geen idee!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:03 schreef SpecialGuest het volgende:
Was er niet iemand jarig vandaag?
quote:
Gij goedgelovigequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja, ik borduur gewoon door op het vorige nummer
![]()
En iemand had mij wijsgemaakt dat het echt al #1000 was, al leek me dat nogal onwaarschijnlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd weer die rellert van een Lynxquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Ja, ik borduur gewoon door op het vorige nummer
![]()
En iemand had mij wijsgemaakt dat het echt al #1000 was, al leek me dat nogal onwaarschijnlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Neh al te vaak op ondertussenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Al is pasta nog beter..
.
Mods die normale posts verwijderen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:19 schreef PeRi het volgende:
Users die gaan schreeuwen omdat je ze edit.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mods die normale posts verwijderen i.p.v. een gedeelte te editen..
Ik betrok het ook niet op mezelf.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij niet, want jij bent natuurlijk perfect..
.
Dus niet álle mods zijn zo neurotisch met topicnummers als... ehm... een zekere SHO-modquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee we gaan gewoon hier mee verder.
Jeequote:Op woensdag 31 januari 2007 13:12 schreef sbientje het volgende:
ik ben er ook weer! allemaal juichen!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:12 schreef sbientje het volgende:
ik ben er ook weer! allemaal juichen!
http://www.youtube.com/watch?v=Ut90VGzMpwoquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:20 schreef PeRi het volgende:
Sinds ik de Dolly Dots bij Amstel Live heb gezien, zit ik met dat flutlied in mn kop!
Gelukkig is erquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:27 schreef Gezondaar het volgende:
Ik durf niet in ShowChat te posten, omdat ik dan de mooie hallo-reeks doorbreek!![]()
Tof. Die ga ik insturen voor X6.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Ut90VGzMpwo!!!!
Die is tofquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Tof. Die ga ik insturen voor X6.![]()
quote:En ja hoor, weg waren we weer.
Oorzaak: de verbinding tussen onze servers en het internet was weggevallen. TRUE gebeld, die hebben een technicus gestuurd naar Redbus om daar te gaan kijken, en ineens waren we weer up. Althans, er was internet-connectie.
Maar de servers werkten nog niet, al waren ze wel bereikbaar. Darauitb bleek dat we een complete stroomstoring hebben gehad, alles is uit geweest.
Aangezien we midden in optimalisatue-trajecten zitten, zijn enkele aanpassingen niet permanent, en vervallen dus wanneer de stroom er af gaat.
Dat moest terug gezet worden, en is meestal snel te doen.
Meestal. Maar nu niet.
Want door de plotselinge uitval was er een filesystem van de storgae-server uitgevallen. Geen nood, kan hersteld worden, maar dat kost wat tijd: een rebuild van een reiser-tree is langdurig.
Toen dat eenmaal weer werkte, bleek de database ook licht beschadigd te zijn, was snel te herstellen.
En nu zijn we er weer
Pak van m'n hart!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is de raiser-tee tijdig gerebuild voordat de airtractions middels het motion alarm gewaarschuwd zou worden.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:59 schreef Lynx666 het volgende:
De thingamabob zit weer stevig in de whatchamacallit, waarmee de gizmo's weer connectie hebben met de thingamajigs. Duidelijk toch.
Ik wilde vroeger ook altijd een Gizmoquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:19 schreef Woelli het volgende:
ik blijf hem eng vinden
Oh jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij transformeert toch helemaal niet in een Gremlin? Hij plant ze toch alleen maar voort?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:19 schreef Woelli het volgende:
ik blijf hem eng vinden
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:53 schreef Woelli het volgende:
Ik vind hem wel weer liever dan ET
Ik krijg rillingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
ET, ook al zo'n schattig beestje. De tranen springen me weer in de ogen als ik aan die emotionele scènes denk.
Dat was toch van Close Encounters?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
KUT ET! Daar heb ik nachtmerries van gehad! Veel! Lang!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, verdomme, t heeft me weken geduurd voor ik die brok in m'n keel door kon slikkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
ET, ook al zo'n schattig beestje. De tranen springen me weer in de ogen als ik aan die emotionele scènes denk.
Pennywisequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb van It nachtmerries gehad![]()
Ook! En Signs (JAJA IEDEREEN VINDT HET EEN SAAIE KUTFILM, NOU IK VOND'M DOODENG!).quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat was toch van Close Encounters?
[afbeelding]
Serieus, ik heb mijn knuffels opgedoekt omdat ik bang was dat ET er tussen zou zitten om een gegeven moment.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
[afbeelding]
He will haunt you in your dreams.
Het engste is niet als ze vol in beeld zijn (behalve het stukje nieuws), maar juist dat je ze net niet ziet. Net een schaduw, net een hand, net een been....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Nou goed, speciaal voor Eer:
[afbeelding]
Wat een plork!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Nou goed, speciaal voor Eer:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Lynx666 het volgende:
Kan deze alien je wel bekoren, Erik?
[afbeelding]
Ja ok hij kijkt wel boos en dodelijk [afbeelding]
Prachtig Lichaam Ontzettende RotKop, dacht ik altijd?quote:
quote:Merrill: Morgan, this crop stuff is just about a bunch of nerds who never had a girlfriend their whole lives. They're like thirty now. They make up secret codes and analyze Greek mythology and make secret societies where other guys who never had girlfriends can join in. They do stupid crap like this to feel special. It's a scam. Nerds were doin' it twenty five years ago and new nerds are doing it again.
Graham Hess: Its just static, Morgan. Frequency.
[Weird noises come from the baby monitor]
Morgan: It's a code.
Bo: Why can't they get girlfriends?
Marvin the Martian! Altijd mijn favo looney tune geweest!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Lynx666 het volgende:
Kan deze alien je wel bekoren, Erik?
[afbeelding]
Ja ok hij kijkt wel boos en dodelijk [afbeelding]
Mijn hele Kerst werd ooit verpest door ET doordat ik het zo'n zielige film vond en ik er dagenlang aan moest blijven denkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Kneusquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:40 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Mijn hele Kerst werd ooit verpest door ET doordat ik het zo'n zielige film vond en ik er dagenlang aan moest blijven denken![]()
Wat onaardig zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je zocht naar een grotere kutnaam dan die van Gezondaar? Nou das gelukt![]()
Daar moeten jullie zelf achterkomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien is het verhaal erachter wel geniaal?![]()
Wat on-lynx he?
Succes..quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:51 schreef superhero87 het volgende:
Zit al op school, heb vandaag een belangrijke dag:
Presentatie Project+tentamen engels![]()
Kutmodquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef PeRi het volgende:
*deleteknop zoekt.
Das de 2e keer deze weekquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef PeRi het volgende:
Oh en het is uiteindelijk pizza geworden.
Mens wees toch blij dat ik überhaupt iets eet!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das de 2e keer deze week
Eet eens wat gezonder
Quiche!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mens wees toch blij dat ik überhaupt iets eet!
Ik maak ze gewoon zelf nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ach ja, gewoon net zo lang blijven verwijderen tot ze kappen.
Heb je je oude username echt door de shredder gegooid?quote:
Pffffquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Linda's kop
slik op dan
'n slip kado
pindaklos
ipod's knalquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Linda's kop
slik op dan
'n slip kado
pindaklos
Ik dacht dat je afgelopen weekend had besloten dat niet meer te doen en dat je dit keer echt naar jezelf zou luisterenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe is het met iedereen hier? Hier gaat het wel, volgens mij heb ik mn laatste avondje uit v/d week gehad. Tering, ik ga nooit uit en nu 5x in 1 week.. niet grappig..
Je kunt ook van uitgaansgelegenheid wisselen hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Steeds dezelfde mensen en muziek
Ken ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In dit geval was het steeds de reguliers of de Amstel![]()
de Reguliers zitten bijna alleen maar gaybars en op de Amstel (bij t Rembrandtsplein) ook een paar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Nou ja, Regulierdwarsstraat zit een(?) gaybar, dus die zul je wel bedoelen.
Maar de Amstel ken ik alleen van dat stroompje water.![]()
Ach so.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de Reguliers zitten bijna alleen maar gaybars en op de Amstel (bij t Rembrandtsplein) ook een paar.
Je valt in herhaling!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent eindelijkMiss Crew
.
Uhuh!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent eindelijkMiss Crew
.
KUTFILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Hoi. Ik ga eens lekker pessimistisch doen en Children of Men kijken.
Waaromquote:
Die is leuk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The illusionist heb ik gister gezien. Die was best tof.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je moet behorlijk wat moeite om PeRi het te laten lezen..
Saai. Langdradig. Tof concept, behoorlijk matig uitgewerkt. Boooooring.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ga hem lekker toch kijken!
Al waren de sets soms wel erg statisch.quote:
Die is ook tof. Die heb ik een tijd terug al gezien. The Prestige is heel anders. Maar zeker even tof.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The illusionist heb ik gister gezien. Die was best tof.
Had jezelf dan tenminste gequotequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je moet behorlijk wat moeite om PeRi het te laten lezen..
Meestal lees ik dezelfde pagina nog wel vluchtig door, maar ik zie niks hierquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet teruglezen. Zoals altijd..
Jezelf quoten is voor losers!quote:
Showchat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:33 schreef PeRi het volgende:
Meestal lees ik dezelfde pagina nog wel vluchtig door, maar ik zie niks hier!!!
Ik zie niks op de laatste pagina bij mij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Showchat.
Curly Wurlyquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:25 schreef --Globe-- het volgende:
Ik was gisteren bij de Trekpleiser, zag ik zakken Curly Wurly's liggen.
Ze zijn verrukkelijk.
ShowChat #1006: Geen Eer in te behalen :'Dquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:41 schreef PeRi het volgende:
Ik zie niks op de laatste pagina bij mij.
goeie keuzequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Alle duiven op de dam, shalalalie shalala la..
Die ga ik denk ik inzenden voor Anja..
welk nummer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef BVO het volgende:
Ik heb enkel voor Anja een nummer ingestuurd.
Misschien dat me nog iets voor een ander binnen schiet.
http://www.youtube.com/watch?v=BdfiIenHLOgquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BdfiIenHLOg
oh, goed keusquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BdfiIenHLOg
Vrij kansloos denk ik, omdat het van haarzelf is, maar proberen kan altijd he.
quote:
.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:55 schreef PeRi het volgende:
Postopkrikkers.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef chansadres het volgende:
Yellow Pearl was beter.
Like duh! Yellow Pearl maakt toffe nummers!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
!!!! Die waren zo tof! For you and me! En ken je Don't hold me down?
!
2? 1?quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
F3 en ik zijn er al doorheen gebanjerd.
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Clean-up on aisle 4!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Clean-up on aisle 4!
quote:
Nee, je zoekt zelf maar een vrouwquote:
Stomme nietbegrijperquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, je zoekt zelf maar een vrouw.
Maak dan duidelijk wat je bedoelt!quote:
Het was heul wel duidelijk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maak dan duidelijk wat je bedoelt!
Je sig is kutquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Svensational het volgende:
Wat een but-film dat Vet Hard.
Of er liefde in de lucht zit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maak dan duidelijk wat je bedoelt!
In jouw mailbox kennelijk wel.quote:
Nou ja goed, je weet nu hoeveel mijn vertrouwen waard isquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
, dat vertelde ik je in vertrouwen!
En van sport-crew gepromoveerd tot nieuwsposter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:11 schreef Delichris het volgende:
* Delichris is blij dat Sven weer terug is![]()
Ja, het is geïnspireerd op iets wat PeRi zei in irc.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef BVO het volgende:
Ik ga het weekend weer zuupen!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is geïnspireerd op iets wat PeRi zei in irc.
Ik ditmaal ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik blijf weg van internet![]()
Zeg ff tzt hoe laat je op Fok! komt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef BVO het volgende:
Mooi wezenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Voortaan gewoon je mond houden en mooi wezen![]()
Ik nuquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef BVO het volgende:
Sta ik op de negeermodusquote:
Ja, matrasverhalen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sta ik op de negeermodus?
Misschien moet je het weer even over bedden verschonen hebben, dan komt de meute wel weer
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mooi wezen. Als dát mijn sterkste kant is, danben ik echt hopeloos.
Suffe huilliequote:
En bedanktquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat noem ik een degradatie.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Lynx666 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=99WTi40Yoa4
Mooi hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Lynx666 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=99WTi40Yoa4
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat is de buit?
quote:
Wat hebben jullie samen gedaan?quote:
Wakker geworden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie samen gedaan?![]()
Hihihii!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie samen gedaan?![]()
vertroetelspulletjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met mn gewonnen Pluim van FOK! voor het slechtste opeennakerstpakket.
En nog bij de H&M even geneusd, maar kon niks vinden en toen had ik geen zin meer.
Je genialiteit kent geen grenzenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Drink iets!
ik denk al aan een koud biertjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Drink iets!
Ik dus zo de finaleranglijstjes invoeren, zie ik:quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 07:32 schreef Delichris het volgende:
3.(3) Anja
Ik hoop natuurlijk dat Anja wint, dat is éen ding dat zeker is. Maar ik denk dat Sharon en X6 boven Anja zullen eindigen omdat zij al die pubertjes als fan hebben die hun beltegoed aan hun gaan besteden omdat ze een hele goede uitstraling hebben of de jury nalullen. Maar totaal niet letten op zang.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dus zo de finaleranglijstjes invoeren, zie ik:
[..]!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef Delichris het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Anja wint, dat is éen ding dat zeker is. Maar ik denk dat Sharon en X6 boven Anja zullen eindigen omdat zij al die pubertjes als fan hebben die hun beltegoed aan hun gaan besteden omdat ze een hele goede uitstraling hebben of de jury nalullen. Maar totaal niet letten op zang.![]()
quote:jouw voorkeur: wie vind je het leukst en wie het kutst? dus ga geen voorspelling geven, daarvoor is de prono.
Lees de OP van dat topic dan eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef Delichris het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Anja wint, dat is éen ding dat zeker is. Maar ik denk dat Sharon en X6 boven Anja zullen eindigen omdat zij al die pubertjes als fan hebben die hun beltegoed aan hun gaan besteden omdat ze een hele goede uitstraling hebben of de jury nalullen. Maar totaal niet letten op zang.![]()
Wat? Wie? Delichris?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaar die degradatie tot Nieuwsposter Sport.
Neequote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij valt niet.
Je wens is uitgekomenquote:
Ga eens op IRC jij, ik verveel mequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
. Die vele offers hebben eindelijk vruchten afgeworpen
.
Waar was jij toen ík me verveelde?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga eens op IRC jij, ik verveel me.
.
Cool, Lynx! Wanneer zijn de eerste foto's?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]. Die vele offers hebben eindelijk vruchten afgeworpen
.
Ehm, waarschijnlijk aan het slapenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waar was jij toen ík me verveelde?
Nouja, goeiemorgen dan maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ehm, waarschijnlijk aan het slapen.
Wat zo'n vakantie met je bioritme kan doenquote:
Tijd dat je weer es wat gaat doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat zo'n vakantie met je bioritme kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |