Joechei!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:12 schreef Lod het volgende:
En ik lees net op haar eigen website dat er een release datum is!!!!!
21 juli 2007 om 0:01 Britse tijd.....
Dan zal alles opgelost zijn.
zo lang nog? Kan ik hem niet ergens downloaden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:12 schreef Lod het volgende:
En ik lees net op haar eigen website dat er een release datum is!!!!!
21 juli 2007 om 0:01 Britse tijd.....
Dan zal alles opgelost zijn.
zeker wetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef Lod het volgende:
Koop je hem toch op vakantie?
Maar je moet wel van te voren natuurlijk even alle andere boeken weer herlezen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eindelijk! Het het gelijk in mijn agenda gezet.
Jammer is dat het boek in mijn tentamenperiode uitkomt. Vorig jaar was ik begonnen met boek 1 vlak voor mijn tentamens. Ik ging er niet van uit dat HP zo verslavend is...t heeft me bijna mijn tentamens gekost toen omdat ik alle boeken achter lekaar heb uitgelezen. Misschien dit jaar maar wat aan zelfbescherming doen.
Anderzijds, het is maar 1 boek en geen 6, dus hoeveel tijd kan het in beslag nemen![]()
zie OPquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef dmace het volgende:
laatste deel komt uit op 21 Juli!!!!!
Zie http://www.nieuwnieuws.nl(...)otter_op_21_jul.html
Volgens mij leveren ze het volledige bedrag toch wel op, nu krijgen ze alleen alles bij elkaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:33 schreef SadKingBilly het volgende:
Wel kort op de film overigens, ik dacht dat ze dat niet wilden omdat beiden zo niet het volledige bedrag opleveren dat de studio graag zou zien.
Niet zozeer het laatste deel van het boek als wel van de seriequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef crossover het volgende:
Is dit eigenlijk het laatste deel van het boek?
welke versies denk je dat er nog meer verschijnen op 21 juliquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:05 schreef Squall_robbert het volgende:
Zodra iemand een site ziet waar je hem kan pre-orderen, graag even melden, ik MOET hem op die dag hebben, het liefst in het Engels
en bij bol staat hij op de 28ste gepland. kan je een week wachtenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef Lod het volgende:
Op bol.com
Ik doe het echter niet meer. Bij de vorige moest ik tot in de middag wachten op de postbode terwijl ik hem al tientallen keren kon kopen in de winkel, zelfs bij de AH lag hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |