nieuwe pagina tezz.. nieuwe pagina..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
in plaats van dat iemand het me uit legt.....
de pluisje van je sokken!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welk is 't origineel trouwens?![]()
Tjeemig de pemig. Hoezee voor het internet!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
nieuwe pagina tezz.. nieuwe pagina..
Als je als eerste op een pagina post en je voelt je een kansloze Fok!ert schreeuw je FIPO!!, op Fok! dan, anders schrikken de kids.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef Piovan het volgende:
lapo
Hoeveel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
Vind 't trouwens belachelijk wat ze voor Windows Vista durven te vragen.![]()
ik heb 25 betaald vd upgradequote:
frustie jongen? Heb je de site trouwens al bekeken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Piovan het volgende:
LAPO FIPO
lipo flapi flopa fap fap fap (oh nee da's wat anders en dat kan ik heul nie)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Piovan het volgende:
LAPO FIPO
ik hoop het welquote:
Foei foeiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
lipo flapi flopa fap fap fap (oh nee da's wat anders en dat kan ik heul nie)
hoezo foei?quote:
Heb je ook die speciale doos die voor vista gecreeerd is en boekejs en blabla?quote:
koop dan ook de upgrade deze zijn way cheaperquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Home, 300, home prem 350, ultimate 550.
Sporen niet helemaal..![]()
Maar dan worden ze koud.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
hoezo foei?
Achgossie, moet jij van je moeder je handjes boven de dekens houden ?
jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je ook die speciale doos die voor vista gecreeerd is en boekejs en blabla?
To zeau!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga douchen
En ik ga ff nie meer posten, stel je voor dat ik weer lapo heb! Heb al genoeg gezweet op de vorige OP, nee nee nee dat gebeurt me niet weer!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga douchen
oehquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga douchen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
maar er staat op, in een grote gele schuine band:
FULL PROMO VERSION NOT FOR RESALE!!!
nog 30 posts heir hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik ga ff nie meer posten, stel je voor dat ik weer lapo heb! Heb al genoeg gezweet op de vorige OP, nee nee nee dat gebeurt me niet weer!
hehequote:
Na 7 topic's ong is 't nog niet genoeg geweest?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef PeZu het volgende:
mooie tt vd voolgende OP:
De pluisje kwam uit de asbak
maar het pluisje kwam hier van origine wel vandaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Na 7 topic's ong is 't nog niet genoeg geweest?![]()
ong op het midden van pag 3quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar het pluisje kwam hier van origine wel vandaan![]()
lees maar eens terug
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef seekfaM het volgende:
*komt gezellig in het niet rookhoekje zitten *
hoi hallo,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik douche nier meer
[He Mafkees, jij neukt mij ofzo?![]()
Gelukkig, ik miste je al.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:09 schreef tho_Omas het volgende:
En weer terug. Is er nog wat nieuws onder de zon?
Thanks PeZu, dat gaat er wel in!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:06 schreef PeZu het volgende:
een biertje voor remlof
[afbeelding]
omdat je zoveel sletjes moest zetten!
Echt nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen die last hebben van impotentie op Talpa nu.
ik voelde me een beetje schuildig enzoquote:
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen die last hebben van impotentie op Talpa nu.
Haha ja echt lijpe mensen in die bus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Iemand Gilles de la Tourette kamp gezien laatst?
Met dat meisje dat in een overvol vliegveld "nikker" riep toen er net een groep homeboys voorbij liep?
Hey hoi,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi hallo,
ben je nieuw hier? en ben je leuk?
Crap, dat had ik wel willen zienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Iemand Gilles de la Tourette kamp gezien laatst?
Met dat meisje dat in een overvol vliegveld "nikker" riep toen er net een groep homeboys voorbij liep?
quote:
Ik denk dat je van mij nog banger word, hihiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
je reageert, doen ze normaal nooit
dus je bent reuze leuk
wil jij mijn fok din zijn?
ik ben nieuw hier en een beetje bang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |