quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat is de buit?
quote:
Wat hebben jullie samen gedaan?quote:
Wakker geworden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie samen gedaan?![]()
Hihihii!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie samen gedaan?![]()
vertroetelspulletjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met mn gewonnen Pluim van FOK! voor het slechtste opeennakerstpakket.
En nog bij de H&M even geneusd, maar kon niks vinden en toen had ik geen zin meer.
Je genialiteit kent geen grenzenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Drink iets!
ik denk al aan een koud biertjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Drink iets!
Ik dus zo de finaleranglijstjes invoeren, zie ik:quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 07:32 schreef Delichris het volgende:
3.(3) Anja
Ik hoop natuurlijk dat Anja wint, dat is éen ding dat zeker is. Maar ik denk dat Sharon en X6 boven Anja zullen eindigen omdat zij al die pubertjes als fan hebben die hun beltegoed aan hun gaan besteden omdat ze een hele goede uitstraling hebben of de jury nalullen. Maar totaal niet letten op zang.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dus zo de finaleranglijstjes invoeren, zie ik:
[..]!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef Delichris het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Anja wint, dat is éen ding dat zeker is. Maar ik denk dat Sharon en X6 boven Anja zullen eindigen omdat zij al die pubertjes als fan hebben die hun beltegoed aan hun gaan besteden omdat ze een hele goede uitstraling hebben of de jury nalullen. Maar totaal niet letten op zang.![]()
quote:jouw voorkeur: wie vind je het leukst en wie het kutst? dus ga geen voorspelling geven, daarvoor is de prono.
Lees de OP van dat topic dan eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef Delichris het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Anja wint, dat is éen ding dat zeker is. Maar ik denk dat Sharon en X6 boven Anja zullen eindigen omdat zij al die pubertjes als fan hebben die hun beltegoed aan hun gaan besteden omdat ze een hele goede uitstraling hebben of de jury nalullen. Maar totaal niet letten op zang.![]()
Wat? Wie? Delichris?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaar die degradatie tot Nieuwsposter Sport.
Neequote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij valt niet.
Je wens is uitgekomenquote:
Ga eens op IRC jij, ik verveel mequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
. Die vele offers hebben eindelijk vruchten afgeworpen
.
Waar was jij toen ík me verveelde?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga eens op IRC jij, ik verveel me.
.
Cool, Lynx! Wanneer zijn de eerste foto's?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]. Die vele offers hebben eindelijk vruchten afgeworpen
.
Ehm, waarschijnlijk aan het slapenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waar was jij toen ík me verveelde?
Nouja, goeiemorgen dan maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ehm, waarschijnlijk aan het slapen.
Wat zo'n vakantie met je bioritme kan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |