Maar zijn er mensen die dat kunnen ontkennen? (met KEIHARD bewijsmateriaal plzquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Bij 50
als het aantal mensen dat jonger is dan jou aanzienlijk groter is dan het aantal mensen dat ouder is dan jou..quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:02 schreef Ringo het volgende:
Naar aanleiding van Ik ben oud.
Vroeger dacht ik dat je oud werd als je eenmaal 30 was.
Nu weet ik: dat is niet waar.
Je bent dan namelijk nog jong. Geen enkele reden tot twijfel.![]()
Inmiddels (na zo'n acht maanden 30-zijn) begint mij het besef te dagen: als je eenmaal veertig bent, ben je nog een beetje jong, maar neigt de ouderdom ertoe, jou langzaamaan in te halen.
Klopt dit? Wanneer ben je bewijsbaar oud?![]()
Dus je moet gewoon naar India emigreren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:06 schreef Never-Break het volgende:
als het aantal mensen dat jonger is dan jou aanzienlijk groter is dan het aantal mensen dat ouder is dan jou..
heb eigenlijk geen idee van hoe de bevolking daar is opgebouwd..quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dus je moet gewoon naar India emigreren?
Ach, Iran dan. 70% onder de 30.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:10 schreef Never-Break het volgende:
[..]
heb eigenlijk geen idee van hoe de bevolking daar is opgebouwd..
Tja, dat is te treurig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:11 schreef Xennia het volgende:
Wanneer je de uitdrukking ''ach, je bent zo jong als je je voelt'' begint te gebruiken ben je definitief oud
Vraag het Yvonne eens?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef Ringo het volgende:
Maar zijn er mensen die dat kunnen ontkennen? (met KEIHARD bewijsmateriaal plz)
Dan ben je daar relatief gezien eerder oud dan een land waar hogere leeftijden meer voorkomen.quote:
dat kan ook beleefdheid zijn hoor. hoe willen ze je anders aanspreken? muts/hoer/meisje/mademoiselle ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je overal ineens met mevrouw (of meneer natuurlijk) wordt aangesproken, dan ben je oud.![]()
Alles er boven heeft zich inmiddels opgeblazen.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:11 schreef Xennia het volgende:
Wanneer je de uitdrukking ''ach, je bent zo jong als je je voelt'' begint te gebruiken ben je definitief oud
Preciesquote:Op donderdag 1 februari 2007 07:52 schreef jogy het volgende:
[..]
. Maar je bent pas echt oud als je star begint te worden in je wereldbeeld en denkt dat vroeger alles beter was enzo. Sommige zijn op hun 12de al oud.
wees dan maar blij dat het bij die ene keer is geblevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:09 schreef Mederiacvm het volgende:
Volgens een meid waar ik vorig jaar één keer mee naar de film ben gegaan ben je vanaf je 26e officieel oud![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:09 schreef Mederiacvm het volgende:
Volgens een meid waar ik vorig jaar één keer mee naar de film ben gegaan ben je vanaf je 26e officieel oud![]()
Oh god.... ik word bijna 26...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:09 schreef Mederiacvm het volgende:
Vanaf mijn 12e dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je overal ineens met mevrouw (of meneer natuurlijk) wordt aangesproken, dan ben je oud.![]()
Ditquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Zolang ik nog steevast 5 jaar jonger wordt geschat door mensen van 15 jaar jonger dan ik ben ik nog niet oud.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef SlimShady het volgende:
tot 40 ben je jong en vitaal.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef SlimShady het volgende:
tot 40 ben je jong en vitaal.
Wat een saaie veertig jaar heb jij dan gehad zeg.quote:
+ - 35.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 07:18 schreef john6 het volgende:
Wanneer is iemand eigenlijk, wat men noemt, van middelbare leeftijd ? (qua leeftijd dan)
En voor je het weet rol je in een kistquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:02 schreef DesertRose het volgende:
Over paar maandjes alweer 22Het is niet zozeer dat ik oud begin te worden, maar wat gaat het toch verdomd snel.
Sta ik eigelijk nu bij stil, nu ik dit topic doorlees..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |