quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:13 schreef Noli. het volgende:
[..]
Bij mij is er ook een foto gemaakt tijdens de keizersnee. Maar geen open geflapte buik te zien hoor
Heee, dat zijn mijn foto's johquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb alleen foto`s van na de hele happening. Zo dat je bloot, verhit en met rood aangelopen gezicht met je meloenen bloot er een klein wurm op je hebt liggen
Ik zat nog te twijfelen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Heee, dat zijn mijn foto's joh![]()
![]()
Met deze titel zullen de pageviews wel omhoog schieten. Tot ze er achter komen dat ze in OUD zitten![]()
ja, dat vond jij toch artyquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:21 schreef Sugar het volgende:
Komt eraan, Snoop!
Of bedoelde je van tijdens het werpen?![]()
Die haren jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:43 schreef MeNicole het volgende:
Heb geen foto's van tijdens de bevalling. Wel van vlak erna. Vind zelf dat ik er nog wel "mooi" opsta. Niet een opgeblazen rode kop. Alleen haren in de war![]()
Ja, zeker!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:58 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, zeker!Maar daar heb ik geen foto's van.
![]()
Dus ik ging net ijverig aan de slag met camera, maar dat bedoelde je niet...![]()
Lishe, Lishequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:14 schreef Lishe het volgende:
Tex .... Dikke knuffel.
En ik dacht echt, echt dat het normaal was zulke foto's te hebben. Hmpf. En dat vind ik nog steeds.
Zo voelt het dus helemaal niet...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:16 schreef lcicle het volgende:
Texelonia, wat een naar bericht van je.. Ik hoop dat alles snel beter gaat! Maar wat een super moeder ben je, dat je zo knokt voor Noah
Ik hoop het, dat het me lukt, maar ik weet het niet zo zeker... Ik krijg steeds meer klachten, als hoofdpijn, altijd moe zijn, totaal geen zin meer in seks en nu dus ook steeds moeten huilen om niks... Ben zo bang dat het uti de hand gata lopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:21 schreef Lishe het volgende:
Tex, over het volhouden..... Ik denk echt dat het je lukt. Nu gaat het ook al zolang goed. Ik hoop dat je gewoon een fijne baan vind. En al die uren nu passen prima op je CV. Weer reden voor een bedrijf je aan te nemen. Je doet zo je best meisje.![]()
Icicle, nou, dat!!
Hij is nu in bed zonder commentaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:22 schreef Noli. het volgende:
Kan ie nog lopen Anitra of stort ie bijna in van slaap? (fotooo)
Dutch,![]()
?
(was de-posticon ook vergeten
)
Hij is ooit even profvoetballer geweest, voor MVV.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:37 schreef bixister het volgende:
staan je ex z'n reisplannen in de krant syrena? wat is dat voor BL-er dan?
Mijn ouders zijn met de vut, al verdient mijn moeder af en toe nog wel wat bij. Dus dat is redelijk makkelijk. Alleen wonen zij in Amsterdam, dus als ik vroeg moet beginnen brengen we Noah de avond van te voren en blijft ie daar een nachtje logeren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef bixister het volgende:
tex, ik vroeg me dat laatst al af, hoe je dat doet met opvang als je zo onregelmatig werkt. lijkt me hartstikke moeilijk ook allemaal. fijn dat je je ouders daarbij in kunt zetten, en probeer je nou maar niet al te schuldig te voelen, je doet je uiterste best!
Nee, volgens mij niet, voor zover ik het begrepen heb uit posts is het echt zo dat hij alleen af en toe belt als hij iets te melden heeft en hij begrijpt de boodschap dat het alleen van zijn kant komt niet echt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:58 schreef bixister het volgende:
BE tuurlijk is dat aandacht, geldt toch voor iedereen die belt.misschien zijn ze nog op vriendschappelijke voet?
Ja gebeurt ook wel, maar ligt er dus aan hoe laat ik moet beginnen. Zodat zij niet voor dag en dauw op moeten om op tijd te komen, en ivm files enzow.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:59 schreef bixister het volgende:
tex, en is afwisselen met af en toe een dagje bij jullie thuis oppassen een optie? scheelt weer wat logeernachten voor Noah.
Ja. Hij is, sinds hij weet dat ik een vriend heb, bezig geweest met het idealiseren van onze relatie, of wat daarvoor moest doorgaan toen we wat met elkaar hadden. Hij denkt oprecht dat het nog wat kan worden en ik hem gelukkig kan maken. Wat niet zo is, want dan was dat in die 4 jaar toch wel geluktquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom belt hij eigenlijk nog? Is dat aandacht?
Dat snapt ie wel denk ik, hij wil er alleen nog niet zo aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vandaar dat ik me af vraag waarom hij nog belt, wanneer hij nou eens snapt dat zij wel klaar is met hem.
Ja het is echt sneu. Hij was toen ik wat met 'm kreeg al sneu, al wilde ik dat toen van NIEMAND horen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef Brighteyes het volgende:Dat is wel heel erg jammer dan idd Syrena...
Maar dat hij dan nog zo stug contact blijft zoeken... Sukkel.
helaas veuls te herkenbaar. goed dat je daar vanaf bent syrenaquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja het is echt sneu. Hij was toen ik wat met 'm kreeg al sneu, al wilde ik dat toen van NIEMAND horen.
Hij was gewoon een beetje een gewonde ziel enzodie moest gered! Je weet wel, het karakteristieke "Zij houdt van hem. Hij ook" van Robin Norwood. Als ik maar mijn best doen en lief ben DAN zal hij uiteindelijk wel zien hoe geweldig ik ben.
Ironisch genoeg gebeurde dat dus ook, alleen heul veul te laat![]()
Nee je bent niet de enige want zelfs op kantoor staat Fok permanent open en druk ik iedere keer wild op F5 om te zien of er al ieuws is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:13 schreef Syrena het volgende:
Ben ik trouwens de enige die om de vijf minuten Z&G tjekt of er nog geen Bompie is?
Ik ben echt te nieuwsgierig gewoon...zoooooo benieuwd naar de naam en hoe ie eruitziet enzo.
"wild" nog welquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:20 schreef Faja-Lobi het volgende: Nee je bent niet de enige want zelfs op kantoor staat Fok permanent open en druk ik iedere keer wild op F5 om te zien of er al ieuws is.
Nee hoor Syrena je bent niet de enige. Ik zit ook om de 5 minuten te F5en, maar het helpt geen zierquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:13 schreef Syrena het volgende:
Ben ik trouwens de enige die om de vijf minuten Z&G tjekt of er nog geen Bompie is?
Ik ben echt te nieuwsgierig gewoon...zoooooo benieuwd naar de naam en hoe ie eruitziet enzo.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor Syrena je bent niet de enige. Ik zit ook om de 5 minuten te F5en, maar het helpt geen zier![]()
Je moet ook niet op F5 drukken maar op iets andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor Syrena je bent niet de enige. Ik zit ook om de 5 minuten te F5en, maar het helpt geen zier![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:44 schreef bixister het volgende:
heu ze kan toch niet de hele dag haar tepels masseren.![]()
Zónder foto's dan graag hè!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Misschien moet het Slaapstelletje even gaan sexen voor een beter resultaat
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef Lishe het volgende:
De foto's van onze geweldige night before zal ik je besparen.Omdat jij het bent.
Druipt af.... Ik zal nog 's iets bekennen hier. Tsssk.
Tuurlijk denk dat jouw zwangerschap en de aanloop er naar toe het meest memorable is op Fok, in ieder geval in mijn beleving. Dus willen we zeker worden beloont met een mooi resultaat en dan het liefst zo snel mogelijk. Dus ga jij eens even gauw je vent bespringen en dan een mooi ventje op de wereld zetten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Poeh dat is wel erg veel gevraagd Faja-Lobi en dát alleen om jullie tevreden te stellen?
Ach, dromen we samen toch lekker verderquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef Lishe het volgende:
Nee tuurlijk niet! Ik kan wel wat hebben. Ben alleen geschokt hoe er over bevallingsfoto's wordt gedacht. Ik vind ze echt zo bijzonder. En nu ben ik uit mijn droom. Zegmaar.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
sowieso is dit topic hylarisch...quote:
Ik was er niet gisteren dus niet naar mij wijzenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef dutchie het volgende:
O euh...
Kan ik proberen de beschuldigende vinger naar iemand anders te wijzen?![]()
Niet wegduiken jullie!
Ja. http://www.mfgroningen.nl/lich.htmquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:47 schreef phluphy het volgende:
Waar is dat voor Syrena? Aktie voor 't milieu of zo?
Die griet bij de verloskundige praktijk had inderdaad een aardig oerwoud tussen der benen zeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik was er niet gisteren dus niet naar mij wijzenen ik heb het programma niet gezien en daar baal ik nu wel van
Wat ik ervan weet....quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:01 schreef phluphy het volgende:
Ik las op wat andere fora dat het inderdaad geen echt succes is.
Dan heb ik nog een naieve vraag:
in ONZ en KLB zie je wel eens posts met "!!!11111 einz"
Wáár slaat dat op?![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Syrena het volgende:
Oh, meer uitleg: http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuul
Nee joh, tuurlijk niet! Vind het al harstikke lief dat je er zoveel moeite voor wilt doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Lishe, de kopietjes komen pas na het weekend. Hopelijk vind je het niet erg.
Ik las het idd ook, maar had nog niet door dat dat dan niet de nederlandse versie wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef Vicky het volgende:
Zijn hier nog Harry Potterfans??
Net gelezen dat het laatste boek 21 juli uitkomtmaar de nederlandse versie nog niet
Maar maandag is zeker overdag...? En ik heb cursus 's middags en die kan ik natuurlijk niet overslaan, alhoewel...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Vicky het volgende:
Slaap lekker Nijna
Oh en de mol wordt maandag ook herhaald![]()
Wij kijken ht morgenavond pas. Michel is bowlen op donderdags en hij vindt het niet leuk als ik het alleen kijken en hij pas een dag later
Ik zat gisteren even op de Bol.com site en daar zag ik een datum van 24 november staan als datum van beschikbaarheid. Harry Potter en het Fatale Heiligdom is de NL-titel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef Vicky het volgende:
Net gelezen dat het laatste boek 21 juli uitkomtmaar de nederlandse versie nog niet
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef Vicky het volgende:
ik heb wel de enderlandse versie om ze later aan arwen voor te lezen/laten lezenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef texelonia het volgende:
[..]![]()
En de NL versie is toch stomIk vind het een stuk kinderachtiger dan ineens...
nee hoor.. hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef _evenstar_ het volgende:
snel verbeteren he Vicky . ik zag het wel![]()
Ja hier ook mis geloof ik een deel, en wil de engelse ook nogquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef Igraine het volgende:
Ik heb sommige in het nederlands, sommige in het engels. Moet beide series nog eens compleet maken. Wel allemaal hardcovers.
Zo leuk.
je doet hem echt niks tekort hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef texelonia het volgende:
Niet echt eigenlijk, Martineke. Nog steeds geen baan en het begint me zo langzamerhand echt op te breken. Steeds maar regelen dat je kan werken deze week, diensten die worden afgezegd, stress van hoeveel geld er binnen gata komen, of je de rekeningen wel kunt betalen, dat Noah wéér uit logeren moet bij mijn ouders zodat ik kan werken, etc.
Maar ja ik kan niet bij de pakken neer gaan zitten, ik moet wel doorgaan. Al is het alleen maar voor Noah. Ook nog eens het gevoel dat ik hem ontzettend te kort doe enzow. Als ik nou maar uitkon kijken naar betere tijden, dat zou al zoveel schelen. Maar ik weet niet of het over een paar weken, maanden, beter zal gaan. En ik weet ook niet hoe lang ik dit nog vol ga houden
Ik woon in Utrecht. Ben ook nog wel regelmatig in Amsterdam omdat mijn ouders en zus daar wonen. Hoezo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef sjak het volgende:
Tex, je woont niet in de buurt van Amsterdam he?
* meldt zich.. hmm jammer dat de Nederlandse versie nog niet uitkomt.. het zal toch niet zo zijn dat Peaceman het laatste deel eerder heeft gelezen als ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:41 schreef Vicky het volgende:
Wat zielig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:09 schreef Ingrid19 het volgende:
Bah! Werd net mega misselijk, draaierig en mega buikpijn.
Na 10 minuten was het over. Nu alleen nog buikpijn. Vaag hoor!
quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:34 schreef Anitra het volgende:
Neuk ik zit nu de hele tijd met het liedje in mijn hoofd van je onderschrift of sighaal die 2 altijd door elkaar, maar iig de tekst boven je avatarIk word er super vrolijk van.
Ik heb ook ooit een dergelijke voedselvergiftiging gehad (McDonalds....). Blijven liggen in elk geval. Drink cola, dat helpt bij maag & darmen overstuur EN als je moet spugen (en dat zal gebeuren....) dan smaakt het tenminste niet heel erg smerig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:02 schreef Ingrid19 het volgende:
Als er iemand nog tips heeft wat te eten/drinken, ik hou me aanbevolen.
Ik tril nu erg, rammel nu ook en ben net weer bijna flauwgevallen. Hoort dat erbij?
Typischquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:41 schreef Lishe het volgende:
En nu is ze weer heerlijk vrolijk, niks meer aan de hand.![]()
Ik moet juist meer spugen met liggen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een dergelijke voedselvergiftiging gehad (McDonalds....). Blijven liggen in elk geval. Drink cola, dat helpt bij maag & darmen overstuur EN als je moet spugen (en dat zal gebeuren....) dan smaakt het tenminste niet heel erg smerig.
Ik heb toen tegen mijn moeder gefluisterd dat ik dood ging en dat meende ik, dus ja, knap ellendig voelen hoort erbij. Mams heeft toen de dokter gebeld en die zei theelepeltjes water, maar goed, ik ben dus maar aan de cola gegaan.
De huisarts belde en zei dat dat absoluut niet zo is. Cola werkt dan eerder gistend en je kunt dan nog meer diarree krijgen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:40 schreef dutchie het volgende:
Cola helpt de maag/darmen te zuiveren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:08 schreef Neuk het volgende:
Diaan: succes bij de KNO-arts morgen![]()
[..]
Wat zielig.Ik zou me laten testen.
[..]
Maneki! Ik lufs you wel hoor!!!
Heeel Veeel!
Even snel tussendoor....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef Lishe het volgende:
Dikke kus voor Twan.
Wat goed ook van zijn testjes.
Ik was er echt van overtuigd dat cola hielp. En nu, met het spugen, is het het enige wat ik steeds maar drink. Raar dat het dus niet zo is.
Ingrid niet zo bang zijn hoor. Je droogt niet zomaar uit. Het zou wel fijn zijn als je snel weer beter bent natuurlijk.
Ik heb mijn eigenste gemaakt . Das ook goed toch? Wel geinspireerd door jou natuurlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Zeg, mochten jullie mijn in elkaar gefröbelde icon leuk vinden, dan sla 'm op en stel 'm in, he?Want ik vind het zo leuk om ook voor iets heel positiefs een keer allemaal zoiets te doen!
nee hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef easy-going het volgende:
snoop, ik heb jouwe gepikt, vind je vast niet erg he?
Je hebt gelijk. Eerst vond ik het wat overdreven, maar waarom niet massaal steun betuigen bij iets positiefs idd?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Zeg, mochten jullie mijn in elkaar gefröbelde icon leuk vinden, dan sla 'm op en stel 'm in, he?Want ik vind het zo leuk om ook voor iets heel positiefs een keer allemaal zoiets te doen!
Omg! Moet er niet aan denken zeg!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef poemojn het volgende:
Zou dit nou extra stimulerend werken om je blubberbuikje kwijt te raken?
http://www.nu.nl/news/964(...)naakt_fitnessen.html
Neit waor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:21 schreef Noli. het volgende:
Jaiks!
Uh niks voor mij, maar ja ik heb dan ook weer zo'n figuur wat mét kleding nog net kan bij Fitness...
(als in: nog net niet helemáál belachelijk)
Tsk. Jatterd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:33 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigenste gemaakt . Das ook goed toch? Wel geinspireerd door jou natuurlijk
Of het voedselvergiftiging is is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:24 schreef Djeez het volgende:
Ja goeiedag eem. Ingrid heeft voedselvergifitiging opgelopen. Ik heb donderdagavond overgewerkt, en daar gegeten. Ingrid had voor haarzelf shoarma gemaakt, en nu heeft ze sinds gisteravond buikkrampen, diarree en geeft ze constant over. Duimen jullie ervoor dat ze rap weer beter wordt, want morgen viert ze haar verjaardag! Nou, die zal wel mooi in het water vallen dan...
Volgens de huisarts heerst het idd heel erg! Als het goed is, heb ik het ergste gehad. Erger kan ook niet. Bahbahbah!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:06 schreef Githa het volgende:
[..]
Of het voedselvergiftiging is is nog maar de vraag.
Ik heb ook een hechte band gesloten met de wcIk denk dathet heerst!
Beterschap iig!
Fijn Anitra!![]()
Die is gaaf!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:55 schreef Bass-Miss het volgende:
Stommerikken. Ze zitten nu allemaal op MIJN bollenlamp te bieden.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:20 schreef dutchie het volgende:
Githa!!! Ik heb over je gedroomd!
Dat je hier op bezoek was. Werd ik wakker, besef ik me ineens dat Jordy er niet bij was. Volgende keer neem je hem wel mee hoor.
Ingrid, beterschap.
Die staande lamp heb ik al.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die is gaaf!!!![]()
Mijn schoonpa heeft zo'n staande lamp ervan (zegt ie) en die heeft ie ergens in opslag. Te verstoffenIk moet lief er nog eens aan laten denken....I want that lamp!
is deze dan geen alternatief?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:55 schreef Bass-Miss het volgende:
Stommerikken. Ze zitten nu allemaal op MIJN bollenlamp te bieden.
Ik wil een huis vol bollenlampjes idd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef snoopy het volgende:
Jij wil gewoon een hele kudde bollenlampjes!
Oh kijk, jou moet ik hebbenquote:
gezelligquote:
hebben? in de zin van kopen? lenen?quote:
Nou laten we sex maar niet doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
hebben? in de zin van kopen? lenen?
wat mot je dan? sex?
of de inhoud van mijn koelkast zeker.... !!!
Amsterdam, en waar Vicky woontquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:27 schreef phluphy het volgende:
Bar, waat gaat het heuglijke feit morgen plaatsvinden?
Hahahaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:27 schreef phluphy het volgende:
hahahaha, de enige drank die ik in huis heb, is inderdaad rosé, maar die fles staat al 2 weken in half-lege (half-volle zo je wil) in de koelkast. Zal wel niet meer lekker zijn, dusseh, dan toch maar sex?
Oh nee, je bent een vrouw. Laat maar.Sorry, niks persoonlijks.
![]()
Bar, waat gaat het heuglijke feit morgen plaatsvinden?
Whahah heerlijk puberen morgen.. Maar Lionel Ritchie, Liesbeth List en Lucie Silvas komen ook... Ivo Niehe presenteertquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:29 schreef phluphy het volgende:
Oh hemel ja, is dat morgen? Nou, veel plezier, pubertjes !![]()
![]()
Ohw, leukquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:28 schreef dutchie het volgende:
Was heel gezellig. Je broerkwam ook nog.
Maar geen Jordy hoor. Jammer.
Nou en! Jij bent van de Huub generatiequote:
Heel veel plezier gewenst!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:28 schreef Vicky het volgende:
* Vicky en Bar gaan morgen naar Take That in Carre
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:05 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nou en! Jij bent van de Huub generatie
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:42 schreef livelink het volgende:
Ah, jij was stiekem ook verliefd op Adam Ant, M@x? In de clip van Stand and Deliver, zeker?
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen een jaar of 6. Ik vond hem zo geweldig en zo knap
![]()
http://www.dezoepkoel.nl/cms/quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:56 schreef livelink het volgende:
Nou beschouw ik mezelf best wel als semi-Limburger, met 2 Limburgse ouders, maar ik heb toch echt geen idee waar je het over hebt Syrena met de Zoepkoel en de polsbandjes.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ook!Vind het nog steeds leuk om af en toe Adam Ant op te zetten.
En ik ben van vóór de Take That generatie, maar ik vind ze toch leuk!Vooral Gary Howard (want die slist zo leuk).
![]()
Leuk Oxy ! Wat een boel voorbereidingen komen er eigenlijk kijken bij zo'n verhuizing he?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:47 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ga vandaag met mijn vader en moeder nieuwe werkkleding kopen voor mijn nieuwe werk (naast wonen ga ik ook op de zorgboerderij werken).![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga dit jaar weer naar Lowlandsmn 4e keer...... en heel misschien naar Pinkpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |