Nee optyfenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik plaats gewoon een tvp zonder woordgrapje, mag dat ook?
Hoe mot ik dat doen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
![]()
Het plaatje van je Emmerhout in de OP is stuk. Ga es maken.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Emmenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe mot ik dat doen?
De OP is niet eens van mij
Dat verandert de OP toch niet gekkiequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:46 schreef pekel het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Emmen
zie ik daar de lemzijde!quote:
Had je maar eerder moeten bedenken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat verandert de OP toch niet gekkie![]()
Pekel heeft nog een dag om het aan te passen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat verandert de OP toch niet gekkie![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Pekel heeft nog een dag om het aan te passen.
Het was trouwens een meisje, maar gezien het niveau van de agenten die ik ter plekke sprak vind ik het niet zo heel gek dat ze een jongen hebben genoteerd.quote:Ongeval met letsel in Emmen
EMMEN – Dinsdagmiddag reed een 75-jarige man uit nieuw Amsterdam in zijn bedrijfsauto over de Statenweg in Emmen. Ter hoogte van de Kerspellaan stak een 6-jarige jongen op zijn fietsje over en negeerde het rode licht bij de oversteekplaats. Een ongeval was het gevolg en de jongen raakte gewond. Hij werd met beenletsel naar het Scheperziekenhuis overgebracht.
Wat een held 14.gifquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef pekel het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in mijn leven 112 gebeld![]()
[..]
Het was trouwens een meisje, maar gezien het niveau van de agenten die ik ter plekke sprak vind ik het niet zo heel gek dat ze een jongen hebben genoteerd.. De knie van het meisje zag er trouwens op het eerste moment er niet zo heel goed uit. [13.gif]
Het kan ook zijn dat emmen.nu het niet goed noteertquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef pekel het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in mijn leven 112 gebeld![]()
[..]
Het was trouwens een meisje, maar gezien het niveau van de agenten die ik ter plekke sprak vind ik het niet zo heel gek dat ze een jongen hebben genoteerd.. De knie van het meisje zag er trouwens op het eerste moment er niet zo heel goed uit. [13.gif]
Is een letterlijk overgenomen persbericht van de Politie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat emmen.nu het niet goed noteert
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef MaxMark het volgende:
Is Hart van Nederland al gebeld?
Ik zal Relus (Ik mag Relus zeggen) er even over aanspreken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:22 schreef pekel het volgende:
Waar is mijn lintje?
Ik zeg altijd:quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zal Relus (Ik mag Relus zeggen) er even over aanspreken.
Verkapt "Ik ken iemand die kent iemand die Relus kent"-postquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd:
"Ha broer van mijn ex-buurman..... hoest ouwe rukker?"
Niks verkapt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verkapt "Ik ken iemand die kent iemand die Relus kent"-post
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niks verkapt!
Begrijpen lezen weet je!
Maar alle kippen op een spies......quote:
Ik ook 14.gifquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar alle kippen op een spies......
Zaterdag waarschijnlijk weer eens een keertje stappen in Emmen [afbeelding]
Eerst Bras, dan Swetser, daarna Markant en dan opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ook 14.gif
Welke kroeg vertoef jij meestal?
Een echte swinger. Ik zit alleen maar in Markant, de rest vind ik niet meer leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eerst Bras, dan Swetser, daarna Markant en dan opnieuw beginnen.
Overal dus eigenlijk
Swinger?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een echte swinger. Ik zit alleen maar in Markant, de rest vind ik niet meer leuk
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:45 schreef MaxMark het volgende:
Met swingen bedoel ik van de ene naar de andere kroeg gaan
Stop maar met zoeken, want die is een paar jaar geleden al afgebrand.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
We proberen de fun een beetje te zoeken
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Stop maar met zoeken, want die is een paar jaar geleden al afgebrand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |