Jouw lijstje was ook redelijk afwijkendquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn nominaties zie ik nauwelijks terug.
Nu ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jouw lijstje was ook redelijk afwijkend.
All in good time. Na de uitslag is iedereen vrij zijn/haar nominatie en/of stemlijstje te openbarenquote:
Uh-huhquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Staan de nominaties trouwens in willekeurige volgorde?.
ook voor de De "Eric Forrest & Sasja"-awardquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alleen vrouwen trouwens genomineerd voor minst intelligent.
Heerlijk. Bedoel over Henk lullen we ook het meest. Go Figure.quote:
You're not alone!quote:
Ik ben het er ook niet mee eens hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 05:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heerlijk. Bedoel over Henk lullen we ook het meest. Go Figure.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef Lynx666 het volgende:
... voor De "Roef & Marian"-award --- voor minst intelligente userWoelli charmed_angel sharonfactor
![]()
... voor De "Eric Forrest & Sasja"-award --- voor irritantste/tenenkrommende/uitgekotste usercharmed_angel sharonfactor Woelli
![]()
... voor De "Nadeche"-award --- voor de meest ondergewaardeerde userCalifornian Dreamer Charmed_angel alwaysthebest
![]()
De drie met de meeste stemmen in een categroeie krijgen de nominatiequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe zijn de genomineerde tot stand gekomen eigenlijk? Ik bedoel ik had voor liefste user --Globe-- genomineerd.... maar ze staat er niet tussen
OK thxquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
De drie met de meeste stemmen in een categroeie krijgen de nominatie.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:46 schreef sbientje het volgende:
moet je trouwens pm sturen naar lynx gewoon?
Tot dusver hebben alle genomineerden voor een award in hun eigen categorieen gestemdquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan de genomineerden ook stemmen voor de categorie waarin ze zelf genomineerd zijn? Ik ga het zelf denk ik wel doen.
Tuurlijk gaan we dat doen... ik wil wel weten door wie ik uitgekotst wordtquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef PeRi het volgende:
Zo, ik heb ook gestemd.
Gaan we nog de nominatielijstjes posten?.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef Lynx666 het volgende:
---
P.S. Graag je nominatielijstjes nog even voor je houden tot na de uitslag.
quote:
Alsof sommige niet weten wie er op wie heeft gestemdquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
!! Oh, ik snap het al. Anders krijg je huilliegedrag en beïnvloedt het het stemgedrag van mensen.
.
Juustem.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
!! Oh, ik snap het al. Anders krijg je huilliegedrag en beïnvloedt het het stemgedrag van mensen.
.
Boehoequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
quote:P.S. Graag je nominatielijstjes nog even voor je houden tot na de uitslag.
Oke, fijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tot dusver hebben alle genomineerden voor een award in hun eigen categorieen gestemd. Ook wel zo eerlijk.
.
Hoe weet je datquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boehoe jij stemde mij als meest uitgekotste!!
T was geen strikequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag richting Lynx gebowld. Alvast oefenen.
Jij ben er doordeweeks ook bijna nooitquote:
Ik piek altijd op zaterdag en zondagquote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij ben er doordeweeks ook bijna nooit.
quote:P.S. Graag je nominatielijstjes nog even voor je houden tot na de uitslag.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef Lynx666 het volgende:
Maar laat dat het laatste lijstje zijn dat ik híer zie
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:03 schreef Gezondaar het volgende:
Geen enkele nominatieWel terecht eigenlijk
behalve dan voor de Marianne award. Ik heb namelijk een hilarische schrijfwijze
![]()
![]()
![]()
Hoe kan jij in mijn broek kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:09 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
...zei hij met een harde piemel![]()
... en dat verklaart meteen waarom jij niet genomineerd bent voor deze awardquote:
Die omslachtige woorddrek van jou...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en dat verklaart meteen waarom jij niet genomineerd bent voor deze award
noem me dan trottoir prostituee
Dan zal je nog lang kunnen wachtenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik verwacht vóór 12u nog een lijstje van je
Ik zeg toch vóór 12 uur!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan zal je nog lang kunnen wachten![]()
Anders watquote:
Oeh, wat ga jij doen?quote:
Tof! Je maakt me nieuwsgierig! Let me see, let me see!quote:
You don't wanna know. Stem nu maar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Tof! Je maakt me nieuwsgierig! Let me see, let me see!![]()
Je hebt me nu een extra reden gegeven om niet te stemmenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
You don't wanna know. Stem nu maar.
Tijd dat je dat "don't wanna know" gaat uitvoeren, periquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
You don't wanna know. Stem nu maar.
Nah hij heeft tot 12 uur de tijd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tijd dat je dat "don't wanna know" gaat uitvoeren, peri![]()
Ik heb gestemdquote:
Watch it Misterquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De users die je in hebt gevuld doen helemaal niet mee
Neem jij de moeite maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Watch it Mister
Ik heb op bestaande users gestemd. Je moet de verwijzing gewoon even vinden![]()
Je mag best moeite doen ervoor!
quote:
Ok mister, als er ooit nog een usersurvivalgame komt.......quote:
Er zitten toch niet echt consequenties aan?!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef chansadres het volgende:
Waarom verplichten jullie het dan dat iemand stemt.
Ik mag dan toch ook bepalen om niet te stemmen?
En dat is niet puur omdat ik er niet in zit, nee.
Ik vind het gewoon stom dat jullie consequenties hangen aan zoiets vrijblijvend.
Als je niet stemt, krijg je klappen met de zweep.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Er zitten toch niet echt consequenties aan?!Dat zou ik nl. ook wel stom vinden
![]()
En die reactiehad ik nog niet gelezen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als je niet stemt, krijg je klappen met de zweep.
Hihiquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die reactiehad ik nog niet gelezen!
Lynx en Peer zitten te dreigen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Er zitten toch niet echt consequenties aan?!Dat zou ik nl. ook wel stom vinden
![]()
Oeh, ja, dan moet je je maar bergen. Want Lynx en Peer, die dollen nooit. Bloedjeserieus. Altijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Lynx en Peer zitten te dreigen!
Maar corresponderen is mijn hobby.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef Lynx666 het volgende:![]()
DEZE RONDE IS GESLOTEN!
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |