is dat inklusief schoonmaaksterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie betalen me 250 Euro pp per maand, inclusief.
En daarvoor heb je onderdak in een leuk huis, bij een leuke hospita, en mogen jullie gebruik maken van keuken, badkamer, toilet en -als jullie ook leuk zijn- woonkamer. En als bonus mogen jullie ook de voor- en de achtertuin bijhouden en af en toe wat andere mannenklusjes doen.
En nee, niet dubbelzinnig lezen!
Ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:59 schreef da_micha_man het volgende:
Jij woont daar alleen?
Nee.quote:
Kan je tegen jazz?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Maar wel incl. gebruikmaking van schoonmaakmiddelen en apparaten. En als je dan toch bezig bent, neem dan de woonkamer, toilet en badkamer ook mee in je schoonmaakwoede.
quote:
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef ralphbollen het volgende:
of is dit nog niet rond?
Op welke prijzen kunnen we dan rekenen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:34 schreef Byte_Me het volgende:
naar een of andere partikuliere woningstichting, zoals rotsvast,
vanaf 500 of zo schat ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Op welke prijzen kunnen we dan rekenen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef ralphbollen het volgende:
waar in eindhoven ga je intrekken, welke straat enzo?
Op marktplaats vonden we enkel dure woningen, kamers en appartementen voor één persoon.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Drasss het volgende:
Helmond en Uden, mijn god wat doet je. Kijk ook eens rond op marktplaats. Daar staan soms ook leuke dingen tussen.
Dat is vergelijkbaar met in Maastricht studeren en in Itteren wonenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Op marktplaats vonden we enkel dure woningen, kamers en appartementen voor één persoon.
Wat is er mis met Helmond en Uden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |