quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chivu wordt toch ook nog steeds afbetaald of is dat intussen al klaar?.
Volgens mij is daar ook nog geen cent van binnenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chivu wordt toch ook nog steeds afbetaald of is dat intussen al klaar?.
Mooi, weg ermee.quote:Krohn-Dehli op huurbasis naar Sparta
Citaat
Ajax verhuurt Michael Krohn-Dehli de rest van het seizoen aan Sparta. De Amsterdammers hadden de Deen van 2000 tot 2004 onder contract, maar verkochten hem toen aan RKC Waalwijk. Sinds juli 2006 mocht hij zich echter weer Ajacied noemen, nadat de Amsterdammers spijt kregen van hun eerdere beslissing. De middenvelder sloeg er eenmaal in de hoofdstad alleen weer niet in om indruk te maken. Dit seizoen kwam hij nog maar in drie duels binnen de lijnen.
bron: ELF
En we hebben nog (precies) tien uur om Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales kwijt te raken!quote:
Manucharyan zit nooit bij de selectie manquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Je mist Edgar.
Krohn-Dehli was teruggekocht, wat een miskoop.quote:
Vrije transfer naar Ajax hoor dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Krohn-Dehli was teruggekocht, wat een miskoop.![]()
Nee, denk het niet. Sterker nog, ik denk dat Ajax voor clubjes als RKC/Haarlem zelfs een deel van het salaris betaalt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Verdienen wij eigenlijk nog iets aan een verhuur?
jah je hoeft minder uit te geven aan hun salaris en je krijgt ze misschien beter terug.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Verdienen wij eigenlijk nog iets aan een verhuur?
Kan er dan op de valreep ook nog verrast worden met een leuke aankoop. Ik zou alleen zo 1-2-3 niet weten wat of wie er nog in de pijpleiding zou moeten zitten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En we hebben nog (precies) tien uur om Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales kwijt te raken!
Wie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:13 schreef Chadi het volgende:
Nu nog die gast die altijd loopt alsof ie moet poepen en Rosales.
Lindenberghquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef Madine het volgende:
Olaf? Wie is Olaf? Hebben we een Olaf? Kan me niet herinneren dat ik een Olaf heb zien spelen.
Kan ook zijn dat ik wel een Olaf heb zien spelen, maar dat die Olaf geen al te grote indruk op me maakte natuurlijk.
Erg slecht iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je een screenshot van m'n ava gemaakt ofzo![]()
Zo van pleaaaase geef me dat Ajax shirt ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Toevallig Dentheman nog gehoord op Radio 1 gisteren
Iets tussen 3 en 5 miljoenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Voor hoeveel is die Rosales destijds gehaald?
1.5 uur treinenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, naar het stadion voor een kaartje in de voorverkoop gaan mag ik toch niet hopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |