quote:
Staan ze op chronologische volgorde?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef thomas26 het volgende:
Puckzzz verwees me naar dit topic.
Deze heb ik voorlopig in de aanbieding![]()
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
Ik prefereer die onderstequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef thomas26 het volgende:
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
ja de onderste straalt het meeste rust uit, maar de tweede krijg ik wel een heel vrolijk 'on top of the world!' gevoel bij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef thomas26 het volgende:
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
oef, dat uitgebrande vlak linksboven is wel heftig hoor...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:16 schreef tdwesten88 het volgende:
[[url=http://www.tdwesten.nl/images/20070104212549__mg_4787.jpg]afbeelding][/url]
Mijn inbreng
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oef, dat uitgebrande vlak linksboven is wel heftig hoor...
whehehe sorrie!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef tdwesten88 het volgende:
[..], inderdaad iets wat mij geheel niet op viel tot dat jij mij er op wees!
3 !quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef thomas26 het volgende:
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
die 3e is tof, is dat een straal spa rood?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
Heb ook wat gekliederd...ben er nog niet uit...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
CC.
Show usquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef Chanty het volgende:
WoeiMijn ideetje ook uitgewerkt. Nu nog kiezen welke het gaat worden en bewerken
![]()
Ja zo snel mogelijk maar ik moet eigenlijk aan mijn paper werken t/m dinsdag en ben het hele weekend wegquote:
kunst kan je niet terugdwingenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:20 schreef Chanty het volgende:
Arg... geen geduldMoet toch 1 fotootje bewerken
Zeg even dat het niet mag, zeg dat mijn studie belangrijker is, verbied het me please, ik heb geen zelfdiscipline
Amenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kunst kan je niet terugdwingen![]()
kom op! zien!![]()
Er zat daar heeeeeeeeeel lichtjes wat uitgelopen make-up, op de originele foto is het nauwelijks te zien maar door het kloten met de curves wordt dat versterkt. Zelf vind ik het niet storend iig, omdat als je huilt met make-up op, je gezicht echt niet schoon blijft, vind het zo dus wat natuurlijker over komen. [einde vrouwenuitleg over make-up].quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:18 schreef LekkerApart het volgende:
Dit zal niet mijn favo-foto worden denk ik..
Bij de wenkbrauw lijkt het blauw, een ader of make-up? Misschien wegwerken..
Het halve oor vind ik ook niet zo prettig, netals de combi van de kin met de schouder..
Dan ben jij zo slim om niet eerst met je vinger een traan weg te pinken inclusief make-up en dan je gezicht elders aan te rakenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:37 schreef LekkerApart het volgende:
[start andere vrouw-make up modus] hoe hard ik ook huil, bij mij is nog nooit make up boven mijn ogen uitgelopen [einde andere vrouw-make up modus]
Enne ik vind de foto ook niet kansloos hoor..
leuk idee, ik vind hem in dit geval een beetje opdringerig gericht naar de camera, zo van "kijk een traan"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:15 schreef Chanty het volgende:
't was toch al te laat
Hier dan dus mijn idee:
[afbeelding]
Heb nog andere foto's met een andere compositie liggen, maar vond deze eigenlijk het mooiste. Verder niet veel aan gedaan. Ik twijfel alleen nog of ik het oor er misschien nog moet afcroppen. De traan komt dan wel wat centraler te staan. Maar er valt dan ook een stuk donker weg wat ik juist mooi vind omdat het compenseert met het donker aan de linkerkant van de foto.
Wat denken jullie of vinden jullie het bij voorbaat al kansloos?
quote:
Het is natuurlijk wel duidelijk geheel mijn eigen subtiele manier van melden dat ik twee toch wel de juiste van de drie vindquote:
Maakt ook niet uit , ik wil iets anders doen eigenlijk ,maar dit krokusje stond zo naar me te lonken uit de tuin vanmiddagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel duidelijk geheel mijn eigen subtiele manier van melden dat ik twee toch wel de juiste van de drie vindweet alleen nog niet helemaal of het bij het onderwerp aansluit
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit , ik wil iets anders doen eigenlijk ,maar dit krokusje stond zo naar me te lonken uit de tuin vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |