Tijd dat je dat "don't wanna know" gaat uitvoeren, periquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
You don't wanna know. Stem nu maar.
Nah hij heeft tot 12 uur de tijd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tijd dat je dat "don't wanna know" gaat uitvoeren, peri![]()
Ik heb gestemdquote:
Watch it Misterquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De users die je in hebt gevuld doen helemaal niet mee
Neem jij de moeite maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Watch it Mister
Ik heb op bestaande users gestemd. Je moet de verwijzing gewoon even vinden![]()
Je mag best moeite doen ervoor!
quote:
Ok mister, als er ooit nog een usersurvivalgame komt.......quote:
Er zitten toch niet echt consequenties aan?!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef chansadres het volgende:
Waarom verplichten jullie het dan dat iemand stemt.
Ik mag dan toch ook bepalen om niet te stemmen?
En dat is niet puur omdat ik er niet in zit, nee.
Ik vind het gewoon stom dat jullie consequenties hangen aan zoiets vrijblijvend.
Als je niet stemt, krijg je klappen met de zweep.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Er zitten toch niet echt consequenties aan?!Dat zou ik nl. ook wel stom vinden
![]()
En die reactiehad ik nog niet gelezen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als je niet stemt, krijg je klappen met de zweep.
Hihiquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die reactiehad ik nog niet gelezen!
Lynx en Peer zitten te dreigen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Er zitten toch niet echt consequenties aan?!Dat zou ik nl. ook wel stom vinden
![]()
Oeh, ja, dan moet je je maar bergen. Want Lynx en Peer, die dollen nooit. Bloedjeserieus. Altijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Lynx en Peer zitten te dreigen!
Maar corresponderen is mijn hobby.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef Lynx666 het volgende:![]()
DEZE RONDE IS GESLOTEN!
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |