Goed geinformeerde optimist.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Khadgar het volgende:
Mijn god... Wat mij betreft gaat dit hele topic dicht maar ach, het eet geen brood, ik heb er geen last van, laat maar waaien. Vermaak je maar!
Jij bent echt tov!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Khadgar het volgende:
Mijn god... Wat mij betreft gaat dit hele topic dicht maar ach, het eet geen brood, ik heb er geen last van, laat maar waaien. Vermaak je maar!
Leuke collega'squote:Op woensdag 31 januari 2007 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat was er vandaag zo leuk aan Breda? Ik heb het iniedergeval niet meegekregen, helaasch.
En stiekem houd je wel van ons he?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Khadgar het volgende:
Wie kan er nu niet van ons houdenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
En stiekem houd je wel van ons he?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
* Fliepke kijkt naar de posters in dit topic. goh
Fliepkequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
* Fliepke kijkt naar de posters in dit topic. goh
Gelukkig maar, Fliepkequote:
Verdomme, dacht dat je weg wasquote:
Ik heb nog wel een key voor NWN2, maar geen discquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb net de klassieker neverwinter nights gehaald bij de dixons. Vergeten ze de cd-key erbij te doen
waarom koop je ook bij de dixons?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb net de klassieker neverwinter nights gehaald bij de dixons. Vergeten ze de cd-key erbij te doen
ze hebben nog wel eens leuke games die nergens anders te vinden zijnquote:
Truequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
ze hebben nog wel eens leuke games die nergens anders te vinden zijn
Fucking piraatquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:47 schreef peristilius het volgende:
Fliepke is everlasting!
Enschedequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef Tain het volgende:morgen moeten jullie het ook zonder mij doen trouwens, zit in Amsterdam en daarna moet ik weer naar Enschede
NOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooo...................quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef Tain het volgende:morgen moeten jullie het ook zonder mij doen trouwens, zit in Amsterdam en daarna moet ik weer naar Enschede
Gezellig, geen idee alleen hoelang ik in Enschede bezig benquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Enschede
Kom je me opzoeken?
Kwaliteitstopicquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic
Fukc, wilde net reageren istie dicht![]()
OMFG HAI TIJSCOquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef TIJSCO. het volgende:
HALLO IK BEN EEN NEWBIE
Mijn hobbies zijn computeren en Nintendo afkrakenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMFG HAI TIJSCO
WAT ZIJN JOU HOBBIESCH.
Dan ben je vast geen kloon van mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef TIJSCO. het volgende:
[..]
Mijn hobbies zijn computeren en Nintendo afkraken
IDD.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan ben je vast geen kloon van mij
AAAAAARGHWHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHHA
iiieuwquote:Hyperactieve tji-tjoe's met grote glimmende zwarte ogen
Nee precies, dat kun je niet maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:54 schreef mordradead het volgende:
Ipho baggert in ieder geval niet.
Tss, wat een zeikwijf.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:53 schreef Poit het volgende:
Ik mogt froeger heelemaal geen siegaru rookun fan mein moedur!!
quote:
Ik mocht ook niet roken van mijn ouders...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:53 schreef Poit het volgende:
Ik mogt froeger heelemaal geen siegaru rookun fan mein moedur!!
Nee Bernie, het is heel gezond. Ik wil, zal en moet dit schooljaar gaan afstuderen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
Tja, lani, wat moet ik er van zeggen, ben je overactief ofzoMisschien moet je je laten nakijken
![]()
okquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee Bernie, het is heel gezond. Ik wil, zal en moet dit schooljaar gaan afstuderen.
![]()
Goed planquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee Bernie, het is heel gezond. Ik wil, zal en moet dit schooljaar gaan afstuderen.
![]()
Zo! Doe maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:01 schreef mordradead het volgende:
Niks kopieren man, die had ik godfergemie zelf getekend
hmm, ik moet ook weer eens naar IKEA, nieuwe kast voor CD's/DVD's/Games, de huidige 2 puilen uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:30 schreef Roi het volgende:
IKEA here I come!
ik heb 5 van die cd/dvd kasten en dat is te weinigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
hmm, ik moet ook weer eens naar IKEA, nieuwe kast voor CD's/DVD's/Games, de huidige 2 puilen uit
Naam van de vitrinekast? Ik heb bij de IKEA gewerkt, als je ook maar de typische Zweedse naam noemt (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:02 schreef Roi het volgende:
Ik heb een mooie vitrinekast gekocht![]()
foto volgt spoedig
Ik heb bij Super de Boer/Konmar gewerktquote:
Toen ik jong was hielp ik mijn broer met kranten lopen en folders brengen. Ik heb diverse oppasbaantjes gehad (nog steeds zo af en toe), ik heb dan nog bij de IKEA gewerkt en ik verrichte ook wel wat werk binnen verschillende woon-, zorghuizen voor de oudjes in Breda e.o.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb bij Super de Boer/Konmar gewerkt
Ik heb een Billy.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Naam van de vitrinekast? Ik heb bij de IKEA gewerkt, als je ook maar de typische Zweedse naam noemt () dan weet ik vast wel over welke kast je het hebt.
Die heeft bijna iedereen in heel Nederland! Fijne kasten though, wij hebben ze ook thuis staan natuurlijk.quote:
Zoals het hoort!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:45 schreef peristilius het volgende:
En eigenlijk is mijn hele kamer gewoon IKEA.
Hier ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:45 schreef peristilius het volgende:
En eigenlijk is mijn hele kamer gewoon IKEA.
Je weet ook gelijk over welke kasten ik het hebquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb 5 van die cd/dvd kasten en dat is te weinig
Detolfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Naam van de vitrinekast? Ik heb bij de IKEA gewerkt, als je ook maar de typische Zweedse naam noemt () dan weet ik vast wel over welke kast je het hebt.
Kut kast, slotje.quote:
ja die lange hoge dingen toch? waar 80 dvd's ofzo inkunnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je weet ook gelijk over welke kasten ik het hebHeeft IKEA maar 1 soort of zo
helderziendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef Tain het volgende:
[..]
ja die lange hoge dingen toch? waar 80 dvd's ofzo inkunnen
Damn heb jij die ubercube? =Oquote:
Jammer hequote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef Roi het volgende:
Ajax-Feyenoord![]()
Jammer dat tomasso er niet meer is![]()
Wat is een pitquote:Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef Poit het volgende:
Pff.. Gisteren met m'n domme zatte kop een pit in gesprongen.. blauwe schenen, schaafplekken, gekneusde duim en pijn in m'n nek..
Maar het was WEL gezellig
Dat is wat ik ook had moeten doen.. Al was er gisteren wel pit muziek en werd ik er naar binnen gesleurd (zover ik me kan herinneren) Maar springen gebeurt bijna niet hoor, veel te gevaarlijk, de benen worden onder je lijer vandaan geschopt..quote:Op zondag 4 februari 2007 16:19 schreef mordradead het volgende:
En ze gaan vet springen en beuken tegen elkaar
Ik stond op een mooie plekje tijdens Bloc Party op Lowlands, waren er van die paupers die gingen pitten terwijl het geen pitmuziek isik ben maar gauw weg gegaan omdat ik een tere jongen ben.
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef Poit het volgende:
<@Headknocker> what happens when 5 emos sit in a square room?
<@Headknocker> one dies because he has no corner to cry in
Voetbalfansquote:Op zondag 4 februari 2007 18:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Bwehehehhe
"Tomasso post:"
Vuile kakkerlakken en dit en dat.
betere benaming idd, zijn zat voetbalfans die wel aardig zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 18:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
voetbalfanboys
Ik ben slechts clubsupporter.
toch neit dit weekendquote:
Geeen ideequote:Op maandag 5 februari 2007 13:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Verrek, die ken ik volgens mij niet eens! Nieuw in de collectie?
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef Tain het volgende:
Is het gedumpt worden op een belachelijke manier in ofzo? Collega ook net gedumpt op een vage wijze. Vriend weg voor een weekend weg voor werk, probeert ze te bellen en neemt hij niet op. Stuurt ze vandaag een smsje waarom hij niet opnam en krijgt ze als antwoord terug: Als ik na 5x niet opneem dan snap je toch wel dat ik geen contact meer met je wil...
Okay... weird.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef Tain het volgende:
Is het gedumpt worden op een belachelijke manier in ofzo? Collega ook net gedumpt op een vage wijze. Vriend weg voor een weekend weg voor werk, probeert ze te bellen en neemt hij niet op. Stuurt ze vandaag een smsje waarom hij niet opnam en krijgt ze als antwoord terug: Als ik na 5x niet opneem dan snap je toch wel dat ik geen contact meer met je wil...
ok dan, anders gedragen mensen zich normaalquote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef Tain het volgende:
Dat schijnt niet meer te kunnen als je het uitmaakt tegenwoordigquote:Op maandag 5 februari 2007 17:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok dan, anders gedragen mensen zich normaal
Dat lijkt me ook heel normaal eigenlijkquote:Op maandag 5 februari 2007 18:19 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb het heel normaal uitgemaakt.
Gewoon gepraat, wat gejank en toen was het wel klaar eigenlijk.
Ik ben het niet ieder gevalquote:Op maandag 5 februari 2007 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ah oke want daar post ook iemand met de nick Tain
om maar even oude koeien uit de sloot te halenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8580/e0ff355b/index.html
Hoho... Dat doen we niet in dit topic!! Boefje!! Had je anders een partij billenkoek op kunnen leveren.. boefje...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:44 schreef mordradead het volgende:
Ik was net een baggerpost aan het typen maar die heb ik maar verwijderd, goed he!
Controleer haar (msn)logs.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus de tering, het is echt net een week of anderhalf uit tussen mij en mn ex, gaat ze een weekendje weg afspreken naar Parijs met haar andere ex waar ze nog gevoelens voor heeft blijkbaar![]()
![]()
kutwijf
Alleen sommige vrouwen word je een beetje zat...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef Poit het volgende:
Vrouwen.. Kan toch echt niet zonder ze hoor
Foute vergelijking voor iemand die blowed eigenlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef Poit het volgende:
Ja, dat hou je toch. Het is net een drug.. Als je er aan vast zit wil je er vanaf maar als je zonder mis je het stiekem toch wel. Althans, mijn ervaring.
Ik wil die ook wat kost dat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:56 schreef Tain het volgende:
ohja morgen nieuwe MP3 speler
[afbeelding]
Nee, 't feest gaat niet door als Tain er niet bij is..quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef mordradead het volgende:
Oke is goed, wat is je adres en zijn er charmante dames.
Ik zou haar ook verbieden om te gaan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus de tering, het is echt net een week of anderhalf uit tussen mij en mn ex, gaat ze een weekendje weg afspreken naar Parijs met haar andere ex waar ze nog gevoelens voor heeft blijkbaar![]()
![]()
kutwijf
Dat is het ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kan haar niks verbieden, maar vind het wel een kut actie
Sneeuwvrij, dat vind ik iets voor kleuterscholen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:48 schreef RaymanNL het volgende:
Jezusik was gewoon al sneeuwvrij voordat er sneeuw lag :d
Die is niet van mij, ga ik niet opruimen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:23 schreef mordradead het volgende:
Ruim die stoel eens op man.
Hij is nu wel van jou.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die is niet van mij, ga ik niet opruimen.
Juist... En zie jij maar eens lichamelijk gehandicapten tofu kwekenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
boomvisknuffelaars
Was ik vandaag naar een bijeenkomst voor mensen die ontwikkelingswerk willen doen in Indonesië. Plan is om voor een groep lichamelijke gehandicapten o.a. een visvijver aan te leggen waarmee ze zichzelf kunnen voorzien. 80% van de voedsel wat de mensen daar zo eten bestaat uit vis. Vraagt een zweefteef of dat niet zielig is, want wij doen zo oppervlakkig over deze dieren en geeft aan dat er vegatarische alternatieven zijn.![]()
Ik zeg van zulke mensen moeten er bifi worstjes gemaakt worden en uitgedeeld worden waar honger is.![]()
Hoi Lani, tentamens enzo allemaal goed gegaan?quote:
Ik heb er sowieso al twee gehaald. Nu wacht ik nog op de punten van drie hertentamens. Ik zit nu weer op school te wachten totdat een docent eindelijk uit haar luie nest komt en les komt geven. Ze is te laat!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi Lani, tentamens enzo allemaal goed gegaan?
Dat is irritant ja en dan krijgt ze nog betaald ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso al twee gehaald. Nu wacht ik nog op de punten van drie hertentamens. Ik zit nu weer op school te wachten totdat een docent eindelijk uit haar luie nest komt en les komt geven. Ze is te laat!
Ze zouden de studenten eens moeten gaan betalen voor al die verspilde tijd dat ze op les zitten te wachten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is irritant ja en dan krijgt ze nog betaald ook
Oe, dan was ik rijk geweestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze zouden de studenten eens moeten gaan betalen voor al die verspilde tijd dat ze op les zitten te wachten.
Beter over je vloer dan over jou heenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
Feestje gehad gister, vriend van me kotst zo over de vloer heen![]()
. Gelukkig heb ik parket.
Tis maar waar je van houdtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Beter over je vloer dan over jou heen
Hiernormaal op vrijdagquote:
Om 6 uur 's avonds al uit de kroeg rollen vind ik niet zo geslaagd eigenlijk, doe het dan een paar uurtjes laterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:38 schreef Ipho het volgende:
[..]
Hiernormaal op vrijdag![]()
En dan 6 uur dronken er weer uit rollen.Hoorde net alleen dat we half uurtje later gaan.
Vrijdagmiddag is kleine scholiertjes tijd, jeweettoch, de helft van de mensen in de kroeg is dan niet eens 16.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Om 6 uur 's avonds al uit de kroeg rollen vind ik niet zo geslaagd eigenlijk, doe het dan een paar uurtjes later
Ik ben de kroeg van de hogeschool nog gewend, die ging om 3 uur open en heb er vaak genoeg gezeten om die tijdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag is kleine scholiertjes tijd, jeweettoch, de helft van de mensen in de kroeg is dan niet eens 16.
Ik heb gisteren ook nog ice-tea gedronkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef mordradead het volgende:
Ik ga wel eens poolen op vrijdagmiddag, dan komen er ook altijd van die lui poolen van 12 en die drinken altijd ice-tea mét een stukje citroen.
Dat doet me denken aan vroeger
Maar daar is bier dan ook een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben de kroeg van de hogeschool nog gewend, die ging om 3 uur open en heb er vaak genoeg gezeten om die tijd
Gelukkig geen minderjarig tuig in die kroeg trouwens
Bij mij 50 cent.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:50 schreef mordradead het volgende:
Op de kroeg in school kost een biertje 1.20
Murphey's!!! Da's lekkel biel!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef mordradead het volgende:
Hier is het gewoon Heineken voor 1.20, een klein glaasje kost 1 euroen bij 6 drankjes krijg je er een gratis. Palm hebben ze er ook en Irish Red Beer maar dat drink ik nooit wat ik heb liever tapbier
krijg je als je een vastritme hebt, sta doordeweeks elke dag om 7 uur opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |