Niet. Lezenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:17 schreef da_micha_man het volgende:
Met andere woorden: waar zijn fatsoenlijke woningen te vinden voor fatsoenlijk geld? We zullen vast niet de eerste studenten zijn die een relax huisje kunnen huren.
Eindhoven is geen dorp met een overvloed aan boerderijen en een tekort aan normale mensen meerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:17 schreef da_micha_man het volgende:
Met andere woorden: waar zijn fatsoenlijke woningen te vinden voor fatsoenlijk geld? We zullen vast niet de eerste studenten zijn die een relax huisje kunnen denken te huren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eindhoven is geen dorp met een overvloed aan boerderijen en een tekort aan normale mensen meer.
Er zijn een hoop mensen die denken wel ff een relax huisje te kunnen huren.
Maar je mag van mij wel een flatje huren. Centrum Eindhoven, 1500 euro excl. per maand.
Iets beter. Wanneer moeten jullie iets hebben?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:26 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
'(
Hoe zit het met de omgeving van Eindhoven qua woningaanbod? Of is dat hetzelfde verhaal?
Juh, net als met elke stad in Nederlandquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:26 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit het met de omgeving van Eindhoven qua woningaanbod? Of is dat hetzelfde verhaal?
achtste barrier, kruidenbuurt, in de buurt van de edisonstraatquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:17 schreef da_micha_man het volgende:
Met andere woorden: waar zijn fatsoenlijke woningen te vinden voor fatsoenlijk geld? We zullen vast niet de eerste studenten zijn die een relax huisje kunnen huren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
achtste barrier, kruidenbuurt, in de buurt van de edisonstraat
Worden deze verhuurd door woningcorporaties?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Nee, die kun je gewoon nemen als er niemand in zitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:47 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Worden deze verhuurd door woningcorporaties?
Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat je in 1 van die drie wijken in no time een woonhuis hebt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Achtse barrier, het is inderdaad officieel Eindhoven.
Ze voldoen i.i.g. aan het criterium "goedkoop"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat je in 1 van die drie wijken in no time een woonhuis hebt.
De huizen zullen niet random verdeeld zijn onder woningcorporaties. Toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, die kun je gewoon nemen als er niemand in zit
Ja dus, die gaan via woningcorporaties.
Ik geloof dat dat al 20 keer vermeld is met de boodschap erbij dat je dan nog 8 jaar moest wachtenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
De huizen zullen niet random verdeeld zijn onder woningcorporaties. Toch?
Waar moeten we zijn voor de genoemde huizen hier?
www.woonbedrijf.comquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
De huizen zullen niet random verdeeld zijn onder woningcorporaties. Toch?
Waar moeten we zijn voor de genoemde huizen hier?
Achtse Barrier zijn vln koopwoningen en duurdere huurwoningen. Kan je wel op je buik schrijvenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Achtse Barrier valt imo er buiten. Je kunt ze beter naar de bennekel verwijzen ipv de Achste barrierquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze voldoen i.i.g. aan het criterium "goedkoop"
Trudo doet volgens mij niet veel meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.woonbedrijf.com
www.domein.nl
www.trudo.nl
www.wooninc.nl
Ja maar lezen is zoooo moeilijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat al 20 keer vermeld is met de boodschap erbij dat je dan nog 8 jaar moest wachten.
Ik ga niet met m'n maat trouwen en ik ga hem ook niet bezwangeren!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
TS, als je gaat trouwen krijg je wel sneller iets voor elkaar, of als je zwanger bent. Of nog beter: een zwangere turk bent
Je wil alles hebben, maar er iets voor doen ho maarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n maat trouwen en ik ga hem ook niet bezwangeren!![]()
![]()
Of mss woonde ik wel aan de goede kant van de Achste Barrier?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Achtse Barrier zijn vln koopwoningen en duurdere huurwoningen. Kan je wel op je buik schrijven![]()
De studentjes van tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je wil alles hebben, maar er iets voor doen ho maar
Jullie betalen me 250 Euro pp per maand, inclusief.quote:
Jij woont daar alleen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie betalen me 250 Euro pp per maand, inclusief.
En daarvoor heb je onderdak in een leuk huis, bij een leuke hospita, en mogen jullie gebruik maken van keuken, badkamer, toilet en -als jullie ook leuk zijn- woonkamer. En als bonus mogen jullie ook de voor- en de achtertuin bijhouden en af en toe wat andere mannenklusjes doen.
En nee, niet dubbelzinnig lezen!
is dat inklusief schoonmaaksterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie betalen me 250 Euro pp per maand, inclusief.
En daarvoor heb je onderdak in een leuk huis, bij een leuke hospita, en mogen jullie gebruik maken van keuken, badkamer, toilet en -als jullie ook leuk zijn- woonkamer. En als bonus mogen jullie ook de voor- en de achtertuin bijhouden en af en toe wat andere mannenklusjes doen.
En nee, niet dubbelzinnig lezen!
Ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:59 schreef da_micha_man het volgende:
Jij woont daar alleen?
Nee.quote:
Kan je tegen jazz?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Maar wel incl. gebruikmaking van schoonmaakmiddelen en apparaten. En als je dan toch bezig bent, neem dan de woonkamer, toilet en badkamer ook mee in je schoonmaakwoede.
quote:
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef ralphbollen het volgende:
of is dit nog niet rond?
Op welke prijzen kunnen we dan rekenen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:34 schreef Byte_Me het volgende:
naar een of andere partikuliere woningstichting, zoals rotsvast,
vanaf 500 of zo schat ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Op welke prijzen kunnen we dan rekenen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef ralphbollen het volgende:
waar in eindhoven ga je intrekken, welke straat enzo?
Op marktplaats vonden we enkel dure woningen, kamers en appartementen voor één persoon.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Drasss het volgende:
Helmond en Uden, mijn god wat doet je. Kijk ook eens rond op marktplaats. Daar staan soms ook leuke dingen tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |