Goed geinformeerde optimist.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Khadgar het volgende:
Mijn god... Wat mij betreft gaat dit hele topic dicht maar ach, het eet geen brood, ik heb er geen last van, laat maar waaien. Vermaak je maar!
Jij bent echt tov!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Khadgar het volgende:
Mijn god... Wat mij betreft gaat dit hele topic dicht maar ach, het eet geen brood, ik heb er geen last van, laat maar waaien. Vermaak je maar!
Leuke collega'squote:Op woensdag 31 januari 2007 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat was er vandaag zo leuk aan Breda? Ik heb het iniedergeval niet meegekregen, helaasch.
En stiekem houd je wel van ons he?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Khadgar het volgende:
Wie kan er nu niet van ons houdenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
En stiekem houd je wel van ons he?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
* Fliepke kijkt naar de posters in dit topic. goh
Fliepkequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
* Fliepke kijkt naar de posters in dit topic. goh
Gelukkig maar, Fliepkequote:
Verdomme, dacht dat je weg wasquote:
Ik heb nog wel een key voor NWN2, maar geen discquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb net de klassieker neverwinter nights gehaald bij de dixons. Vergeten ze de cd-key erbij te doen
waarom koop je ook bij de dixons?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb net de klassieker neverwinter nights gehaald bij de dixons. Vergeten ze de cd-key erbij te doen
ze hebben nog wel eens leuke games die nergens anders te vinden zijnquote:
Truequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
ze hebben nog wel eens leuke games die nergens anders te vinden zijn
Fucking piraatquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:47 schreef peristilius het volgende:
Fliepke is everlasting!
Enschedequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef Tain het volgende:morgen moeten jullie het ook zonder mij doen trouwens, zit in Amsterdam en daarna moet ik weer naar Enschede
NOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooo...................quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef Tain het volgende:morgen moeten jullie het ook zonder mij doen trouwens, zit in Amsterdam en daarna moet ik weer naar Enschede
Gezellig, geen idee alleen hoelang ik in Enschede bezig benquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Enschede
Kom je me opzoeken?
Kwaliteitstopicquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic
Fukc, wilde net reageren istie dicht![]()
OMFG HAI TIJSCOquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef TIJSCO. het volgende:
HALLO IK BEN EEN NEWBIE
Mijn hobbies zijn computeren en Nintendo afkrakenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMFG HAI TIJSCO
WAT ZIJN JOU HOBBIESCH.
Dan ben je vast geen kloon van mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:52 schreef TIJSCO. het volgende:
[..]
Mijn hobbies zijn computeren en Nintendo afkraken
IDD.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan ben je vast geen kloon van mij
AAAAAARGHWHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHHA
iiieuwquote:Hyperactieve tji-tjoe's met grote glimmende zwarte ogen
Nee precies, dat kun je niet maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:54 schreef mordradead het volgende:
Ipho baggert in ieder geval niet.
Tss, wat een zeikwijf.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:53 schreef Poit het volgende:
Ik mogt froeger heelemaal geen siegaru rookun fan mein moedur!!
quote:
Ik mocht ook niet roken van mijn ouders...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:53 schreef Poit het volgende:
Ik mogt froeger heelemaal geen siegaru rookun fan mein moedur!!
Nee Bernie, het is heel gezond. Ik wil, zal en moet dit schooljaar gaan afstuderen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
Tja, lani, wat moet ik er van zeggen, ben je overactief ofzoMisschien moet je je laten nakijken
![]()
okquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee Bernie, het is heel gezond. Ik wil, zal en moet dit schooljaar gaan afstuderen.
![]()
Goed planquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee Bernie, het is heel gezond. Ik wil, zal en moet dit schooljaar gaan afstuderen.
![]()
Zo! Doe maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:01 schreef mordradead het volgende:
Niks kopieren man, die had ik godfergemie zelf getekend
hmm, ik moet ook weer eens naar IKEA, nieuwe kast voor CD's/DVD's/Games, de huidige 2 puilen uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:30 schreef Roi het volgende:
IKEA here I come!
ik heb 5 van die cd/dvd kasten en dat is te weinigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
hmm, ik moet ook weer eens naar IKEA, nieuwe kast voor CD's/DVD's/Games, de huidige 2 puilen uit
Naam van de vitrinekast? Ik heb bij de IKEA gewerkt, als je ook maar de typische Zweedse naam noemt (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:02 schreef Roi het volgende:
Ik heb een mooie vitrinekast gekocht![]()
foto volgt spoedig
Ik heb bij Super de Boer/Konmar gewerktquote:
Toen ik jong was hielp ik mijn broer met kranten lopen en folders brengen. Ik heb diverse oppasbaantjes gehad (nog steeds zo af en toe), ik heb dan nog bij de IKEA gewerkt en ik verrichte ook wel wat werk binnen verschillende woon-, zorghuizen voor de oudjes in Breda e.o.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb bij Super de Boer/Konmar gewerkt
Ik heb een Billy.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Naam van de vitrinekast? Ik heb bij de IKEA gewerkt, als je ook maar de typische Zweedse naam noemt () dan weet ik vast wel over welke kast je het hebt.
Die heeft bijna iedereen in heel Nederland! Fijne kasten though, wij hebben ze ook thuis staan natuurlijk.quote:
Zoals het hoort!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:45 schreef peristilius het volgende:
En eigenlijk is mijn hele kamer gewoon IKEA.
Hier ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:45 schreef peristilius het volgende:
En eigenlijk is mijn hele kamer gewoon IKEA.
Je weet ook gelijk over welke kasten ik het hebquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb 5 van die cd/dvd kasten en dat is te weinig
Detolfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Naam van de vitrinekast? Ik heb bij de IKEA gewerkt, als je ook maar de typische Zweedse naam noemt () dan weet ik vast wel over welke kast je het hebt.
Kut kast, slotje.quote:
ja die lange hoge dingen toch? waar 80 dvd's ofzo inkunnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je weet ook gelijk over welke kasten ik het hebHeeft IKEA maar 1 soort of zo
helderziendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef Tain het volgende:
[..]
ja die lange hoge dingen toch? waar 80 dvd's ofzo inkunnen
Damn heb jij die ubercube? =Oquote:
Jammer hequote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef Roi het volgende:
Ajax-Feyenoord![]()
Jammer dat tomasso er niet meer is![]()
Wat is een pitquote:Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef Poit het volgende:
Pff.. Gisteren met m'n domme zatte kop een pit in gesprongen.. blauwe schenen, schaafplekken, gekneusde duim en pijn in m'n nek..
Maar het was WEL gezellig
Dat is wat ik ook had moeten doen.. Al was er gisteren wel pit muziek en werd ik er naar binnen gesleurd (zover ik me kan herinneren) Maar springen gebeurt bijna niet hoor, veel te gevaarlijk, de benen worden onder je lijer vandaan geschopt..quote:Op zondag 4 februari 2007 16:19 schreef mordradead het volgende:
En ze gaan vet springen en beuken tegen elkaar
Ik stond op een mooie plekje tijdens Bloc Party op Lowlands, waren er van die paupers die gingen pitten terwijl het geen pitmuziek isik ben maar gauw weg gegaan omdat ik een tere jongen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |