Boehoequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
!! Oh, ik snap het al. Anders krijg je huilliegedrag en beïnvloedt het het stemgedrag van mensen.
.
quote:P.S. Graag je nominatielijstjes nog even voor je houden tot na de uitslag.
Oke, fijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tot dusver hebben alle genomineerden voor een award in hun eigen categorieen gestemd. Ook wel zo eerlijk.
.
Hoe weet je datquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boehoe jij stemde mij als meest uitgekotste!!
T was geen strikequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag richting Lynx gebowld. Alvast oefenen.
Jij ben er doordeweeks ook bijna nooitquote:
Ik piek altijd op zaterdag en zondagquote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij ben er doordeweeks ook bijna nooit.
quote:P.S. Graag je nominatielijstjes nog even voor je houden tot na de uitslag.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef Lynx666 het volgende:
Maar laat dat het laatste lijstje zijn dat ik híer zie
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:03 schreef Gezondaar het volgende:
Geen enkele nominatieWel terecht eigenlijk
behalve dan voor de Marianne award. Ik heb namelijk een hilarische schrijfwijze
![]()
![]()
![]()
Hoe kan jij in mijn broek kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:09 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
...zei hij met een harde piemel![]()
... en dat verklaart meteen waarom jij niet genomineerd bent voor deze awardquote:
Die omslachtige woorddrek van jou...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en dat verklaart meteen waarom jij niet genomineerd bent voor deze award
noem me dan trottoir prostituee
Dan zal je nog lang kunnen wachtenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik verwacht vóór 12u nog een lijstje van je
Ik zeg toch vóór 12 uur!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan zal je nog lang kunnen wachten![]()
Anders watquote:
Oeh, wat ga jij doen?quote:
Tof! Je maakt me nieuwsgierig! Let me see, let me see!quote:
You don't wanna know. Stem nu maar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Tof! Je maakt me nieuwsgierig! Let me see, let me see!![]()
Je hebt me nu een extra reden gegeven om niet te stemmenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
You don't wanna know. Stem nu maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |