Op naar de 100 voor morgen 00:00.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:31 schreef maedel het volgende:
Eej, dat had ik niet verwacht, dat er nog een nieuw topic zou komen
![]()
"De uitdaging"quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op naar de 100 voor morgen 00:00.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:31 schreef maedel het volgende:
Eej, dat had ik niet verwacht, dat er nog een nieuw topic zou komen
![]()
Ik had het inmiddels toevallig ook net gevonden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:37 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik had net in dat topic op 't forum gereageerd hier erover. Een jonge homo op een boot
Waarom op dat tijdstip ??quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op naar de 100 voor morgen 00:00.
Is die gecombineerd nou ofzo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waarom op dat tijdstip ??
ONZ meet is toch op 9 Feb 2007 ?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels toevallig ook net gevonden.
*pakt popcorn*
Ik heb die ondertitel niet voor niksquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:41 schreef NanKing het volgende:
[..].
Soms denk ik bij mezelf 'waarom reageer ik nog in topics als dat'.
Maar ja, als ik 't niet doe, wie doet 't dan![]()
.
Is dit niet een mooie gelegenheid om die vraag in het SCH topic te doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:33 schreef maedel het volgende:
[..]
"De uitdaging"
Ik gooi er meteen een vraagstukje in
Wat vinden we hiervan:
Amsterdam ziet jonge homoboot niet zitten
Er zijn teams?quote:
Dit onderwerp is vorige week al door SCH hier aangedragenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:37 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik had net in dat topic op 't forum gereageerd hier erover. Een jonge homo op een boot
Aww je mag wel in mijn team hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Er zijn teams?
Ik wil ook in een team!![]()
Bij mijn weten niet hoorquote:
Ja volgens mij voldoe jij volledig aan het teamquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Er zijn teams?
Ik wil ook in een team!![]()
Stoerquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww je mag wel in mijn team hoor.
Ja start die discussie maar eens op met SCHquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Stoer![]()
Eigenlijk moet die reeks "stel hier je vragen aan een ervaren homo/lesbeau" gaan heten, niet dan?
Euhm, ik weet effe niet hoe ik dit moet interpreteren. Doe even in de serieus modus svp?quote:
Ja, meteen binnenbanjeren en de boel op stelten zetten is ook niet de bedoeling natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:09 schreef NanKing het volgende:
Het was niet cynisch bedoelt van Stroek.
sfeer is daar ook heel open en eerlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, meteen binnenbanjeren en de boel op stelten zetten is ook niet de bedoeling natuurlijkHet moet wel aangenaam blijven.
Da's waar ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef NanKing het volgende:
Door dat SCHtel topic is lesbeau ontstaan enzoot.
Dus ik ben niet de enige die de FP zo bekijktquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels toevallig ook net gevonden.
*pakt popcorn*
Volgens mij ben jij wel aardig. Kennis van Angel of toeval?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ben zelf 100% hetero, maar help jullie graag de 100 te halen... Dit moet haast een gezellige topicreeks zijn (reeds # 85) , misschien kom ik nog vaker als ik welkom ben?
Zoals je in de OP kunt lezen is iedereen hier welkom.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ben zelf 100% hetero, maar help jullie graag de 100 te halen... Dit moet haast een gezellige topicreeks zijn (reeds # 85) , misschien kom ik nog vaker als ik welkom ben?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel aardig. Kennis van Angel of toeval?
weet ik. Ik ben zelf een "Bumke"quote:
Collega? Een van de D's?quote:
Niet een van de D's. Al zou je met deze nickname een eind moeten komen bij hemquote:
Ik heb hem maar een paar keer mogen ontmoetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet een van de D's. Al zou je met deze nickname een eind moeten komen bij hem
Nee idd, collega. Ik bof. Jullie moeten het met zijn posts hier doen, ik kan het de hele dag![]()
en terecht!quote:
TAPAS!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Wil er iemand wat lekkers ?
High tea?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Poeh, nou ik weet niet of ik het zo lang zou kunnen uithouden....quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
Nee idd, collega. Ik bof. Jullie moeten het met zijn posts hier doen, ik kan het de hele dag![]()
....IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid....quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Poeh, nou ik weet niet of ik het zo lang zou kunnen uithouden....
hey prulquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Ok ok, what's all the fuss about?
Nuja, ik hou van mooi, om het zo maar te zeggenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
....IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid....
hmmm wat moet ik daar nu van denken?
![]()
Je bent mooi als je mooi van binnen bent. Ijdel wanneer je de buitenkant belangrijker vindt. En wat anderen daarvan vinden. Dat is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, ik hou van mooi, om het zo maar te zeggen
En wanneer is iets mooi, of ben je mooi, en wanneer ben je ijdel enzo?
Om toch het mooie een kans te geven kan die hamvraag ontkracht worden met een schouderophalend "vanitas vanitatum et omnia vanitas"
Zeg maar, om het calvinistische in mij te onderdrukken. Dus dat zodoende.
"Och wat heb je een prachtige alvleesklier!"quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent mooi als je mooi van binnen bent.
Daar heb je HAAR weerquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Och wat heb je een prachtige alvleesklier!"
Ja dank je!
Dat horen alleen mensen te zeggen wiens vriend/vriendin/man/vrouw ik afpakquote:
Dat gaat toch heel hard richting ijdel (of nicht, maar vaak gaat dat hand in hand).quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar wat als je mooie tunieken of kimono's wilt dragen, en jezelf wilt opmaken enzo (zonder gelijk vrouwelijk te zijn), en je kleding zeg maar overeen laat stemmen met hoe je je woning hebt ingericht enzo?
OOOOOhhhhh Je wilt je camoufleren?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar wat als je mooie tunieken of kimono's wilt dragen, en jezelf wilt opmaken enzo (zonder gelijk vrouwelijk te zijn), en je kleding zeg maar overeen laat stemmen met hoe je je woning hebt ingericht enzo?
Nou ja, maar dan zonder da'k met andermans opinie bezig ben...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat gaat toch heel hard richting ijdel (of nicht, maar vaak gaat dat hand in hand).
Ik vind niet dat ijdel iets met andermans opninie te maken heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou ja, maar dan zonder da'k met andermans opinie bezig ben...
Ijdelheid heeft toch alles te maken met jezelf profileren naar de buitenwereld? Ik bedoel, als je alleen op de wereld bent, je van niemand iets aan kunt trekken, kun je dan nog ijdel zijn? Of houd je dan alleen van mooie dingen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ijdel iets met andermans opninie te maken heeft.
ij·del (bn.)quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ijdel iets met andermans opninie te maken heeft.
Nee hoor, dat is pronken, zoals de copy/paste uit het woordenboek al zegtquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ijdelheid heeft toch alles te maken met jezelf profileren naar de buitenwereld? Ik bedoel, als je alleen op de wereld bent, je van niemand iets aan kunt trekken, kun je dan nog ijdel zijn? Of houd je dan alleen van mooie dingen?
Het gaat altijd over jou, dat weet je toch>quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Ok ok, what's all the fuss about?
Jah, maar ik heb nergens geschreven da'k er obsessief mee bezig ben, noch heb ik het ergens geimpliceerd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef Ang3l het volgende:
Al vind ik pronken te koop lopen met je uiterlijk en ijdel heel erg obsessief bezig zijn met je EIGEN uiterlijk.
Danny was afgelopen jaar de jongste deelnemer op ons kamp. Hij was toen nog 13. Ik vind het een leuk initiatief.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:37 schreef NanKing het volgende:
aaahhhh wat ontzettend gemeen! ik ben aan het lijnen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
aaahhhh wat ontzettend gemeen! ik ben aan het lijnen.....
dat je eigenwijs was, wisten we al...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is pronken, zoals de copy/paste uit het woordenboek al zegtMaar blijkbaar is pronkziek synoniem weer aan ijdel. Dus ergens ligt weer wel een link.
Al vind ik pronken te koop lopen met je uiterlijk en ijdel heel erg obsessief bezig zijn met je EIGEN uiterlijk.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Nirak het volgende:
[..]
grom... ik geloof niet dat ik jou lief ga vinden..![]()
Als er veel vet en eiwit inzit, kom je daar nog enorm van aanquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Een taartje zonder suiker dan ?![]()
zonder vet en eiwit ook natuurlijk, eigenlijk is het gewoon een hap lucht met een mooie naamquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als er veel vet en eiwit inzit, kom je daar nog enorm van aan
Maar ik vind je wel lief hoor!
Doet me denken aan Good Omens ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zonder vet en eiwit ook natuurlijk, eigenlijk is het gewoon een hap lucht met een mooie naam![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Poeh, nou ik weet niet of ik het zo lang zou kunnen uithouden....
En die indruk heb jij ook nooit gewekt in je posts hierquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb nergens geschreven da'k er obsessief mee bezig ben, noch heb ik het ergens geimpliceerd.
soms is het de ene dag wat ronder dan de anderequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Is dat buikje niet altijd rond?
en dan opknippen en er 2 van maken ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:31 schreef wonderer het volgende:
Ik denk trouwens dat ik van mijn 3-verhalen-plan afstap en dit verhaal opsplits, het wordt een beetje lang.
Yep. Er zit nu een terugblik in van drie of vier pagina's, die kan ik wel uitbreiden en een standalone van maken, en dan de rest als gewoon verhaal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan opknippen en er 2 van maken ?
doe maar niet te veel vertellen hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Er zit nu een terugblik in van drie of vier pagina's, die kan ik wel uitbreiden en een standalone van maken, en dan de rest als gewoon verhaal.
en ja morgen mag ik ter compensatie alleen maar yoghurtquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Is dat buikje niet altijd rond?
Oh, dus dat ie niet alleen onder de douche staat, mag ik niet vertellen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe maar niet te veel vertellen hoor
want dan begin ik weer te popelen en mijn geduld op de proef te stellen en zo![]()
toch niet weer dat verhaal over een zeepje dat gevallen is en van de grond moet worden opgeraapt ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dus dat ie niet alleen onder de douche staat, mag ik niet vertellen?
Ik zeg niksquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet weer dat verhaal over een zeepje dat gevallen is en van de grond moet worden opgeraapt ?
Yeah. Er komt niks zinnigs uit die potten hier.quote:
Ja zelfs hier zijjn dan weer nichtjes nodig om de boel wat op te leukenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Er komt niks zinnigs uit die potten hier.
Tja... dat valt alleen maar te bewijzen door met z'n allen een paar topics lang weg te blijven, kijken wat er gebeurtquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zelfs hier zijjn dan weer nichtjes nodig om de boel wat op te leuken![]()
Dat kan ik jullie toch echt niet aan doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja... dat valt alleen maar te bewijzen door met z'n allen een paar topics lang weg te blijven, kijken wat er gebeurt
Jullie? Ik had het ook over mezelf hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat kan ik jullie toch echt niet aan doen
Bovendien zou ik jullie veel te snel gaan missen![]()
![]()
Maar de komende paar uur blijf ik wel weg uit dit topicquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jullie? Ik had het ook over mezelf hoor
Wowquote:Op donderdag 1 februari 2007 06:07 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zal ik hier nu een dubbelzinnig grapje over maken of niet? *peinst*quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woween half uur te laat opgestaan en toch 5 minuten eerder klaar dan normaal
IK KOM ERAAAAN
Virtueel sociaal terugzwaaien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat ik dan even sociaal terugzwaaien![]()
Doe mij maar kwarktaartquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:42 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Iemand een lekker stukje Low Fat/Low Cholesterol/Suger free taart ?![]()
*hand opsteekt*quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:42 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Ja?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Nirak het volgende:
Ja lekker! Het water loopt me al in de mond...
speciaal voor jou heb ik gezocht naar een taart waar niks in zat !quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Nirak het volgende:
Ja lekker! Het water loopt me al in de mond...
Voor de gezelligheid natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef Sebasser het volgende:
Vanwaar eigelijk die taart?
Oh, ik dacht vanwege een verjaardag ofzo.quote:
Jij produceert tonic in je mond ipv water/speeksel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind dat eigelijk zoiets vaags eh, het water loopt me al in de mond.
like wtf, kan toch net zo goed tonic zijn ofzo.
Nah heb wel eens vaker gepost, maar ben geen vaste bewoner in deze topic-reeksquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanwege een verjaardag ofzo.
Trouwens, nieuw hier? (Jij dus, in deze reeks?) heb je nog niet eerder zien posten hier dacht ik.
doe maar wel hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ik hier nu een dubbelzinnig grapje over maken of niet? *peinst*
Nou neen, maar omtoch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij produceert tonic in je mond ipv water/speeksel?
Ik bedoel, dan kun je jezelf wel gaan verhuren als een attractie ofzo.![]()
ik ook, maar ik heb naderhand nog wel even de schade ingehaaldquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:36 schreef maedel het volgende:
goh, er is gewoon doorgepost gisterenavond
Ik moest weg, sorry![]()
Nee dank je welquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:42 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
nou, daar maak je toch veel mee goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
speciaal voor jou heb ik gezocht naar een taart waar niks in zat !
gewoon blijven zoeken in de index lijst naar dat rondje met pijltjequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah heb wel eens vaker gepost, maar ben geen vaste bewoner in deze topic-reeksJullie lullen zo snel, dat ik na een dag het topic kwijt ben, en dan na weeeeeeken kom ik jullie weer eens tegen
![]()
Nou als er echt niks in zit doe dan maar een klein partjequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
nou, daar maak je toch veel mee goed
Ze maakt veel goed met een lege 'taart' ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
nou, daar maak je toch veel mee goed
Wat doen jullie moeilijk, als er toch niks in die taart zit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou als er echt niks in zit doe dan maar een klein partje
ja ja ik weet het de wil is sterk en het vlees zwak![]()
heel het leven draait om beheersing van je driftenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat doen jullie moeilijk, als er toch niks in die taart zit.
is er ook geen taart.
Dus neem zoveel als je wil.
Knap. Ik zou het ook moeten doen. Maar ik kan er me nog niet echt toe zetten. Het is zo lekker allemaalquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
aaahhhh wat ontzettend gemeen! ik ben aan het lijnen.....
Ik ken dat ja, geen discipline...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Knap. Ik zou het ook moeten doen. Maar ik kan er me nog niet echt toe zetten. Het is zo lekker allemaal![]()
Ik stuur je wel een PM als ie weer vol isquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah heb wel eens vaker gepost, maar ben geen vaste bewoner in deze topic-reeksJullie lullen zo snel, dat ik na een dag het topic kwijt ben, en dan na weeeeeeken kom ik jullie weer eens tegen
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
*lekker mee doe*quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat ik dan even sociaal terugzwaaien![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM als ie weer vol is
jij burgert ook snel inquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
Goh, gezellig, we beginnen hier met de wave![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
*lekker mee doe*![]()
![]()
Veel plezier!!!! Lijkt me leuk.... Jeugdsentiment!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef Stroekie het volgende:
heeft er nog iemand groen/roze buttons van Doe Maar liggen die ik vanavond op kan spelden ?
edit: laat ook maar want ik komt toch niet meer langs huis en ga vanaf het station wel direct door naar theater om Doe Maar de Musical te zien![]()
vanavond laat zal ik nog wel een korte recentie postenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Veel plezier!!!! Lijkt me leuk.... Jeugdsentiment!!!![]()
en dat zonder cursus!quote:
Simpel. Gewoon jezelf zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef Nirak het volgende:
[..]
best knap, vertel ons je geheim!!!
Jezelf zijn is overrated. Oh, wacht...quote:
Het probleem is niet het jezelf zijn. Het probleem is vaak je omgeving die daar moeite mee heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jezelf zijn is overrated. Oh, wacht...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem is niet het jezelf zijn. Het probleem is vaak je omgeving die daar moeite mee heeft.
das een mooiequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem is niet het jezelf zijn. Het probleem is vaak je omgeving die daar moeite mee heeft.
'k heb nog wel zo'n fel groen-roze langspeelplaat hier thuis liggen (nu ja, de hoes ervan is fel groen-roze, danwel)quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef Stroekie het volgende:
heeft er nog iemand groen/roze buttons van Doe Maar liggen die ik vanavond op kan spelden ?
edit: laat ook maar want ik komt toch niet meer langs huis en ga vanaf het station wel direct door naar theater om Doe Maar de Musical te zien![]()
En daarbij kwamen we weer op dat punt waar ik het elders ook al over hadquote:
alles blijft hier aan, echt een domme actie dit, super ondoordachtquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Allemaal het licht uit? Het is bijna 19.55 uur!
Neehee, mag niet van de regering en de maatschappijen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Allemaal het licht uit? Het is bijna 19.55 uur!
niet alleen wij, maar heel europa, dat zit allemaal aan elkaar vast oid.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neehee, mag niet van de regering en de maatschappijen.
Ze hebben gewaarschuwd dat het NL stroomnet zo'n grote drop/piek in stroom misschien niet aankan en we dus daarna ECHT zonder stroom zitten.
Zolang de vriezers, koelkast, pc, enz. aanblijven, denk ik niet dat die paar lampjes het verschil maken hoor. Overdag brandt er toch ook geen licht?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neehee, mag niet van de regering en de maatschappijen.
Ze hebben gewaarschuwd dat het NL stroomnet zo'n grote drop/piek in stroom misschien niet aankan en we dus daarna ECHT zonder stroom zitten.
als ik jou niet had...quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef wonderer het volgende:
Ik ga hier waarschijnlijk spijt van krijgen, maar... http://video.google.nl/videoplay?docid=-4067350927179962709&hl=nlIk ben de boef
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef wonderer het volgende:
Ik ga hier waarschijnlijk spijt van krijgen, maar... http://video.google.nl/videoplay?docid=-4067350927179962709&hl=nlIk ben de boef
Kweenie, als mensen stomme opmerkingen gaan maken of zo... Ik heb nog nooit eerder zoiets gedaan...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tof toch? Waarom zou je er spijt van krijgen?
Leuk!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef wonderer het volgende:
Als je stomme opmerkingen krijgt, is dat hun loss. Waarschijnlijk zijn ze dan hooguit jaloers. Mooi dat je dit kunt doen is mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, als mensen stomme opmerkingen gaan maken of zo... Ik heb nog nooit eerder zoiets gedaan...
Veel plezier op het bal....quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg, maar de klok slaat, Assepoester moet gaan![]()
Maar dan vind ik het nog steeds niet leuk om te horenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je stomme opmerkingen krijgt, is dat hun loss. Waarschijnlijk zijn ze dan hooguit jaloers. Mooi dat je dit kunt doen is mijn bescheiden mening
Sorryquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:41 schreef maedel het volgende:
ik zag een clown en heb het weggeklikt![]()
Ik vind clowns eng![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:41 schreef maedel het volgende:
ik zag een clown en heb het weggeklikt![]()
Ik vind clowns eng![]()
dat was het ook echtquote:
Nou ik gok erop dat ze na de vakantie wel in reprise gaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef wonderer het volgende:
Hehehe. Jammer dat ik het niet kan zien
Zoiets heb ik ook es gehad bij Sweet Charityquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:
en onbedoelt was de opening ontzettend grappig
Bart Rijnik sprong iets te enthousiast vanaf podium op de bank, en daardoor vloog z'n microfoon los van z'n hoofd. en dat zakte dus telkens verder weg in z'n haren
en hij kreeg het zelf niet goed
dus Daniël na opkomst direct er werk van maken, maar het lukte nog steeds niet
Bart moest er zelfs even het podium voor af
Maar hij scoorde er wel een aanmoedigings applause en gejoel meequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook es gehad bij Sweet CharityToen had Sophia (Helene) er last van tijdens dat nummer waar ze het over hun dromen hebben.
Ja dacht je dat we hier op ape gape liggen tijdens je afwezigheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:50 schreef NanKing het volgende:
Zozo er zit leven in 't topic![]()
.
Hoi.
Nou, vaak wel jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dacht je dat we hier op ape gape liggen tijdens je afwezigheid![]()
helaas, de jeugd rebelleert en luister niet altijd naar de topic moeder, laat staan naar topic opaquote:
We hebben geen overwichtquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas, de jeugd rebelleert en luister niet altijd naar de topic moeder, laat staan naar topic opa![]()
ik in elk geval welquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
We hebben geen overwicht.
Alleen overgewicht.
Staat het nou vast de datum?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar hebben we dus nog 4 weken de tijd voor om aan te werken![]()
wat mij betreft wel jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Staat het nou vast de datum?
Laatste weekend van feb, toch?
In de Friso?
Wat mij betreft staat het dan nu gewoon vast (die datum).quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat mij betreft wel ja
maar er komt nog weinig animo los
niet hier in het topic
laat staat in het speciale meet topic
jawel hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat mij betreft staat het dan nu gewoon vast (die datum).
Dan gaan we vanaf nu gewoon lobby-en.
Komt Erik hier nog weleens eik?
Hij moet wel komen heur.
Vandaar die suikervrije en vetvrije taart van nonnekequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
We hebben geen overwicht.
Alleen overgewicht.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaar die suikervrije en vetvrije taart van nonneke
En dit moet toch voldoende zijn om Maedel ook weer eens terug te laten keren op Frisoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:10 schreef NanKing het volgende:
Top.
Faithz en Nirak wonen in de buurt dus ze moeten ook gewoon komen.
Ja Sitethief heeft zo'n hi tec telefoon waarop ook MSN en zo werktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..], lief dat er aan gedacht wordt
![]()
.
Jij komt ook op de meeting he.
Ik denk dat Joost wel komt hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dit moet toch voldoende zijn om Maedel ook weer eens terug te laten keren op Friso
Bewerk jij Joost nog even, of denk je dat die uit eigen beweging er bij zal zijn?
Zie post boven je, die, bij nader inzien, beter iets anders geformuleerd had kunnen worden...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..], lief dat er aan gedacht wordt
![]()
.
Jij komt ook op de meeting he.
Zie je welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost wel komt hoor.
Hij moet wel naar zijn mamma luisteren.
Oh en Diana neem ik ook mee!
dan vraag ik gewoon of ze een foto van mij nemen, dan is dat "probleem" ook direct in de kiem gesmoordquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zie post boven je, die, bij nader inzien, beter iets anders geformuleerd had kunnen worden...
Ja sorry dat apparaat is stukquote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:13 schreef maedel het volgende:
en ik dacht dat ik vroeg was zeg
Goedemorgen![]()
*stommelt richting koffiezetapparaat*
Suc7quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:48 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga even een auto jatten ofzo, anders kom ik niet waar ik zijn moet
Dag kijkbuiskinders, ik ben weg..
Ik heb gelukkig al wat gevondenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja sorry dat apparaat is stuk
je moet die van de verdieping beneden ons hebben
Nou we komen die tijd wel af en toe op bezoek hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, een advocaat.
dat is wat ik straks nodig zal hebben.
Ja hier werken te veel nerdsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al wat gevonden
Onze eigen slobberkoffiezetter. Supersnel en een heerlijk aroma![]()
Nou, als wij íets goed kunnen is het koffiezettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hier werken te veel nerds
die wel verstand van de PC en zo hebben, maar een koffieapparaat niet netjes weten te bedienen
maar waarom heet het dan theekransje en geen koffiekransje ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, als wij íets goed kunnen is het koffiezetten
Ja, wij hebben nooit theekransjes eigenlijk...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar waarom heet het dan theekransje en geen koffiekransje ?
Ja lekkerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, wij hebben nooit theekransjes eigenlijk...
Wij leuten koffie, en veul ôk!
Ik heb versequote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lekker
we doen nog even een rondje![]()
misschien iets voor de ideeënbus?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jalours is
hier komt er alleen maar slootwater uit de machine![]()
Vielen Grüssequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:10 schreef maedel het volgende:
[..]
misschien iets voor de ideeënbus?
Wij gaan lekker een weekendje weg (naar de Heimat), doen jullie wel rustig aan met die topics?
En jij mocht niet eens assisteren ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:13 schreef wonderer het volgende:
Brad heeft er gister een uur over gedaan om zijn haar te knippen. Maar het is wel sexy geworden
als er geen pleisters aan te pas kwamen wel jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:45 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zijn nek geschoren, telt dat?
Nou zeg, wat denk je wel niet van mequote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er geen pleisters aan te pas kwamen wel ja![]()
Ja sorry ik zie hier weer teveel klunzigheid van mezelfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou zeg, wat denk je wel niet van me
En die was ook geschminckt als "the Joker" ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:33 schreef Sebasser het volgende:
Ja, alleen reed wel iemand met een rijbewijs.
Zg, heb je die ene nota nog....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
En we zijn weer afgewerkt voor vandaag.
haajquote:Hallo allemaal
Dat lijkt me inderdaad wel verstandig...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:33 schreef Sebasser het volgende:
Ja, alleen reed wel iemand met een rijbewijs.
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel verstandig...
Als je geen rijbewijs hebt? Ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo?
Twijfel je aan mijn autorijkunsten?
Geef mij je auto plus sleutels, kom naast me zitten.quote:
heb je nu nog niet genoeg van me gehad voor vandaag?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zg, heb je die ene nota nog....Laatmaar!
[..]
haaj
Ik hoop dat dat niet je voorraadje thuis is....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb vandaag lopen schoonmaken, en sjouwen, en stuff like that.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest een stellingkast een centimeter of 2 verschuiven..
Maar dan moest ik hem wel eerst leeghalen..
Bijna een fles port van 100 euro laten flikkeren
En toen moest ik alles weer terugzetten (na het verplaatsen, en 8 extra plankjes bijgezet) en alles bij de goeie labels doen.
kut karwei is dat
Wat gemeeeeeeeeeeen!quote:
Op foto 2 staat de winkelketen waarvan die drank is op een pilaar achtig iets..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet je voorraadje thuis is....
En anders weet ik nog wel iemand die je met liefde en plezier helpt om het op te drinken![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:30 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwtAl bijna tien centimeter
Heb een paar foto's gemaakt, straks gaan we wandelen, hehehe. Het is altijd zo lekker stil als het sneeuwt, heel gek.
JAquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef NanKing het volgende:
Dirk Diggler?
Mark Wahlburg en IMDB helpen je een heel eind op wegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:57 schreef NanKing het volgende:
Had ik dit moeten weten dan?
ligt er trouwens wel aan hoe Cinofiel je bentquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:57 schreef NanKing het volgende:
Had ik dit moeten weten dan?
klopt als een busquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:02 schreef NanKing het volgende:
Mark Wahlburg is toch Marky mark?
Voor de rest snap ik er allemaal niets van![]()
.
Wheheh. In dezelfde chat waar ik Bradley ontmoet heb, was ook iemand die de nick "Dirk Diggler" had. Wat een idioot was dat. Z'n kinderen mochten geen boeken lezen omdat dat fictie was en je in die tijd beter met echte mensen kon praten...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Stroekie het volgende:
Zo nu heb ik heel de middag met Dirk Diggler in de kroeg gehangen
en is er niet verder gepost hier zo![]()
Maar het was wel fijn om weer een ouderwets koeien uit de sloot te halen![]()
![]()
idd niet veel gepost... Heeft iedereen weekendverlof of zo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Stroekie het volgende:
Zo nu heb ik heel de middag met Dirk Diggler in de kroeg gehangen
en is er niet verder gepost hier zo![]()
Maar het was wel fijn om weer een ouderwets koeien uit de sloot te halen![]()
![]()
Nou deze Dirk is nog niet aan kinderen toequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. In dezelfde chat waar ik Bradley ontmoet heb, was ook iemand die de nick "Dirk Diggler" had. Wat een idioot was dat. Z'n kinderen mochten geen boeken lezen omdat dat fictie was en je in die tijd beter met echte mensen kon praten...
Ja daar had ik al meer tijd voor gereserveerd dan achteraf nodig bleek te zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
idd niet veel gepost... Heeft iedereen weekendverlof of zo?
Een voordeel is wel: je bent zo bij gelezen
Heb jij nu ook 3 kleuren haar zoals je collega ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
*in spiegel kijk*
nieuw kapsel
@Vanitas: ja, ijdelheid is mij niet helemaal vreemd...![]()
ehhhhh. ja. Maar dan anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij nu ook 3 kleuren haar zoals je collega ?
dus daarvoor was je vandaag wel een paar uur voor onder de pannen bij de kapper ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhhhh. ja. Maar dan anders.
Heb donkerbruin haar van mezelf. Was tot onder aan mijn rug, nu net onder mijn schouders, in laagjes. Koper en blond erdoor.
Maar dan is er dus heel veel vanaf gehaald vandaag ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb donkerbruin haar van mezelf. Was tot onder aan mijn rug, nu net onder mijn schouders, in laagjes. Koper en blond erdoor.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan is er dus heel veel vanaf gehaald vandaag ?
voelt dat niet erg vreemd ?
Maar lange afgeknipte lokken wel mee naar huis genomen om te bewaren ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]maar ben er blij mee. Had het al jaren zo lang. Lekker fris, voelt als een nieuwe start
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar lange afgeknipte lokken wel mee naar huis genomen om te bewaren ?
je zou je ruim 30 jaar kunnen laten liggen in een kast en bewaren zoals mijn moeder gedaan heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat zou ik ermee moeten? Nee hoor, gewoon in de prullenbak
![]()
hahaha, Voor het geval je later kaal wordt en een pruik kunt gebruiken zeker?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zou je ruim 30 jaar kunnen laten liggen in een kast en bewaren zoals mijn moeder gedaan heeft![]()
die toch blijkbaar heel moeilijk afscheid nemen van haar vlechten van toen
Maar dan groeit het wel hart als je het dan alweer vanaf je schouders tot onder aan je rug had laten groeienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, Voor het geval je later kaal wordt en een pruik kunt gebruiken zeker?
Dan had ik al een kast vol. Het wisselt om de paar jaar bij mij.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
ik schat 10-15 cm per jaar ?
Het lijkt erop dat wij met ons 2tjes dit Lesbeau-topic naar de 100 moeten brengen. Waar zijn ze?
Ik ben ERG benieuwd!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord. Zou niet weten aan wie ik het zou moeten verkopen. Ik zou het eigenlijk logisch vinden als haar "gerecycled" werd. (De lange plukken dan he). Waarom wordt dit al niet standaard bij de kappers apart gehouden?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef wonderer het volgende:
Dreamer, je had je haar ook kunnen verkopen... ze maken er pruiken van voor oa kankerpatienten.
Dat had ik gemerkt ja. Maar ik heb jou ook laten zitten zie ik...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
Oh en die doe tussendoor ook af en toe andere dingen zoals je wellicht gemerkt heb
maar ik zal de komende tijd nog zeer regelmatig hier terugkomen hoor![]()
ach dat geeft niet hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 08:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat had ik gemerkt ja. Maar ik heb jou ook laten zitten zie ik...
@ Ang3l: Hoe was Annie?
Zitten dineren en luieren in een 4-sterrenhotelquote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef Nirak het volgende:
En wat hebben jullie allemaal gedaan afgelopen weekend?
Lekkeeeeeeeeeeeeeer, waar was je???quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Zitten dineren en luieren in een 4-sterrenhotel![]()
Oh, en ook gewinkeld, heel erg...
ow zalig zeg! Nog iets leuks gekocht?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Zitten dineren en luieren in een 4-sterrenhotel![]()
Oh, en ook gewinkeld, heel erg...
Zelda?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
Dingen gekocht en zelda gespeeld.
Nintendo spel. Zijn intussen al een paar versies van, op elke nieuwe console van Nintendo wordt een nieuwe uitgebracht. Brad speelde en ik loste de puzzels opquote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zelda?
Het schijnt trouwens dat in Amerika echt iedereen computerspellen speelt, van oud (echt oud) tot jong, is dat waar jij zit ook? (waar zit je eigenlijk...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |