nietus!! ik quote toch iedereen?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Spamslet![]()
Beetje tegen jezelf kwekken![]()
Thnx! tsja die geshopte is meer als een soort grapje/productfoto zo van 'de sterkste dorstlesser van moeder natuur' ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 10:21 schreef Gose het volgende:
Puckzz ik vind je gecropte een stuk sterker dan het origineel... die ruimte onder het glas is totaal niet interessant. de bubbeltjes in het glas wel en dat het net lijkt alsof het water naar rechts afslaat zonder knipperlicht is natuurlijk geniaal.
Ik zeg: hou maar op met schieten iedereen, we hebben een winnaar
Echt hele vette plaat
Dat is omdat water meestal wordt geassocieerd met mooi helder fris en sprankelendquote:Op maandag 12 februari 2007 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik 'm wat rommelig en 'vies'
zo, klaar met postopkrikken![]()
Mee eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:21 schreef Gose het volgende: ...
bij mij wel ja! Lekker fris enzoquote:Op maandag 12 februari 2007 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
Dat is omdat water meestal wordt geassocieerd met mooi helder fris en sprankelend
vertel dat de kindertjes in afrikaquote:Op maandag 12 februari 2007 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
maar water kan idd ook smerig zijn...
Die hoef je dat niet te vertellen, die kun je beter vertellen dat water ook schoon kan zijnquote:
De eerstequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:10 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik weet zelf eigenlijk nog niet of ik er tevreden over ben.
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
Geweldige vondstquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
4)
[afbeelding]
5)
[afbeelding]
6)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef pea4fun het volgende:
alleen heeft ze haar hesje binnenstebuiten aan![]()
foto4 is ook erg leuk, mede door de tekst op de krant, en daar zie je het nietquote:
Ik blijf #1 het leukste vinden, maar #4 vind ik ook erg goedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
4)
[afbeelding]
5)
[afbeelding]
6)
[afbeelding]
Het gaat niet om het winnen, maar om het meedoen. Ben na jouw kritieken wel benieuwd naar je eigen inbrengquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef dane het volgende:
Ik doe niet meer mee... puckzz heeft toch al gewonnen [afbeelding] [afbeelding]
Je idee is idd super, maar ik zie idd vaak strakkere platen van je. (ik moet niets zeggen want eer ik zover ben dat ik daadwerkelijk ga proberenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef Kamermans het volgende:
ook maar een poging gedaan, ben alleen nog niet echt 100% tevreden,.. het ziet er gewoon niet het zelfde uit als ik in gedachten had. micchien van het weekend weer betje met water spelen
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Dat is ook een optie en zou getuigen van een volstrekt andere insteek dan die ik gekozen heb.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:45 schreef prupke het volgende:
@vliegvrager :
ik zou het modelletje in zonder krant met armbandjes om en duikbril op doen en dan met de 2e achtergrond (die eerste is veel te donker en niet netjes) met of een glas water drinkend of een plens water wat op haar hoofd terecht komt
juist, jij wou dus water neerzetten zonder daadwerkelijk water te gebruiken. ik vind het idee leuk alleen de uitvoering iets minder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is ook een optie en zou getuigen van een volstrekt andere insteek dan die ik gekozen heb.
zeg dat nou niet, dat brengt ongeluk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef dane het volgende:
Ik doe niet meer mee... puckzz heeft toch al gewonnen [afbeelding] [afbeelding]
het is een kaars die ik schuin op ze kop heb gehangen en vervolgens water op de lont laten druppelen. maar ik merk dat het niet duidelijk genoeg isquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:44 schreef Schanulleke het volgende:
@ Kamermans: Is het nou een ingevroren kaars, of een ondergedompelde? Ik vind het idee leuk, maar zoals je zelf aangeeft komt het niet helemaal over op plaat.
Misschien gewoon je inzending van de mooiste van 2005 weer overnieuw maken?
Da's een mooie plaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:19 schreef Kamermans het volgende:
[..]
het is een kaars die ik schuin op ze kop heb gehangen en vervolgens water op de lont laten druppelen. maar ik merk dat het niet duidelijk genoeg is. ga dus ander plannetje probeeren uit te werken.
[afbeelding]
die kan ik idd ook weer gebruiken. maar ja die heb ik in 2005 gemaakt en heb ik al keertje ingezonden,.. dus ben niet van plan om die weer in te stuuren
wat ik gedaan heb ik een ballon gevuld met water, en deze met een naald stuk geprikt (vandaar ook dat mn hand in de foto zit) de foto heb ik gemaakt met sluitertijd van 1/4000 sec. op een zeer heldere zomer dag in 2005.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Da's een mooie plaat.
Kan je misschien eens aangeven hoe je die hebt gemaakt
Kweenie, ik zat een beetje te schuiven met Rawshooter en het zag er niet beroerd uit zo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
dat ik dit nu ga zeggen..... Waarom in ZW CM?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[afbeelding]Sorry, die moest ik inkoppen
Ik vind m in kleur ook mooier
Dank je voor deze aanwijzing. Ik ga eens wat gedul verzamelen en wat proberen, maar niet voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:10 schreef Kamermans het volgende:
[..]
wat ik gedaan heb ik een ballon gevuld met water, en deze met een naald stuk geprikt (vandaar ook dat mn hand in de foto zit) de foto heb ik gemaakt met sluitertijd van 1/4000 sec. op een zeer heldere zomer dag in 2005.
de tweede heb ik ongeveer het zelfde gedaan. alleen hier heb ik een punaize in het wijnglas gelegd en een ballon met water er in laten vallen, en weer op het goede moment foto schieten.
je hebt wel redelijk veel geduld en ballonnen nodig voordat je een goed resultaat krijgt.
er zijn ook nog subtielere manieren om water te gebruiken in je idee (zelfs dat het bijna niet zou opvallen )quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is ook een optie en zou getuigen van een volstrekt andere insteek dan die ik gekozen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |