Die kerel heeft niks verkeerd gedaan, tenminste, net hoe je het bekijk. Je vriendin daarintegen verdiend een nekschot!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zit ik vanmiddag op me werk krijg ik opeens een mailtje binnen (zakelijk). Stond geen onderwerp in. Begin ik het mailtje te lezen, blijkt het dus van één of andere gozer te zijn die even leuk verteld dat hij me vriendin al een half jaar neukt. Wtf?! Ik geloofde er geen reet van, komt er ineens een vrouwelijke collega naar me toe die eventjes leuk komt vertellen dat ze al een tijd op de hoogte is.
Ik was al samen met haar aan het kijken naar een koophuis en we waren de hypthoken een beetje aan het vergelijken. En nu krijg ik dit?![]()
Die gozer gaat in ieder geval z'n tanden verliezen en ik steek zijn huis in brand, maar wat moet ik met die k*t hoer aan![]()
Was het maar zo'n feest. Me vriendin ligt nu in ieder geval in de vuilniszak beneden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef NiGeLaToR het volgende:
Leuk, zo'n mail.
Wist niet dat het al 1 april was?
Sterkte.
Ach volgens hem was jij het mietje wat nooit nee durfde te zeggen tegen zijn vriendin, wist je het al maar ben je gewoon bang om het uit te maken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kapot zal die gaan, helemaal kapot. Het blijkt ook nog zo'n type systeembeheerder te zijn. Woont nog bij z'n moeder.
Mietje? Die melkfles dat is een mietje, maar we zullen nog wel zien wie het mietje is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Ach volgens hem was jij het mietje wat nooit nee durfde te zeggen tegen zijn vriendin, wist je het al maar ben je gewoon bang om het uit te maken.
maareh zitdit er nog in
En ditquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Mietje? Die melkfles dat is een mietje, maar we zullen nog wel zien wie het mietje is.
zijn het twee lemmings danquote:
Ach, de ene volgt de andere. Dit is vast niet het enige lemming topic vandaag op Fok! dus ja, Lemmings.quote:
Kon je geen kleiner plaatje nemen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:31 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ach, de ene volgt de andere. Dit is vast niet het enige lemming topic vandaag op Fok! dus ja, Lemmings.
Niet PWND dus
ROFL,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:33 schreef klipper het volgende:
[..]
Kon je geen kleiner plaatje nemen?
Natuurlijk is het een lemming,
hij lijkt hierop:
[afbeelding]
Van het "Hij weet het nu, wat gaat hij nu doen?" topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |