ik ga eens ff kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:36 schreef PeZu het volgende:
mijn pluisje topic zet een lemming aanval in werking
OHquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:36 schreef PeZu het volgende:
*neemt gretig in ontvangst!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
En dan nu een rondje voor iedereen!![]()
ja je moet inderdaad wel de u2 uit 'mijn tijd' hebben. De bloody Sunday tijd zeg maarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
na shake, rattle vond ik het al minder worden![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel jawel, die walm ruikt ook weer een stuk beter buiten.![]()
Voor sommigen helaasch en voor sommigen joepie de poepie, Broekpaling lives on for another day!
lief ! Dommelsch please (of mag ik nie kiezen)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
100% mee eens isquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja je moet inderdaad wel de u2 uit 'mijn tijd' hebben. De bloody Sunday tijd zeg maar
daar zitten we dan:quote:
Uiteraard mogen jullie kiezen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
lief ! Dommelsch please (of mag ik nie kiezen)
Dommelsch zat!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
lief ! Dommelsch please (of mag ik nie kiezen)
Ben er altijd van uit gegaan dat fipo firstpost en sepo second post betekent. Ik snap er dus geen reet van dat jullie telkens midden in een topic fipo en sepo roepen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef Djarum het volgende:
heuy Tezz!! Je had de Fipo en Sepo!!!!
Dat is een goed teken. [onsarcastische smilie]quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik snap er dus geen reet van dat jullie telkens midden in een topic fipo en sepo roepen.
FIPO!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben er altijd van uit gegaan dat fipo firstpost en sepo second post betekent. Ik snap er dus geen reet van dat jullie telkens midden in een topic fipo en sepo roepen.
Ik ben trouwens niet blond, maar pikzwart. Tzal de leeftijd wel zijn!
De pluisjes van je handschoenenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:36 schreef PeZu het volgende:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
in plaats van dat iemand het me uit legt.....
ja ik zag hetquote:
nieuwe pagina tezz.. nieuwe pagina..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
in plaats van dat iemand het me uit legt.....
de pluisje van je sokken!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welk is 't origineel trouwens?![]()
Tjeemig de pemig. Hoezee voor het internet!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
nieuwe pagina tezz.. nieuwe pagina..
Als je als eerste op een pagina post en je voelt je een kansloze Fok!ert schreeuw je FIPO!!, op Fok! dan, anders schrikken de kids.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef Piovan het volgende:
lapo
Hoeveel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
Vind 't trouwens belachelijk wat ze voor Windows Vista durven te vragen.![]()
ik heb 25 betaald vd upgradequote:
frustie jongen? Heb je de site trouwens al bekeken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Piovan het volgende:
LAPO FIPO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |