dat heb ik nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan ook met je haar!
En niet vergeten een ID-kaart aan te vragen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef GSi het volgende:
Ja. Je kan ook een sok kopen
er een gat in knippen
en dan op je
hoofd doen en zeggen dat je
van de kapotte sokken sekte bent
en dan in de brand steken
lol
Dan ruikt het naar kiplucht ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan ook met je haar!
O fuck, die heb ik laten liggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En niet vergeten een ID-kaart aan te vragen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Tezz het volgende:
Wat ben je toch ook een schatje Pezu!
en blijft ook nog lang hangen als je een redelijke pluk laat brandenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan ruikt het naar kiplucht ofzo
o neequote:
leuk gezicht wel en die lieve plusijes gaan vanzelf weer uit dus kan geen kwaad!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tijd geleden bij me moeder voor de grap deed ik alsof ik haar sok wilde aansteken dus een vlammetje vlak bij haar sok gedaanwist ik veel dat die pluisjes erg vlambaar zijn
stond haar sok in de fik
Maar ze schrok wel en dan krijg ik klappenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk gezicht wel en die lieve plusijes gaan vanzelf weer uit dus kan geen kwaad!
Wat is een verbrand?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
nou, mijn halve voet is verbrand en mn sokken zijn ook stuk
is wel wat lastig als je dronken over de vloer kruipt maar voor de rest geen probleem lijkt mequote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar ze schrok wel en dan krijg ik klappenmag nu niet meer in de buurt van haar sokken komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |