laatste kans. En mijn vrined heeft in een melige bui toegezegd dat hij met me meegaat, dus daat moet ik m wel aan houden
Ik vind die kinderversie ook bepaald niet geweldig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:27 schreef Biancavia het volgende:
Kinderversie:
[afbeelding]
Ik vind hem stom!
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Ik heb toen die boeken uitkwamen de 'volwassen' versie helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik vind die kinderversie ook bepaald niet geweldig eerlijk gezegd. Lijkt wel of die personen in een of andere orgie zitten
. Misschien dat ik tzt. de hele serie van de hand doe en de volwassenen editie aanschaf.
Ja die wil ik hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef Biancavia het volgende:
Er zal vast nog wel een mooie box komen met alle zeven delen samen.
die zijn standaard het mooistequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Nederlandse covers wel altijd heel erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |