quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
DAT JE MOGE BRANDEN IN HEL ONKUISE RIDDER
Groot gelijk, het zijn altijd de anderen die er last van hebben. Die lui moeten er maar eens zelf bij blijven en kijken hoe vervelend dat isquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:25 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik vind het een goeie, moeten ze maar bij hun eigendom blijven
Inderdaad en inplaats daarvan gaan ze lekker in de 1ste klas op hun relaxte stoelen zitten, zo zie je maar wat je lief isquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:34 schreef Narkie het volgende:
[..]
Groot gelijk, het zijn altijd de anderen die er last van hebben. Die lui moeten er maar eens zelf bij blijven en kijken hoe vervelend dat is![]()
dit gaat je geld kosten teringlijers in de treinquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:15 schreef Sala-adin het volgende:
Laatst kwam ik dit topic tegen in KLB Vouwiets die vannochtend een sprinter ophield in Weesp
En gisteren toen ik de trein had genomen zag ik dus een vouwfiets staan
Maar axa slotje was niet op slot gedaan en toen dacht ik,ik ga een fokker wreken.
Dus ik zo goed kijken of er niemand was want de eigenaar was zeker ergens boven of onder aan het zitten.
En toen had ik hem op slot gegooid en sleutel weg gegooid
Maar nu ik dit allemaal opbiecht heb ik wel spijt gekregen van me daad
nee.. maarre sala-adin in welke trein heb je dit geflikt? ben nu wel erg benieuwd of ik het wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:47 schreef SignOff het volgende:
heb je geen reserve sleuteltje?
Cool... Een relletje in wording...quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:48 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
nee.. maarre sala-adin in welke trein heb je dit geflikt? ben nu wel erg benieuwd of ik het was![]()
hij word bangquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef Linkmiegel het volgende:
Hey TS ik vraag je wat! malloot
zucht... ooit aan gedacht dat ie dit topic ook heeft kunnen maken naar aanleiding van jouw topic?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef Linkmiegel het volgende:
Topicvolger heeft IQ van een visstickquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:03 schreef SignOff het volgende:
[..]
zucht... ooit aan gedacht dat ie dit topic ook heeft kunnen maken naar aanleiding van jouw topic?
kijk maar naar de eerste reacties, er waren meer mensen met het idee.. waaronder ikzelf..
kep al wel honger..quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:04 schreef Ticootje het volgende:
grappig hoe mensen happen, en het is nog niet eens lunchtijd.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Topicvolger heeft IQ van een visstick![]()
Ja ik eigenlijk ook!!quote:
Dit topic was er 17 minuten eerder... Zou eerder andersom zijn...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:03 schreef SignOff het volgende:
[..]
zucht... ooit aan gedacht dat ie dit topic ook heeft kunnen maken naar aanleiding van jouw topic?
kijk maar naar de eerste reacties, er waren meer mensen met het idee.. waaronder ikzelf..
mja dat eerder maar dat is niet zo..quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dit topic was er 17 minuten eerder... Zou eerder andersom zijn...
Flikker opquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef Linkmiegel het volgende:
Omdat...gewoonquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:15 schreef Jo0Lz het volgende:
Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet met hun poten van andermans eigendommen afblijven...
niks lemming.. en niet liegen over de trein.. was een ander, weet je zelf ook welquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Flikker op
Jij maakt een lemming van mijn topic
Enne het was de trein van Almere naar Amsterdam CS
CATFIGHT!!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
niks lemming.. en niet liegen over de trein.. was een ander, weet je zelf ook wel
das wel weer apart jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dit topic was er 17 minuten eerder... Zou eerder andersom zijn...
neequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef Ticootje het volgende:
stelletje!!!
Heb je geen reserve sleutel TV?
das kut voor je, hoe heb je het opgelost??quote:
fiets in de hand en lopen maar... later naar een fietsen/sloten"maker" gebracht en hem het slot laten vervangen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
das kut voor je, hoe heb je het opgelost??
En nou ophoeren uit me topic met je kut lemmingquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
fiets in de hand en lopen maar... later naar een fietsen/sloten"maker" gebracht en hem het slot laten vervangen..
zo makkelijk kom je er niet vanaf.. leren met je pootjes van andermans spullen te blijvenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En nou ophoeren uit me topic met je kut lemming
Stoer manneke. Komt vast wel goed en duidelijk over zo op een forumquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:26 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zo makkelijk kom je er niet vanaf.. leren met je pootjes van andermans spullen te blijven
is niet eens de bedoeling.. ik weet niet of jij het normaal vindt om aan andermans spullen te zittenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Narkie het volgende:
[..]
Stoer manneke. Komt vast wel goed en duidelijk over zo op een forum![]()
![]()
Straks is het een nerd met een bril tot over zn hele biels, dan geefk m gelijk dat die hem op slot zetquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Narkie het volgende:
[..]
Stoer manneke. Komt vast wel goed en duidelijk over zo op een forum![]()
![]()
We weten dat je het niet leuk vind?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:30 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
is niet eens de bedoeling.. ik weet niet of jij het normaal vindt om aan andermans spullen te zitten
ja, volkomen normaalquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:30 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
is niet eens de bedoeling.. ik weet niet of jij het normaal vindt om aan andermans spullen te zitten
Als andermans spullen mij irriteren of aso neergezet worden vind ik het heel normaal. Normaal aan mensen vragen of het misschien even ergens anders kan helpt tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:30 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je verdient een pets op je billenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef Narkie het volgende:
[..]
Als andermans spullen mij irriteren of aso neergezet worden vind ik het heel normaal. Normaal aan mensen vragen of het misschien even ergens anders kan helpt tegenwoordig niet meer.![]()
Oh yeah bitch, hit me hit mequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:34 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je verdient een pets op je billen
Jij doet het veels te hard. Die LinkMongool moet het doen die is lekkerdurddurquote:
so ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:39 schreef Narkie het volgende:
[..]
Jij doet het veels te hard. Die LinkMongool moet het doen die is lekkerdurddur![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:39 schreef Narkie het volgende:
[..]
Jij doet het veels te hard. Die LinkMongool moet het doen die is lekkerdurddur![]()
slotjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:43 schreef Narkie het volgende:
Magoed, opgelost slotje iedereen leefde nog lang en gelukkig
*start motor en rijdt uit topic
Zo Sala-din jij bent echt de lul!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:40 schreef Linkmiegel het volgende:
maar goed sala-adin, beter voor jou kom ik jou nooit tegen in de trein want dan zeg ik: hey sala-adin jij had mijn sleutel van mijn vouwfiets gejat! en dan zeg jij: ja inderdaad en dan reageer ik: das echt niet lief van je.. en dan zeg jij: ik koop een ijsje voor je om het goed te maken en dan vind ik dat een goed idee en dan ben jij lekker een paar euro kwijt aan een ijsje whahahaha!
missie geslaagd dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij hebt mijn topic verneukt met je kut lemming en je kut reacties
helpt dit?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij hebt mijn topic verneukt met je kut lemming en je kut reacties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:52 schreef murp het volgende:
[..]
helpt dit?Je pwnde me weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je link van me nieuwe ava in spoiler had geplaatst![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je pwnde me weer
Ik dacht dat je link van me nieuwe ava in spoiler had geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:52 schreef murp het volgende:
[..]
helpt dit?smilies kun je niet spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
nee, het stront is weer opgeruimdquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Zijn de straten nu weer helemaal schoon?
Een kokosnoot, Ovide en z'n vriendenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef Linkmiegel het volgende:
Niemand die je tegenhoudquote:Op maandag 5 februari 2007 19:20 schreef B_BOY het volgende:
ik wil dit ook doen dan ben ik ook stoer.
Iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef murp het volgende:
kan iemand de TT wijzigen, het is al een aantal dagen geleden...
dit topic is inderdaad niet meer up to date...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef murp het volgende:
kan iemand de TT wijzigen, het is al een aantal dagen geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |