Joechei!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:12 schreef Lod het volgende:
En ik lees net op haar eigen website dat er een release datum is!!!!!
21 juli 2007 om 0:01 Britse tijd.....
Dan zal alles opgelost zijn.
zo lang nog? Kan ik hem niet ergens downloaden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:12 schreef Lod het volgende:
zeker wetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef Lod het volgende:
Koop je hem toch op vakantie?
Maar je moet wel van te voren natuurlijk even alle andere boeken weer herlezen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eindelijk! Het het gelijk in mijn agenda gezet.
Jammer is dat het boek in mijn tentamenperiode uitkomt. Vorig jaar was ik begonnen met boek 1 vlak voor mijn tentamens. Ik ging er niet van uit dat HP zo verslavend is...t heeft me bijna mijn tentamens gekost toen omdat ik alle boeken achter lekaar heb uitgelezen. Misschien dit jaar maar wat aan zelfbescherming doen.
Anderzijds, het is maar 1 boek en geen 6, dus hoeveel tijd kan het in beslag nemen![]()
zie OPquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef dmace het volgende:
laatste deel komt uit op 21 Juli!!!!!
Zie http://www.nieuwnieuws.nl(...)otter_op_21_jul.html
Volgens mij leveren ze het volledige bedrag toch wel op, nu krijgen ze alleen alles bij elkaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:33 schreef SadKingBilly het volgende:
Wel kort op de film overigens, ik dacht dat ze dat niet wilden omdat beiden zo niet het volledige bedrag opleveren dat de studio graag zou zien.
Niet zozeer het laatste deel van het boek als wel van de seriequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef crossover het volgende:
Is dit eigenlijk het laatste deel van het boek?
welke versies denk je dat er nog meer verschijnen op 21 juliquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:05 schreef Squall_robbert het volgende:
Zodra iemand een site ziet waar je hem kan pre-orderen, graag even melden, ik MOET hem op die dag hebben, het liefst in het Engels
en bij bol staat hij op de 28ste gepland. kan je een week wachtenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef Lod het volgende:
Op bol.com
Ik doe het echter niet meer. Bij de vorige moest ik tot in de middag wachten op de postbode terwijl ik hem al tientallen keren kon kopen in de winkel, zelfs bij de AH lag hij.
Anders reserveer ik wel in de boekhandel... ik MOET het hebben!!!!quote:> ---- Original Message ----
> Subject : Uw vraag aan klantenservice [CASE:766977]
>
> Vraag klant:
> De release datum staat bij jullie op 28-7, in engeland is dat 21-7
> klopt dit of moet het ook 21-7 zijn? En als ik reserveer heb ik het boek dan op de release datum binnen?
> Graag hoor ik van u.
> Vriendelijke groet,
Hun antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 1 februari 2007.
Sommige artikelen die nog niet leverbaar zijn kunt u bij ons reserveren. Bij de levertijd van het artikel staat in dat geval: 'Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren' en de datum waarop het artikel verschijnt. Een artikel reserveren is eigenlijk hetzelfde als een artikel bestellen. U doorloopt alle stappen van het bestelproces en het artikel wordt bij u bezorgd op de dag dat het verschijnt.
Als een artikel niet op onze site staat, kunt u het niet reserveren. Raadpleeg onze site regelmatig voor de laatste verschijningsdata.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Ik zie het inderdaad ook nog wel gebeuren dat er toch stiekum nog een vervolg komt...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Adelante het volgende:
ben benieuwd of dit het final chapter uit de reeks gaat zijn
Ik heb eerst de films gezien en ben toen pas gaan lezen. Ik vind vooral de combinatie leuk. Ook ben ik pas gaan lezen toen 6 al een tijdje uit was. Hebben jullie voordat de vorige delen uit waren ook voorspellingen gedaan en wie had ze goed? Dan ga ik nu op die theorieen afquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef crossover het volgende:
Is dit eigenlijk het laatste deel van het boek?
En wat vinden jullie van de films? Zijn er mensen die er tegen zijn ofzo omdat de films je eigen fantasie overneemt?
he, datzelfde antwoord kreeg ik ook toen ik ze een mailtje stuurde met de vraag waarom er het mogelijk was een boek te beoordelen voordat het uberhaupt uit is gekomen. Bij bekende boeken staan er voordat het boek er is al tientallen 5-sterren reviews met dat het zo'n goed boek is, terwijl niemand het dus nog heeft kunnen lezen. Nouja, dat leek mij dus niet echt de bedoeling van die userreviews, en ik kreeg dit ook terugquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:45 schreef kruimel_20 het volgende:
idd op bol.com staat het een week later. heb ze gemailt of dat klopt en of als ik pre order het boek wel op die dag zeker in huis heb
Edit: bij bol.com kunnen ze ook niet lezen:
[..]
Anders reserveer ik wel in de boekhandel... ik MOET het hebben!!!!
en dan het hele weekend lezen en vooral van forums afblijven tot ik em uit heb
zouden ze dat overal naartoe sturen zodat niemand zin heeft een tweede keer te reageren ofzoquote:Sommige artikelen die nog niet leverbaar zijn kunt u bij ons reserveren. Bij de levertijd van het artikel staat in dat geval: 'Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren' en de datum waarop het artikel verschijnt. Een artikel reserveren is eigenlijk hetzelfde als een artikel bestellen. U doorloopt alle stappen van het bestelproces en het artikel wordt bij u bezorgd op de dag dat het verschijnt.
Als een artikel niet op onze site staat, kunt u het niet reserveren. Raadpleeg onze site regelmatig voor de laatste verschijningsdata.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Wat een hel was dat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef Lod het volgende:
Op bol.com
Ik doe het echter niet meer. Bij de vorige moest ik tot in de middag wachten op de postbode terwijl ik hem al tientallen keren kon kopen in de winkel, zelfs bij de AH lag hij.
Dan weet ik waar ik op 21 juli om 1:00 ben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:12 schreef Lod het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik op 21 juli om 1:00 ben.
Lol! Laat ik dat maar niet doen. Ik heb ze pas een half jaar geleden gelezen en ik heb pas een HP filmmarathon met kerst gedaan dus alles is nog wel vers gelukkig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar je moet wel van te voren natuurlijk even alle andere boeken weer herlezen.![]()
Inderdaad vind ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:26 schreef Patch het volgende:
toch stom, de 21e...
hadden ze het nu echt niet op de 7e kunnen doen?
![]()
Inderdaad opmerkelijk, vraag me af wat daar de reden voor is. Niet dat ze nu al gebrek aan aandacht hebben, maar 7-7-07 als release datum was nog een beetje extra gratis marketing geweest natuurlijk. Ik denk ook niet dat zo veel afhangt van die laatste weken, maargoed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:26 schreef Patch het volgende:
toch stom, de 21e...
hadden ze het nu echt niet op de 7e kunnen doen?
![]()
Top! Ik ga em zsm reserveren.quote:
Ik spreek vloeibaar Engels, ofzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:26 schreef crossover het volgende:
Mja de vorige keer had ik ook dat Engelse boek gekocht. Vond ik toch iets lastiger te lezen dan gedacht.
Ik neem aan dat je niet gaat wachten tot je het boek voor je verjaardag krijgt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:39 schreef G.Fawkes het volgende:
21 juli is 7 dagen voor mijn verjaardag
Natuurlijk ga ik niet wachten. Gelijk halen op 21 juli in de nacht nog als het aan mij ligt. Anders kan je er weer naar gaan zoeken de dag ernaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet gaat wachten tot je het boek voor je verjaardag krijgt?. Het zou mij te lang zijn.
.
Dan zul je toch nog wat maandjes daarna moeten wachtenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef ChrisJX het volgende:
Ja maar, ik wil em in het Nederlands lezen
www.ryanair.com en www.easyjet.comquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef parselmouth het volgende:
Haha ja, en dan gaan ik verkleed enzo
Wil jij m'n ticket betalen?
jah... en daar komen dan de luchthavenbelasting, de brandstoftoeslag en dergelijke nog bij... al met al wordt het dan een duur boekje...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:10 schreef Wouser het volgende:
kost maar 30 euro had eigenlijk verw8 dat het veel duurder zou zijn
*zucht*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
jah... en daar komen dan de luchthavenbelasting, de brandstoftoeslag en dergelijke nog bij... al met al wordt het dan een duur boekje...
noujah, om de prijs op te draven natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het boek gaat 34.99 dollar kosten bij amazon.com, bij bol.com 28,50 euro. Zover ik me kan herinneren was HBP rond de 23, 24 euro. Zou deze dikker zijn, en daarom duurder?.
Maar als je die daar koopt krijg je hem toch niet meteen op 21 juliquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het boek gaat 34.99 dollar kosten bij amazon.com, bij bol.com 28,50 euro. Zover ik me kan herinneren was HBP rond de 23, 24 euro. Zou deze dikker zijn, en daarom duurder?.
Ik ben ook absoluut niet van plan te bestellen hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:50 schreef Wouser het volgende:
[..]
Maar als je die daar koopt krijg je hem toch niet meteen op 21 julidas boring dan. Ik wil hem stipt om 0:01 u op 21-07-2007 hebben
quote:JKR finished 'Deathly Hallows' three weeks ago
According to The Sun, JK Rowling wrote the following message on a marble bust at the Balmoral Hotel in Edinburgh: "JK Rowling finished writing Harry Potter and the Deathly Hallows in this room (652) on 11th Jan 2007." A picture of this message can be seen here. Please note that this has not been confirmed by Jo or her representatives.
mugglenet
Amerikaanse vertaling van een engels boek? Waarom in godsnaam?quote:Verkopen ze bij Amazon eigenlijk wel de Britse versie, of die vage Amerikaanse vertalingen
Soms zijn bepaalde woorden en uitdrukkingen niet Amerikaans Engels genoeg. Daarom heet Harry Potter and the Philosopher's Stone in Amerika ook Harry Potter and the Sorcerer's Stone; kinderen in Amerika zouden bij de tweede titel sneller geïnteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Amerikaanse vertaling van een engels boek? Waarom in godsnaam?
Precies. En gelukkig denkt mijn vent er ook zo over dus wij importeren de boeken uit de UKquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Soms zijn bepaalde woorden en uitdrukkingen niet Amerikaans Engels genoeg. Daarom heet Harry Potter and the Philosopher's Stone in Amerika ook Harry Potter and the Sorcerer's Stone; kinderen in Amerika zouden bij de tweede titel sneller geïnteresseerd zijn.
Ik ga waarschijnlijk naar Londenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut niet van plan te bestellen hoor.. Ik weet nog hoe iedereen die dat bij het vorige boek had gedaan zich op FOK! zat op te vreten omdat-ie pas 's middags kwam.
.
Dunno maar zou me niks verbazen als ze het boek al had af had 3 weken geleden. Want meestal wordt er dan pas een release datum gepland omdat het ook nog gedrukt moet worden enzo en er moet een kaft worden gemaakt etc etc etcquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:48 schreef bladibladibla het volgende:
In de Amerikaanse versie zijn kleine dingen veranderd, bijvoorbeeld "Cho the Human Hosepipe" werd "Cho the Human Garden Hose"
Er zijn zelf sites die al die veranderingen bijhouden...
Foto van de boodschap op het beeld:
[afbeelding]
Ik vraag me af of dat echt is.
Dat ze het toen af had geloof ik wel, maar niet dat JK Rowling het ergens op een marmeren beeld schrijftquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef Wouser het volgende:
Dunno maar zou me niks verbazen als ze het boek al had af had 3 weken geleden. Want meestal wordt er dan pas een release datum gepland omdat het ook nog gedrukt moet worden enzo en er moet een kaft worden gemaakt etc etc etc
Ik denk dat je dan wel snel mag zijn met je ticket boekenquote:
Is het ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond wel een groot verschil tussen de eerste twee films en de laatste twee. In de laatste zie je ineens ook allemaal fladderende vogeltjes en veel natuur. Het leek op een heel andere filmstijl, kan t niet goed uitleggen.
Als je een idee wilt krijgen van Yates zijn kunnen raad ik je aan om de film The Girl in the Cafe te bekijken. Mooie film. Hij heeft ook de BBC-serie The State of Play geregisseerd, maar daar heb ik alleen maar flarden van gezien.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Allanon666 het volgende:
Order of the Phoenix word door D Yates een nog niet zo een bekende, heb er niets van gezien, dus ben benieuwd.
Wat een zielige aankondiging. Accio boek 7?quote:Horcruxes and Hallows and Hogwarts, oh my! We know you can't wait to see your favorite wizards. Lucky for you, J.K. Rowling has just announced the date! "Harry Potter and the Deathly Hallows" will be released on July 21, 2007. Pre-order your copy today at $18.89, a savings of 46%, and be protected by Amazon.com's Pre-order Price Guarantee*. You'll get your copy faster than you can say "Accio, Book 7!"
Da's balen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef Saarah het volgende:
21 juli, das de nationale Belgische feestdag... Dan zijn de winkels hier niet open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |