jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:33 schreef Biogarde het volgende:
Je had hem beter kunnen opvouwen en meenemen het toilet in.
afsluiten? het is geen huis ofzo.. waarom zou ik mijn fiets op slot doen in de trein.. nou ja nu weet ik wel waarom, maar ik had verwacht dat het wel zou moeten kunnen. ik dacht niemand kan hem jatten in een trein maar ze verzinnen wel iets anders "leuks"quote:
WTF in een volle rijdende trein?? Alsof mensen dan ff de fiets jatten en uit de trein springen.. En wat is het nut van op slot doen in een trein? Alsof je een vouwfiets niet kan meenemen dan..quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:36 schreef Zeverzak het volgende:
Dus jij zet je fiets nooit op slot als je ff weggaat?
wat is dan uberhaupt het nut van een slot op een vouwfiets? Je kan hem immers altijd bij je dragen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:37 schreef Linkmiegel het volgende:
WTF in een volle rijdende trein?? Alsof mensen dan ff de fiets jatten en uit de trein springen.. En wat is het nut van op slot doen in een trein? Alsof je een vouwfiets niet kan meenemen dan..
ja waardeloos dat die dingen eraan zitten.. doe je hem niet op slot dan doen anderen het voor je..quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:39 schreef Herald het volgende:
[..]
wat is dan uberhaupt het nut van een slot op een vouwfiets? Je kan hem immers altijd bij je dragen.
omdat er zo'n aangename luchtstroom tegen je kont aanblaast.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:37 schreef Herald het volgende:
waarom ga je in de trein naar het toilet?
uit mijn tas kunnen ze mijn waardevolle spullen jatten.. ik ging ervan uit dat ze met een vouwfiets niets doen.. beetje jammer welquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:42 schreef Rutger1983 het volgende:
waarom zet je hem zelf niet op slot dan?
Je laat je tas toch ook niet onbeheerd staan in de trein...
Het nut is dus dat niemand dan je sleutel kan klauwenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:37 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
WTF in een volle rijdende trein?? Alsof mensen dan ff de fiets jatten en uit de trein springen.. En wat is het nut van op slot doen in een trein? Alsof je een vouwfiets niet kan meenemen dan..
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar...quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:32 schreef Linkmiegel het volgende:
Ik reis elke dag met de trein. Omdat mijn school best afgelegen ligt van het station neem ik altijd mijn vouwfiets mee. Ik zou de bus kunnen nemen maar die gaat maar 1x in het uur dus dan is fietsen wel relaxed. Ik was even naar de toilet gegaan, kom ik terug heeft 1 of andere idioot mn vouwfiets op slot gedaan en de sleutel meegenomen!
dood aan de fietsen-op-slot-doeners
je bedoelt live with it.. zal ik doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:45 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar...
Eigenlijk wil je zeggen dat je het liefst jezelf voor de trein had gegooit omdat je zo stom bent geweest om je sleutel te laten zitten... Life with it...
waarom? dit is gewoon toeval!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:46 schreef Biogarde het volgende:
Even kijken in ONZ.
Zoek hulpquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:47 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
waarom? dit is gewoon toeval!
Fok! it...quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:46 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je bedoelt live with it.. zal ik doen
Het A tiem.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:49 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
van een slotenmaker.. zal ik doen
toch is dit topic serieus.. maar TS van het andere topic reageert nietquote:
Hier in Utrecht noemen we dat diefstal? Huh?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef pomtiedom het volgende:
Ik had dat ook een keer. Mijn fiets (gewone fiets) stond bij het station in het fietsenrek (afgesloten met kettingslot door mijzelf). Toen ik terug kwam was dus mooi mijn normale slot ook afgesloten.
Mensen vergeten wel eens wat dus je kunt niet zeggen dat de persoon stom of dom is, hooguit domme pech.
Maar de grapjas die de fiets aflsuit en de sleutel mee neemt om jouw te stangen daarintegen is wel een idioot. Hij denk alleen maar aan de lol als jij ontdekt dat je fiets is afgesloten en dus niet weg kan fietsen. Niet aan eventuele afspraken die je gemaakt hebt ofzo. Opzettelijke maar toch ondoordachte daad imo.
Jou Pwnenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:37 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
Met zn vouwfiets?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef -PatrickO- het volgende:
Laatste bezoek: 13 minuten, 20 seconden geleden.
Ik denk dat hij even naar het toilet is... Of natuurlijk dat zijn les begonnen is...
ja die methode ken ik wel..quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:53 schreef Biogarde het volgende:
Oeroude methode.
Wellicht niet geheel bekend in andere gebieden, maar zo jatten ze fietsen in de randstad.
Nee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:56 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ja die methode ken ik wel..
maarre ff serieus.. ik heb in het andere topic gereageerd maar krijg natuurlijk geen reactie terug. jij als mod hebt wel zijn contactgegevens of niet? het is en blijft diefstal:vandalisme, of hoe je het wilt noemen.. ik moet ervoor betalen!
lee het andere topic eens.. verwijzing staat hier ergens in het topicquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:57 schreef arnold-d het volgende:
waarschijnlijk is je sleutel gebracht naar de ns hokje.. waar je je ticket haal denk ik..
dacht i3emand.. voordat die gejat word.. brengt die de sleutel ff naar zoon hokje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |