nietus!! ik quote toch iedereen?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Spamslet![]()
Beetje tegen jezelf kwekken![]()
Thnx! tsja die geshopte is meer als een soort grapje/productfoto zo van 'de sterkste dorstlesser van moeder natuur' ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 10:21 schreef Gose het volgende:
Puckzz ik vind je gecropte een stuk sterker dan het origineel... die ruimte onder het glas is totaal niet interessant. de bubbeltjes in het glas wel en dat het net lijkt alsof het water naar rechts afslaat zonder knipperlicht is natuurlijk geniaal.
Ik zeg: hou maar op met schieten iedereen, we hebben een winnaar
Echt hele vette plaat
Dat is omdat water meestal wordt geassocieerd met mooi helder fris en sprankelendquote:Op maandag 12 februari 2007 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik 'm wat rommelig en 'vies'
zo, klaar met postopkrikken![]()
Mee eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:21 schreef Gose het volgende: ...
bij mij wel ja! Lekker fris enzoquote:Op maandag 12 februari 2007 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
Dat is omdat water meestal wordt geassocieerd met mooi helder fris en sprankelend
vertel dat de kindertjes in afrikaquote:Op maandag 12 februari 2007 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
maar water kan idd ook smerig zijn...
Die hoef je dat niet te vertellen, die kun je beter vertellen dat water ook schoon kan zijnquote:
De eerstequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:10 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik weet zelf eigenlijk nog niet of ik er tevreden over ben.
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
Geweldige vondstquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
4)
[afbeelding]
5)
[afbeelding]
6)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef pea4fun het volgende:
alleen heeft ze haar hesje binnenstebuiten aan![]()
foto4 is ook erg leuk, mede door de tekst op de krant, en daar zie je het nietquote:
Ik blijf #1 het leukste vinden, maar #4 vind ik ook erg goedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
4)
[afbeelding]
5)
[afbeelding]
6)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |