quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:13 schreef Noli. het volgende:
[..]
Bij mij is er ook een foto gemaakt tijdens de keizersnee. Maar geen open geflapte buik te zien hoor
Heee, dat zijn mijn foto's johquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb alleen foto`s van na de hele happening. Zo dat je bloot, verhit en met rood aangelopen gezicht met je meloenen bloot er een klein wurm op je hebt liggen
Ik zat nog te twijfelen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Heee, dat zijn mijn foto's joh![]()
![]()
Met deze titel zullen de pageviews wel omhoog schieten. Tot ze er achter komen dat ze in OUD zitten![]()
ja, dat vond jij toch artyquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:21 schreef Sugar het volgende:
Komt eraan, Snoop!
Of bedoelde je van tijdens het werpen?![]()
Die haren jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:43 schreef MeNicole het volgende:
Heb geen foto's van tijdens de bevalling. Wel van vlak erna. Vind zelf dat ik er nog wel "mooi" opsta. Niet een opgeblazen rode kop. Alleen haren in de war![]()
Ja, zeker!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:58 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, zeker!Maar daar heb ik geen foto's van.
![]()
Dus ik ging net ijverig aan de slag met camera, maar dat bedoelde je niet...![]()
Lishe, Lishequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:14 schreef Lishe het volgende:
Tex .... Dikke knuffel.
En ik dacht echt, echt dat het normaal was zulke foto's te hebben. Hmpf. En dat vind ik nog steeds.
Zo voelt het dus helemaal niet...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:16 schreef lcicle het volgende:
Texelonia, wat een naar bericht van je.. Ik hoop dat alles snel beter gaat! Maar wat een super moeder ben je, dat je zo knokt voor Noah
Ik hoop het, dat het me lukt, maar ik weet het niet zo zeker... Ik krijg steeds meer klachten, als hoofdpijn, altijd moe zijn, totaal geen zin meer in seks en nu dus ook steeds moeten huilen om niks... Ben zo bang dat het uti de hand gata lopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:21 schreef Lishe het volgende:
Tex, over het volhouden..... Ik denk echt dat het je lukt. Nu gaat het ook al zolang goed. Ik hoop dat je gewoon een fijne baan vind. En al die uren nu passen prima op je CV. Weer reden voor een bedrijf je aan te nemen. Je doet zo je best meisje.![]()
Icicle, nou, dat!!
Hij is nu in bed zonder commentaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:22 schreef Noli. het volgende:
Kan ie nog lopen Anitra of stort ie bijna in van slaap? (fotooo)
Dutch,![]()
?
(was de-posticon ook vergeten
)
Hij is ooit even profvoetballer geweest, voor MVV.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:37 schreef bixister het volgende:
staan je ex z'n reisplannen in de krant syrena? wat is dat voor BL-er dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |