Yup klopt, zover ik me kan herinneren zei Percy dat tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:49 schreef gothic-blackie het volgende:
ben ook rustig aan de oude hp's aan het lezen. kwam er gisteren dus achter dat in boek 1 al genoemd word dat snape de kunst van gedachten lezen heeft. vond ik wel interessant om te lezen
Ja, dat vind ik dus zo geweldig, als je nu de vorige boeken terugleest, dat je dat soort dingen tegenkomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:49 schreef gothic-blackie het volgende:
ben ook rustig aan de oude hp's aan het lezen. kwam er gisteren dus achter dat in boek 1 al genoemd word dat snape de kunst van gedachten lezen heeft. vond ik wel interessant om te lezen
ja maar dat is al een behoorlijk bekende, die ik bedoel had ik nog niet op een fansite gezien, daarom vond ik hem juist zo leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus zo geweldig, als je nu de vorige boeken terugleest, dat je dat soort dingen tegenkomt.
Net als in deel 5, gaan ze het huis van Sirius opruimen en dan komen ze een groot gouden medaillon tegen, en ik ben ervan overtuigd dat dat de Horcrux is die in deel 6 door R.A.B. is weggehaald.![]()
En dat is ook een reden om ze niet te kijken. Iedereen heeft weer een andere voorstelling bij personages en andere dingen, en ik houd graag vast aan mijn eigen verbeeldingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Vind het alleen altijd zo jammer als dingen niet helemaal zo zijn zoals ik me ze had voorgesteld.
....JA MAAR, Emma Watson dan...quote:Op zondag 4 maart 2007 10:14 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb film 1 en 2 gezien, de rest niet. Ze waren aardig, maar niet meer dan dat.
[..]
En dat is ook een reden om ze niet te kijken. Iedereen heeft weer een andere voorstelling bij personages en andere dingen, en ik houd graag vast aan mijn eigen verbeelding
quote:
Wat kan mij die meid schelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef poon het volgende:
....JA MAAR, Emma Watson dan...
Inderdaad! Het is hier GeenStijl Niet! Fapperdefapfap....quote:
Kan wezen, maar ik zou er niet vies van zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:31 schreef dmace het volgende:
[..]
Inderdaad! Het is hier GeenStijl Niet! Fapperdefapfap....![]()
Ondertussen heeft ze dus wél bijgetekend voor de laatste twee films (ongetwijfelt met een hogere gage) dus dat komt helemaal goed. Wel jammer dat we tot 2010 moeten wachten op de laatste film. Tegen die tijd heeft de jeugd harry potter wel gezien en gaan er alleen nog ouderen heen. Tsja, dat krijg je dan als je een concept volledig leeg wil melken (eerst het boek, dan de merchandise, dan de film, dan de dvd etc)quote:Op zondag 11 maart 2007 00:12 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Kan wezen, maar ik zou er niet vies van zijn(en ja ze is minderjarig, boehoe)
Moet ze natuurlijk wél eerst bijtekenen voor film 6 en 7, dat heeft ze - voor zover ik weet - nog steeds niet gedaan.
Tja, het ging moeilijk andersom.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
(eerst het boek, dan de merchandise, dan de film, dan de dvd etc)
Laatste Potters zonder Hermelienquote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ze dus wél bijgetekend voor de laatste twee films (ongetwijfelt met een hogere gage) dus dat komt helemaal goed. Wel jammer dat we tot 2010 moeten wachten op de laatste film. Tegen die tijd heeft de jeugd harry potter wel gezien en gaan er alleen nog ouderen heen. Tsja, dat krijg je dan als je een concept volledig leeg wil melken (eerst het boek, dan de merchandise, dan de film, dan de dvd etc)
Stuur m ook even door naar mij in je volgende droom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:24 schreef Muck het volgende:
ik heb vannacht gedroomd over het nieuwe boek![]()
er zat een man in onze garage die mij op 3 juni het boek gaf
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stuur m ook even door naar mij in je volgende droom!
zou t wel jammer vinden als zij vervangen werd...quote:
Ten tweede:quote:Scholastic announced today that the US edition of Deathly Hallows will contain 784 pages, making it the second longest book in the series behind OOTP!
Since the US versions of the books are published in a larger font and contain chapter pictures, this should mean the UK version will be around 700 pages long.
The US version of the book will have an initial print-run of 12 million, and the publisher has also revealed that each of these copies "will be printed on paper that contains a minimum of 30% post-consumer waste (pcw) fiber."
The President of Scholastic Trade Publishing and Book Fairs said, "Scholastic worked hard with our suppliers and the Rainforest Alliance to secure this extraordinary amount of recycled and FSC certified paper for Harry Potter and the Deathly Hallows. As a company with an ongoing commitment to protecting the environment for this generation and generations to come, we believe producing this book and our future reprints of Harry Potter books with a minimum of 30% pcw recycled paper is an important publishing decision."
Bron: www.mugglenet.comquote:A number of months ago, Emma Watson expressed uncertainty about returning for the sixth and seventh Potter films. Over the weekend, several UK tabloids reported that she wouldn't return for the movies, and also - we presume - misquoted co-star Rupert Grint.
Fortunately, a WB spokesperson retorts, "We're extremely confident that Emma will be back for films six and seven." The actress is reportedly set to sign her new contract soon.
We will update you with more on this story shortly.
Hallo, ik wil hem wel in één dag uit kunnen lezen hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooi, lekker dik boek weer.
Al had het wel wat dikker gemogen.![]()
607.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel pagina's had de Britse versie van Halfblood Prince? Dan weet ik hoe lang ik moet inruimen
euhm das toch geen probleem, paar uurtjes, en je bent er doorheen (vind ik altijd het ergste. je zit echt klaar voor een dag lang lezen en dan is hij zo weer uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:13 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hallo, ik wil hem wel in één dag uit kunnen lezen hoor.![]()
![]()
Ik heb Half-Blood Prince ook echt in een ruk uitgelezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm das toch geen probleem, paar uurtjes, en je bent er doorheen (vind ik altijd het ergste. je zit echt klaar voor een dag lang lezen en dan is hij zo weer uit). en ja ik ben nogal een snelle lezer, lees rond de 8 boeken per week
Okee, dan reken ik op een uurtje of tien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
607.
En Order of the Phoenix 766.
ze slaan de helft overquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:51 schreef poon het volgende:
Dat vraag ik mij ten zeerste af. Zijn jullie btw ook allemaal fan van de films?
dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:12 schreef Killer_Mom het volgende:
Sneep is de sleutel . mijn favorite in alle boeken. Hij is de bescherrmer van Harry .
huh?quote:
quote:Scholastic announced today that the US edition of Deathly Hallows will contain 784 pages, making it the second longest book in the series behind OOTP!
het lettertype is groter in de USquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
huh?Is er zoveel verschil tussen de Engelse en de Amerikaanse versie dan?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |