Zal ik hier nu een dubbelzinnig grapje over maken of niet? *peinst*quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woween half uur te laat opgestaan en toch 5 minuten eerder klaar dan normaal
IK KOM ERAAAAN
Virtueel sociaal terugzwaaien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat ik dan even sociaal terugzwaaien![]()
Doe mij maar kwarktaartquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:42 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Iemand een lekker stukje Low Fat/Low Cholesterol/Suger free taart ?![]()
*hand opsteekt*quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:42 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Ja?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Nirak het volgende:
Ja lekker! Het water loopt me al in de mond...
speciaal voor jou heb ik gezocht naar een taart waar niks in zat !quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Nirak het volgende:
Ja lekker! Het water loopt me al in de mond...
Voor de gezelligheid natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef Sebasser het volgende:
Vanwaar eigelijk die taart?
Oh, ik dacht vanwege een verjaardag ofzo.quote:
Jij produceert tonic in je mond ipv water/speeksel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind dat eigelijk zoiets vaags eh, het water loopt me al in de mond.
like wtf, kan toch net zo goed tonic zijn ofzo.
Nah heb wel eens vaker gepost, maar ben geen vaste bewoner in deze topic-reeksquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanwege een verjaardag ofzo.
Trouwens, nieuw hier? (Jij dus, in deze reeks?) heb je nog niet eerder zien posten hier dacht ik.
doe maar wel hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ik hier nu een dubbelzinnig grapje over maken of niet? *peinst*
Nou neen, maar omtoch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij produceert tonic in je mond ipv water/speeksel?
Ik bedoel, dan kun je jezelf wel gaan verhuren als een attractie ofzo.![]()
ik ook, maar ik heb naderhand nog wel even de schade ingehaaldquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:36 schreef maedel het volgende:
goh, er is gewoon doorgepost gisterenavond
Ik moest weg, sorry![]()
Nee dank je welquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:42 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
nou, daar maak je toch veel mee goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
speciaal voor jou heb ik gezocht naar een taart waar niks in zat !
gewoon blijven zoeken in de index lijst naar dat rondje met pijltjequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah heb wel eens vaker gepost, maar ben geen vaste bewoner in deze topic-reeksJullie lullen zo snel, dat ik na een dag het topic kwijt ben, en dan na weeeeeeken kom ik jullie weer eens tegen
![]()
Nou als er echt niks in zit doe dan maar een klein partjequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
nou, daar maak je toch veel mee goed
Ze maakt veel goed met een lege 'taart' ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
nou, daar maak je toch veel mee goed
Wat doen jullie moeilijk, als er toch niks in die taart zit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou als er echt niks in zit doe dan maar een klein partje
ja ja ik weet het de wil is sterk en het vlees zwak![]()
heel het leven draait om beheersing van je driftenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat doen jullie moeilijk, als er toch niks in die taart zit.
is er ook geen taart.
Dus neem zoveel als je wil.
Knap. Ik zou het ook moeten doen. Maar ik kan er me nog niet echt toe zetten. Het is zo lekker allemaalquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
aaahhhh wat ontzettend gemeen! ik ben aan het lijnen.....
Ik ken dat ja, geen discipline...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Knap. Ik zou het ook moeten doen. Maar ik kan er me nog niet echt toe zetten. Het is zo lekker allemaal![]()
Ik stuur je wel een PM als ie weer vol isquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah heb wel eens vaker gepost, maar ben geen vaste bewoner in deze topic-reeksJullie lullen zo snel, dat ik na een dag het topic kwijt ben, en dan na weeeeeeken kom ik jullie weer eens tegen
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
*lekker mee doe*quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat ik dan even sociaal terugzwaaien![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM als ie weer vol is
jij burgert ook snel inquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
Goh, gezellig, we beginnen hier met de wave![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
*lekker mee doe*![]()
![]()
Veel plezier!!!! Lijkt me leuk.... Jeugdsentiment!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef Stroekie het volgende:
heeft er nog iemand groen/roze buttons van Doe Maar liggen die ik vanavond op kan spelden ?
edit: laat ook maar want ik komt toch niet meer langs huis en ga vanaf het station wel direct door naar theater om Doe Maar de Musical te zien![]()
vanavond laat zal ik nog wel een korte recentie postenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Veel plezier!!!! Lijkt me leuk.... Jeugdsentiment!!!![]()
en dat zonder cursus!quote:
Simpel. Gewoon jezelf zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef Nirak het volgende:
[..]
best knap, vertel ons je geheim!!!
Jezelf zijn is overrated. Oh, wacht...quote:
Het probleem is niet het jezelf zijn. Het probleem is vaak je omgeving die daar moeite mee heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jezelf zijn is overrated. Oh, wacht...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem is niet het jezelf zijn. Het probleem is vaak je omgeving die daar moeite mee heeft.
das een mooiequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem is niet het jezelf zijn. Het probleem is vaak je omgeving die daar moeite mee heeft.
'k heb nog wel zo'n fel groen-roze langspeelplaat hier thuis liggen (nu ja, de hoes ervan is fel groen-roze, danwel)quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef Stroekie het volgende:
heeft er nog iemand groen/roze buttons van Doe Maar liggen die ik vanavond op kan spelden ?
edit: laat ook maar want ik komt toch niet meer langs huis en ga vanaf het station wel direct door naar theater om Doe Maar de Musical te zien![]()
En daarbij kwamen we weer op dat punt waar ik het elders ook al over hadquote:
alles blijft hier aan, echt een domme actie dit, super ondoordachtquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Allemaal het licht uit? Het is bijna 19.55 uur!
Neehee, mag niet van de regering en de maatschappijen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Allemaal het licht uit? Het is bijna 19.55 uur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |