Oh, ik word er een beetje moedeloos van. Eva heeft wéér een heleboel gespuugd. Ze heeft om 17 uur een flesje gehad (130 cc) en die heeft ze een uurtje geleden voor minstens de helft uitgespuugd. Kwam er achter toen ik haar ging halen voor de laatste voeding, want Eva 'roept' ons niet voor dit soort gevallen. En net ging ze nog een beetje kokhalzen en wat spugen. Waterig, en ze leek erg misselijk. Maar daarna gelijk al weer praatjes.
We snappen niet waarom dit ineens zo is. Sinds een week. We dachten eerst een buikgriepje, maar twijfelen nu.
![]()
Voeding is niet anders dan vorige week. Nou ja, de forte erdoorheen krijgt ze niet meer, maar het spugen begon al toen ze het nog wel kreeg. Ze drinkt minder, we proberen er op te letten dat ze zich niet 'overeet'. Maar goed, misschien is dit spugen heel normaal en zijn we het gewoon niet gewend.
Ik ga me opeens zorgen maken over het minimum aantal cc's dat een baby van 4 maanden binnen moet krijgen
![]()
Donderdag gaan we naar het CB, en dit keer hebben we een lange lijst met vragen. Hebben jullie intussen al tips?