Wacht maar af, over een paar maandjes luistert ze niet meer naar jullie en gaat ze zitten als het haar uit komt...of nog wat maandjes verder zelfs staan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef Jarno het volgende:
YPPY zegt altijd tegen Anna als ze even de box in moet, 'wel blijven liggen he!'. Alsof het schaap ergens heen kan.. Erg grappig altijd.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Minimaal 500 cc is voldoende, dacht ik.
Wat een lekker ventje heb ik toch. Allemaal heerlijk zachte leuke speeltjes in de box en waar gaat hij mee spelen? Het kussen waar hij tegenaan zit.En een lol dat hij heeft!
Nee, die vindt jouw tiet veel lekkerder!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:46 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vandaag Simon zijn vitaminedruppels met een lepel gegeven, was benieuwd, maar hij had 'het ' nog niet geloof ik!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Belana het volgende:
heeej Vievwelkom en Dean ook
wat een mooie naam!
Hoiquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:43 schreef Kleintje het volgende:
Vivi... meer foto's!!! Meer...
Hij is echt super!!!!
Gaat het goed met je?
En ik twijfelde al over de geboortedatum. Had jullie nergens zien posten hoe laat hij er was en op welke dag...
Het dringt nog nauwelijks doorquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vivi wat is hij mooi zegIk ben zo benieuwd hoe je je nu voelt. Is het wat je er vantevoren van had verwacht, het moederschap?
Ach, nu komt ze bij mij thuis stressenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:46 schreef Smoezie het volgende:
Zal ik hem dan maar komen ophalen Vivi?
Ik vind het nog steeds een gek idee, jij... mama! Maar wel een geweldig gek idee hoor!
En wat heeft Dean toch een leuke oma, ik lachte me rot hoe ze hier kwam stressen haha.
Ik voelde me al lullig dat ik van die korte reply's geefquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:12 schreef Kleintje het volgende:
Vief, wat klink je toch trots... heerlijk!
Leuk om je zo te horen/lezen.
Veel nieuwe mama's verdwijnen een tijdje hier van het forum, op zich logisch want ze hebben andere dingen. Maar ik vind het juist zo leuk om te lezen hoe je het ervaart in het begin.
Arwen heeft alleen in het begin even een speentje gehad en nu ze moet er nog steeds niets van hebben, ze duimt liever ( wanneer ze moe is, in slaap probeert te komen)quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Mibos het volgende:
Vivi wat een droppie en ik heb die shirtjes ook voor Kaith in het dieppaars en azuurblauw...
Hier gaat alles prima Kaith draait van haar buik naar haar rug meer per ongeluk dan bewust denken wij maar ze doet het. Nu ligt ze lekker te spelen onder haar boogjeskleed en te meppen ertegen en dat is erg grappig.
Hoe denken jullie over speentjes? Het wordt vaak gevraagd heeft ze nog geen speentje (Neehee want ze huilt niet veel en als ze huilt dan mag dat ook best even van ons)... Krijg je allemaal vreemde blikken en een schoonzusje die het totaal niet kan begrijpen en als zij ons dan ziet dan moet ze elke keer weer vragen van nog steeds geen speentje argghhh
Cas knapperd met je getijger...
Eva ook zo blijven doen hoor met je flesjes gewoon binnenhouden.
Mibos, je moet doen wat jij goed vind voor Kaith. Als je een speentje niet nodig vind, niet geven, ook al vinden anderen dat raar...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Mibos het volgende:
Hoe denken jullie over speentjes? Het wordt vaak gevraagd heeft ze nog geen speentje (Neehee want ze huilt niet veel en als ze huilt dan mag dat ook best even van ons)... Krijg je allemaal vreemde blikken en een schoonzusje die het totaal niet kan begrijpen en als zij ons dan ziet dan moet ze elke keer weer vragen van nog steeds geen speentje argghhh
Ik was zo blij toen ik zag dat ik me weer kon bukken zonder mn benen wijd open te moeten zetten om mn schoenen aan te doen en mn tenen te wassen en zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:12 schreef Neuk het volgende:
Vief, hoe bevalt het zo zonder buik? Ik vraag me altijd af wat anderen nou denken op het moment dat je voor het eerst echt merkt dat het weg is. Ikzelf dacht 'wat een verlossing!' en ik was oprecht blij te noemen
Dat hóóp jij ja!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef linda856763 het volgende:
en dan ziet ze er heus al niet meer zo uit.![]()
Kim staat bij mij op het paspoort.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef linda856763 het volgende:
Iets heel anders.. Binnenkort gaan we met Eva op wintersport. En nu moet ze in een paspoort worden bijgeschreven. Heeft iemand ervaring met het maken van een pasfoto van zo'n wurmpje? Ik vind het zo belachelijk dat het moet, want het is jááren geldig, en dan ziet ze er heus al niet meer zo uit.![]()
U vraagt wij leverenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:34 schreef Kleintje het volgende:
Vief... ben ook zo benieuwd naar je bevallingsverhaal. Ja, ik weet het... geduld.
Maar juist omdat je er zo vreselijk tegenop zag. En ook achteraf schreef dat het niet prettig was. Je klinkt nu zo monter en vrolijk... dus is het echt zo dat het de pijn waard is en dat je het snel verdringt???
Ow, en die korte reply's kan je goed maken door nog meer foto's te spammen
Heerlijk! Al is ie nog steeds best dik hoor, vinnikquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:12 schreef Neuk het volgende:
Vief, hoe bevalt het zo zonder buik? Ik vraag me altijd af wat anderen nou denken op het moment dat je voor het eerst echt merkt dat het weg is. Ikzelf dacht 'wat een verlossing!' en ik was oprecht blij te noemen
Jongetjes erven de intelligentie uitsluitend van de moederquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat hóóp jij ja!![]()
Succes met 'het nieuwe voeden'.
Tijn!Grote vent!!!
En Dean.... je bent echt sprekend je papa!
Had ik het toch goed he Viev, van wie hij 'dat verstandige koppie' had...![]()
Best raar dat er geen terugplooi-buiken topic is btw....*to do listje noteert*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:01 schreef Neuk het volgende:
Troost je... mijn buik is ook nog dik, vind ik. En dat was ie niet!
Er zijn wel terugplooifotootjes gepost.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Best raar dat er geen terugplooi-buiken topic is btw....*to do listje noteert*
Kim wilde liever slapen. Is echt een grappige foto geworden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef linda856763 het volgende:
O, oogjes open zal wel lukken. Eva heeft echt van die grote koeieogen.
Geloof me, dan is er écht nog hoop!quote:
Ooooeeeh! Dat is zóóóó''o lekker he!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:07 schreef Vivi het volgende:
Mijn kleine schatje heeft vannacht heerlijk bij me geslapen, ik moest hem zelfs wakker maken voor de voedingen en daarna lag ie weer heerlijk als een klein beestje tegen me aan gekroeld
Jazeker. Ze is een stuk sterker en dat zie je goed. Ze houdt d'r hoofd al behoorlijk goed rechtop met kijken ect. En trappen met d'r beentjes gaat ook heel erg goed. Bijvoorkeur tijdens het rechtop houden om te boeren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:48 schreef Moonah het volgende:
Chaca, Maud ziet er goed uit zeg!![]()
heb even in het fototopic gespiekt.
Minder fragiel dan op de meet lijkt wel.
Dan tel jij anders...quote:
Ja, ik begin ook te vergeten hoeveel weken Fons weer is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik80, ik telde eerst ook in weken maar op den duur is maanden beter te onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |