abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:45:26 #51
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:47:50 #52
10710 gday
propria cures
pi_45900863
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:23 schreef FJD het volgende:

[..]

Je wilt m gewoon slaan he? Maakt niet uit met welke stok. Eerst "je stemt toch nooit op GL dus je mening is irrelevant" en vervolgens "je bent veranderlijk". Kom op zeg, je kan beter dan dat.
Ah. Ja. Floripas zoekt nu blijkbaar een stok. En oh ja, anderen doen dat natuurlijk nooit hier in POL. Nee. Nee nee. Ik begrijp je verontwaardiging volkomen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:44:30 #53
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45903269
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef X. het volgende:
Al schijnt het overigens ook al GL zelf te liggen. SCH is als GL'er ook erg irritant.

Waarschijnlijk zo cynisch en zich zwaar afgevend op rechts omdat ze weten dat ze verliezend zijn
Ik durf mijn hand in het vuur te steken dat GroenLinks met 20 zetels net zo uit de hoogte doet als met 1 zetel. Waarschijnlijk ter compensatie van de haalbaarheid van hun plannen. Zoals hun nota van enkele jaren terug om alle vliegbewegingen boven Nederland te verbieden.
pi_45903352
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ik durf mijn hand in het vuur te steken dat GroenLinks met 20 zetels net zo uit de hoogte doet als met 1 zetel. Waarschijnlijk ter compensatie van de haalbaarheid van hun plannen. Zoals hun nota van enkele jaren terug om alle vliegbewegingen boven Nederland te verbieden.
! Als Wildersaanhanger het over haalbaarheid van plannen hebben .

En die nota kan je vast even een linkje oid van overleggen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:58:04 #55
93744 Finder_elf_towns
pi_45903761
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

! Als Wildersaanhanger het over haalbaarheid van plannen hebben .

En die nota kan je vast even een linkje oid van overleggen?
Volgens mij berichtte dit item over dat plan: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26577
quote:
GroenLinks wil de luchtvaart in Nederland een halt toe roepen; de vliegvelden Eindhoven en Rotterdam zouden volgens de groene partij rond 2010 gesloten moeten worden. Ook de kleine vliegveldjes voor sportvliegtuigen moeten vrijwel allemaal sluiten.

De partij wil dat de chartervluchten beperkt worden tot Lelystad en Maastricht. Privévliegen mag niet uitgroeien tot "een hobby voor wie wil".

Volgens GroenLinks is het evenwicht tussen voor- en nadelen van de luchtvaart in Nederland zoek. De partij wil voorkomen "dat heel Nederland onder de rook van intensief gebruikte vliegvelden komt te liggen".

Vandaag voeren Femke Halsema en Kamerlid Wijnand Duyvendak in Lelystad actie tegen de overlast door vliegverkeer. Bij die gelegenheid presenteert de partij op het vliegveld Lelystad het kritische plan over de regionale en kleine luchtvaart.
pi_45903811
Oh dat is heel wat anders . Had van jou ook niets anders dan verdraaiďng van de fouten verwacht.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:07:35 #57
93744 Finder_elf_towns
pi_45904051
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef du_ke het volgende:
Oh dat is heel wat anders .
Helaas voor je du_ke, het is niet iets heel anders. Het is exact hetzelfde.
pi_45904189
quote:
Zoals hun nota van enkele jaren terug om alle vliegbewegingen boven Nederland te verbieden.
Is heel wat anders dan
quote:
Volgens GroenLinks is het evenwicht tussen voor- en nadelen van de luchtvaart in Nederland zoek. De partij wil voorkomen "dat heel Nederland onder de rook van intensief gebruikte vliegvelden komt te liggen".
Beperken is niet het verbieden van alle vliegbewegingen .
pi_45904248
Vliegen is eng en modern laten we het een halt toeroepen .

Wat een reactionaire huilie's zijn het ook. In de prehistorie waren ze in protest gekomen tegen het feit dat mensen rechtop gingen lopen .
pi_45904569
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:55 schreef Haaglander het volgende:
Het wordt steeds droeviger met haar gesteld. Nu liegt ze ook nog eens en probeert de PvdA zwart te maken. Wild zwaait deze slechte politica om haar heen. Wie gelooft dat mens nou nog?
[..]
Lang zo wild niet als sommige politici hoor

Maar is natuurlijk lief van je dat je na Bos zijn toespraakje over alle gemene dingen die over hem gezegd werden, je verontwaardigd voor zijn partij bent wanneer iemand zo naar is om haar partij een initiatief voor de zijne te noemen
  vrijdag 2 februari 2007 @ 01:53:02 #61
10710 gday
propria cures
pi_45906103
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Helaas voor je du_ke, het is niet iets heel anders. Het is exact hetzelfde.
Ik vind GL ook vaak irritant, maar ik snap echt niet hoe je een verbod op alle vliegbewegingen hetzelfde kunt vinden als voorkomen "dat heel Nederland onder de rook van intensief gebruikte vliegvelden komt te liggen". Dat is gewoon puur verdraaien van de feiten, of heeeeeel vrije eigen interpretatie. HEEL vrij..
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_45906817
Dat ze nog maar lang aan het roer van GL mag staan. Des te meer zakt die partij weg.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 2 februari 2007 @ 06:30:10 #63
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_45907135
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
Dat ze nog maar lang aan het roer van GL mag staan. Des te meer zakt die partij weg.
Wat hij zegt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 07:25:33 #64
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45907271
quote:
Zo zie je maar, sommige problemen lossen zichzelf op!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_45908693
Ik denk dat de houdbaarheidsdatum van Halsema als GroenLinks-leider is verstreken. Dat heb je eigenlijk bij bijna elke partij wel na zo'n lange periode.
pi_45908922
quote:
Volgende parlementsverkiezingen is er een andere lijsttrekker . Was voor de vorige al bekend (behalve als die verkiezingen binnen een half jaar zijn ofzo).
pi_45908973
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:14 schreef MrX1982 het volgende:
Vliegen is eng en modern laten we het een halt toeroepen .

Wat een reactionaire huilie's zijn het ook. In de prehistorie waren ze in protest gekomen tegen het feit dat mensen rechtop gingen lopen .
Vliegen is een behoorlijk vervuilende manier van transport. En vliegen op korte afstanden is gewoon zonde. Maar ach van jou hof ik toch geen serieuze reactie te verwachten .

Pas ja aub wel op dat je niet afzakt naar het niveau vna wolfke ?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:40:08 #68
138783 Visitor1982
The Name of the Game
pi_45910019
Halsema heeft niet 2x een verkiezing verloren, maar 3 x!

(2002 van 11 naar 10, 2003 van 10 naar 8 en 2006 van 8 naar 7)
the truth is out there... and it hurts!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:51:10 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45910362
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:51 schreef Floripas het volgende:
Haaglander, al zou er een ander bij GroenLinks zitten, jij zou nooit op ze stemmen. Eigenlijk is jouw mening in deze voor GroenLinks dus vrij irrelevant.
Houden we jou dan voortaan ook aan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45910438
Ik vind juist dat ze het wel heel goed heeft gedaan.

Laten we elkaar geen gekke henkie noemen ,, maar iedeeen weet dat poltiiek nederland de weg sinds goed 7 jaar kwijt is.

De Nederlandse stemmer is zo grillig en wispelturig geworden,dat je af en toe verbaasd staat dat Nederland nog in Europa ligt en geen eilandje in de caribisiche oceaan is.

Het Nederlandse partijen biotoop is een polemische bende geworde , waar de grootse schreeuwer en onbeschoftse spreker de brulkikker van dienst mag spelen.

In dit bespottelijke biotoop waar een partij met een lijk als 1ste man kan aantreden en groostte partij wordt of een Maoist zichzelf als burgervader kan presenteren en daarmee enorm winsten verboekt, heeft Halsema het voormekaar gekregen een partij op lijn te houden met intellektuele inhouden.

Dat zij een paar procent heeft verloren terwijl de rattenvangers juist in haar Elektoraat aan jagen waren , is eigenlijk een knappe prestatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 02-02-2007 13:38:42 ]
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:26:40 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_45911359
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:40 schreef Visitor1982 het volgende:
Halsema heeft niet 2x een verkiezing verloren, maar 3 x!

(2002 van 11 naar 10, 2003 van 10 naar 8 en 2006 van 8 naar 7)
In 2002 deed Rosenmoller het nog
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:35:41 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45911620
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:53 schreef CANARIS het volgende:
Ik vind juist dat ze het wel heel goed heeft gedaan.

Laten we elkaar geen gekke henkie noemen ,, maar iedeeen weet dat poltiiek nederland de weg sinds goed 7 jaar kwijt is.

De Nederlandse stemmer is zo grillig en wispelturig geworden,dat je af en toe verbaasd staat dat Nederland nog in Europa ligt en geen eilandje in het caribisiche meer is.

Het Nederlandse partijen biotoop is een polemische bende geworde , waar de grootse schreeuwer en onbeschoftse spreker de brulkikker van dienst mag spelen.

In dit bespottelijke biotoop waar een partij met een lijk als 1ste man kan aantreden en groostte partij wordt of een Maoist zichzelf als burgervader kan presenteren en daarmee enorm winsten verboekt, heeft Halsema het voormekaar gekregen een partij op lijn te houden met intellektuele inhouden.

Dat zij een paar procent heeft verloren terwijl de rattenvangers juist in haar Elektoraat aan jagen waren , is eigenlijk een knappe prestatie.
Mooi
Femke
pi_45912899
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:50 schreef du_ke het volgende:
Vliegen is een behoorlijk vervuilende manier van transport. En vliegen op korte afstanden is gewoon zonde. Maar ach van jou hof ik toch geen serieuze reactie te verwachten .

Pas ja aub wel op dat je niet afzakt naar het niveau vna wolfke ?
Vooral niet vliegen. Gewoon met de fiets naar Limburg, elk jaar weer .

Maar daar komt meteen de ellende om de hoek zetten bij GL. Ze willen het anderen ook verbieden. Gelukkig is dit idee uit 2003 voor geen meter uitgevoerd en is het te lachwekkend voor woorden en dan maar klagen dat die partij geen normale mensen trekt als stemmers. Ik vind het niet zo vreemd.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:26:36 #74
10710 gday
propria cures
pi_45913031
quote:
En minder 'versplintering' op links.
pi_45913179
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vooral niet vliegen. Gewoon met de fiets naar Limburg, elk jaar weer .
Naar Limburg met het vliegtuig vanuit andere plaatsen in Nederland is inderdaad nergens voor nodig .
quote:
Maar daar komt meteen de ellende om de hoek zetten bij GL. Ze willen het anderen ook verbieden. Gelukkig is dit idee uit 2003 voor geen meter uitgevoerd en is het te lachwekkend voor woorden en dan maar klagen dat die partij geen normale mensen trekt als stemmers. Ik vind het niet zo vreemd.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')