Het ging volgens die theorie niet over het falen van de moderne communicatie, maar van de communicatie tussen mensen in het algemeen. Waar die vrouw dus ook debet aan was aangezien zij volledig geďsoleerd leefde.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:05 schreef HiZ het volgende:
En dan nog, tussen al dat gelul over het falen van de moderne communicatie ramt de enige persoon die daar niet aan mee doet keihard haar hoofd tegen een muur en door een raam.
Oh wow, ik had dus per ongeluk een gruwelijke plattitude verward met een vergezocht idee?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef dottinator het volgende:
[..]
Het ging volgens die theorie niet over het falen van de moderne communicatie, maar van de communicatie tussen mensen in het algemeen. Waar die vrouw dus ook debet aan was aangezien zij volledig geďsoleerd leefde.
Anders lees je het stuk even...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh wow, ik had dus per ongeluk een gruwelijke plattitude verward met een vergezocht idee?
Niet alleen op IMDB.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:07 schreef SunChaser het volgende:
fanboys op imdb komen met de meest debiele verklaringen. Ook waarom Zooey en Marky Mark zo beroerd acteren. Jajaja, het is gewoon een kutfilm. Ik kan Kangaroo Jack ook wel diepere lagen toelichten zodat t n meesterwerk wordt.
Oké, dit begin ik steeds beter te snappen, en ik kwam net ook ergens achter, als het waar zou zijn dan is hij brilliant:quote:Op maandag 16 juni 2008 22:07 schreef 7eVeNL het volgende:
Wow, ik lees net even een post op imdb. waar iemand haarfijn The Happening probeert uit te leggen... heel interessant, en nu vallen er wederom een hoop puzzelstukjes samen. Brijant gewoon, zo heb ik er nog niet naar gekeken,
http://www.imdb.com/title/tt0949731/board/flat/108942010?p=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zit het echt zo in elkaar
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké, dit begin ik steeds beter te snappen, en ik kwam net ook ergens achter, als het waar zou zijn dan is hij brilliant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zit het echt zo in elkaar
het was de bedoeling dat ie zo superslecht was, wat er in de film gebeurde was gewoon een metafoor voor de mis-communicatie tussen de makers en de kijkers !!!!!
Dat zeg ik ook altijd over films van Johan Nijenhuis: het is zo slecht bedoeld als metafoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
het was de bedoeling dat ie zo superslecht was, wat er in de film gebeurde was gewoon een metafoor voor de mis-communicatie tussen de makers en de kijkers !!!!!
Hmm... hadden we dat niet al gezien met 'I am Legend'? Of War of the Worlds ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat M. Night Shamalalan wilde aantonen dat er steeds minder Hollywood classics gemaakt worden en dat middelmaat regeert. Zet er een bekende acteur in, een populair verhaal (de wereld vergaat blabla) en je hebt een hit. Hij laat met deze film zien dat dit niet persé zo hoeft te zijn. Erg knap gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |