Heerlijk! Al is ie nog steeds best dik hoor, vinnikquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:12 schreef Neuk het volgende:
Vief, hoe bevalt het zo zonder buik? Ik vraag me altijd af wat anderen nou denken op het moment dat je voor het eerst echt merkt dat het weg is. Ikzelf dacht 'wat een verlossing!' en ik was oprecht blij te noemen
Jongetjes erven de intelligentie uitsluitend van de moederquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat hóóp jij ja!![]()
Succes met 'het nieuwe voeden'.
Tijn!Grote vent!!!
En Dean.... je bent echt sprekend je papa!
Had ik het toch goed he Viev, van wie hij 'dat verstandige koppie' had...![]()
Best raar dat er geen terugplooi-buiken topic is btw....*to do listje noteert*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:01 schreef Neuk het volgende:
Troost je... mijn buik is ook nog dik, vind ik. En dat was ie niet!
Er zijn wel terugplooifotootjes gepost.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Best raar dat er geen terugplooi-buiken topic is btw....*to do listje noteert*
Kim wilde liever slapen. Is echt een grappige foto geworden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef linda856763 het volgende:
O, oogjes open zal wel lukken. Eva heeft echt van die grote koeieogen.
Geloof me, dan is er écht nog hoop!quote:
Ooooeeeh! Dat is zóóóó''o lekker he!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:07 schreef Vivi het volgende:
Mijn kleine schatje heeft vannacht heerlijk bij me geslapen, ik moest hem zelfs wakker maken voor de voedingen en daarna lag ie weer heerlijk als een klein beestje tegen me aan gekroeld
Jazeker. Ze is een stuk sterker en dat zie je goed. Ze houdt d'r hoofd al behoorlijk goed rechtop met kijken ect. En trappen met d'r beentjes gaat ook heel erg goed. Bijvoorkeur tijdens het rechtop houden om te boeren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:48 schreef Moonah het volgende:
Chaca, Maud ziet er goed uit zeg!![]()
heb even in het fototopic gespiekt.
Minder fragiel dan op de meet lijkt wel.
Dan tel jij anders...quote:
Ja, ik begin ook te vergeten hoeveel weken Fons weer is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik80, ik telde eerst ook in weken maar op den duur is maanden beter te onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |