De bloempot mee naar binnen gezeult , op een stoel gezet , zwart kartonnen achtergrond , licht uitgedaan en zaklamp aan , verder eigenlijk nauwelijks bewerktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vind die tweede echt super. Mooie kleurtjes. Lekker achtergrondje. Vertel eens hoe je die foto gemaakt hebt?
Inderdaadquote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef Ymke het volgende:
Wil morgen iets proberen als : een storm in een glas water
Daar kun je de Zoom-thema wedstrijd mee winnen, schijnt hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wil morgen iets proberen als : een storm in een glas water
quote:
Die eerste is geweldigquote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef spippie het volgende:
Ik heb een paar ideeen verder uitgewerkt (nog niet bewerkt enz) en 'n nieuwe bedacht:
[afbeelding]
Dat met die wc blijft lastig. Het hokje is te klein om er fatsoenlijk bij te kunnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk he?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, 'r is net een volgelkop (met een enorme snottebel.
Da's een hele leuke plaatquote:Op zondag 11 februari 2007 15:01 schreef Ymke het volgende:
Een knop van de clematis die over mn schutting hangt
[afbeelding]
SU-BLIEM!!quote:
THNX! Dat etiket wou ik er juist ophouden, iedereen mag weten dat ik boodschappen doe bij de Aldiquote:Op zondag 11 februari 2007 23:13 schreef dane het volgende:
[..]
SU-BLIEM!!
misschien etiquet eraf croppen, maar ook zo: Heel vet! Had ik kunnen bedenken!![]()
ik vind de tweede het beste, dat touwtje mag je er volgens mij afshoppen. 'storend element' enzoquote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef spippie het volgende:
Ik heb een paar ideeen verder uitgewerkt (nog niet bewerkt enz) en 'n nieuwe bedacht:
[afbeelding]
Dat met die wc blijft lastig. Het hokje is te klein om er fatsoenlijk bij te kunnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
alhoewel ik je abstract ook erg sterk vind, vind ik bij deze de reflecties in de druppel en de dof heel erg mooi.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:01 schreef Ymke het volgende:
Een knop van de clematis die over mn schutting hangt
[afbeelding]
Ik vind #1 de mooistequote:Op zondag 11 februari 2007 18:44 schreef MissBliss het volgende:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
Ik kan niet kiezen...
eigenlijk vind ik 'm wat rommelig en 'vies'quote:Op zondag 11 februari 2007 19:22 schreef Re het volgende:
Ook even in het Vondelpark geweest
[afbeelding]
Spamsletquote:Op maandag 12 februari 2007 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik 'm wat rommelig en 'vies'
zo, klaar met postopkrikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |