Die is tofquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Tof. Die ga ik insturen voor X6.![]()
quote:En ja hoor, weg waren we weer.
Oorzaak: de verbinding tussen onze servers en het internet was weggevallen. TRUE gebeld, die hebben een technicus gestuurd naar Redbus om daar te gaan kijken, en ineens waren we weer up. Althans, er was internet-connectie.
Maar de servers werkten nog niet, al waren ze wel bereikbaar. Darauitb bleek dat we een complete stroomstoring hebben gehad, alles is uit geweest.
Aangezien we midden in optimalisatue-trajecten zitten, zijn enkele aanpassingen niet permanent, en vervallen dus wanneer de stroom er af gaat.
Dat moest terug gezet worden, en is meestal snel te doen.
Meestal. Maar nu niet.
Want door de plotselinge uitval was er een filesystem van de storgae-server uitgevallen. Geen nood, kan hersteld worden, maar dat kost wat tijd: een rebuild van een reiser-tree is langdurig.
Toen dat eenmaal weer werkte, bleek de database ook licht beschadigd te zijn, was snel te herstellen.
En nu zijn we er weer
Pak van m'n hart!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is de raiser-tee tijdig gerebuild voordat de airtractions middels het motion alarm gewaarschuwd zou worden.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:59 schreef Lynx666 het volgende:
De thingamabob zit weer stevig in de whatchamacallit, waarmee de gizmo's weer connectie hebben met de thingamajigs. Duidelijk toch.
Ik wilde vroeger ook altijd een Gizmoquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:19 schreef Woelli het volgende:
ik blijf hem eng vinden
Oh jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij transformeert toch helemaal niet in een Gremlin? Hij plant ze toch alleen maar voort?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:19 schreef Woelli het volgende:
ik blijf hem eng vinden
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:53 schreef Woelli het volgende:
Ik vind hem wel weer liever dan ET
Ik krijg rillingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
ET, ook al zo'n schattig beestje. De tranen springen me weer in de ogen als ik aan die emotionele scènes denk.
Dat was toch van Close Encounters?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
KUT ET! Daar heb ik nachtmerries van gehad! Veel! Lang!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, verdomme, t heeft me weken geduurd voor ik die brok in m'n keel door kon slikkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
ET, ook al zo'n schattig beestje. De tranen springen me weer in de ogen als ik aan die emotionele scènes denk.
Pennywisequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb van It nachtmerries gehad![]()
Ook! En Signs (JAJA IEDEREEN VINDT HET EEN SAAIE KUTFILM, NOU IK VOND'M DOODENG!).quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat was toch van Close Encounters?
[afbeelding]
Serieus, ik heb mijn knuffels opgedoekt omdat ik bang was dat ET er tussen zou zitten om een gegeven moment.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
[afbeelding]
He will haunt you in your dreams.
Het engste is niet als ze vol in beeld zijn (behalve het stukje nieuws), maar juist dat je ze net niet ziet. Net een schaduw, net een hand, net een been....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Nou goed, speciaal voor Eer:
[afbeelding]
Wat een plork!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Nou goed, speciaal voor Eer:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Lynx666 het volgende:
Kan deze alien je wel bekoren, Erik?
[afbeelding]
Ja ok hij kijkt wel boos en dodelijk [afbeelding]
Prachtig Lichaam Ontzettende RotKop, dacht ik altijd?quote:
quote:Merrill: Morgan, this crop stuff is just about a bunch of nerds who never had a girlfriend their whole lives. They're like thirty now. They make up secret codes and analyze Greek mythology and make secret societies where other guys who never had girlfriends can join in. They do stupid crap like this to feel special. It's a scam. Nerds were doin' it twenty five years ago and new nerds are doing it again.
Graham Hess: Its just static, Morgan. Frequency.
[Weird noises come from the baby monitor]
Morgan: It's a code.
Bo: Why can't they get girlfriends?
Marvin the Martian! Altijd mijn favo looney tune geweest!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Lynx666 het volgende:
Kan deze alien je wel bekoren, Erik?
[afbeelding]
Ja ok hij kijkt wel boos en dodelijk [afbeelding]
Mijn hele Kerst werd ooit verpest door ET doordat ik het zo'n zielige film vond en ik er dagenlang aan moest blijven denkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Kneusquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:40 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Mijn hele Kerst werd ooit verpest door ET doordat ik het zo'n zielige film vond en ik er dagenlang aan moest blijven denken![]()
Wat onaardig zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je zocht naar een grotere kutnaam dan die van Gezondaar? Nou das gelukt![]()
Daar moeten jullie zelf achterkomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien is het verhaal erachter wel geniaal?![]()
Wat on-lynx he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |