ghehe. Ik ben nu op de helft van 542quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:48 schreef Pritt het volgende:
Ik heb idd een dagtaak aan het lezen van de topics.
Mooie foto man.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Hier moeten we het mee doen. Of krijgen we nog een verassing vandaag? (Kanu of zo)
Liever een goede rechtsvoor daar is de spoeling erg dun. Centraal hebben we Stam, Heitinga, Vermaelen, Grygera en Maduro.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Alvast een talentvolle centrale vedediger zou wel fijn zijn met oog op volgend seizoen (en het seizoen daarop wanneer Stam stopt).
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Liever een goede rechtsvoor daar is de spoeling erg dun.
Stam speelt nog maar 1,5 seizoen, Heitinga vind ik beter als verdedigende middenvelder (al hebben we daar nu Davids staan), Grygera is zo weg en Maduro... tja Maduro....quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Liever een goede rechtsvoor daar is de spoeling erg dun. Centraal hebben we Stam, Heitinga, Vermaelen, Grygera en Maduro.
In principe alleen De Mul dus (als Rosales wordt verkocht).quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
De Mul
Rosales
Leonardo
Babel (evt)
Manu (evt)
De Mul vind ik nog te licht. Rosales is niks natuurlijk. Babel is rechtsvoor niet goed en Leo heeft geen voorzet met rechts. (Manu is het komende jaar nog wel geblesseerd.)quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
De Mul
Rosales
Leonardo
Babel (evt)
Manu (evt)
Ik dacht dat Stam maar 1 jaar had getekend.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Stam speelt nog maar 1,5 seizoen, Heitinga vind ik beter als verdedigende middenvelder (al hebben we daar nu Davids staan), Grygera is zo weg en Maduro... tja Maduro....
Een goede rechtsbuiten is zeker welkom, maar helaas schaars.
Nah Heitinga speelde op het EK Portugal heel goed als centrale verdediger. Dus ik hoop dat hij nadat Stam weg is het stokje van Stam over kan nemen. En Vermaelen is dan ook een stuk verder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Stam speelt nog maar 1,5 seizoen, Heitinga vind ik beter als verdedigende middenvelder (al hebben we daar nu Davids staan), Grygera is zo weg en Maduro... tja Maduro....
Een goede rechtsbuiten is zeker welkom, maar helaas schaars.
Slijngard volgend seizoen gewoon laten aansluiten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Alvast een talentvolle centrale vedediger zou wel fijn zijn met oog op volgend seizoen (en het seizoen daarop wanneer Stam stopt).
Die zou in noodgevallen er kunnen spelen. Heeft ie onder Blind ook vaak gedaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Slijngard volgend seizoen gewoon laten aansluiten.
En Maduro als centrale verdediger meetellen? Dan heb je er niet veel van begrepen.
Juist ja, en dat ging niet goed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die zou in noodgevallen er kunnen spelen. Heeft ie onder Blind ook vaak gedaan.
Dat is al heel lang zo helaas.quote:
Ja dat zou prima zijn idd... Spaanse constructie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef Madine het volgende:
Ajax 2 moet gewoon in de Eerste Divisie gaan spelen, heb je tenminste zelf invloed op de hoeveelheid speeltijd voor die jongens.
Verander Sneijder in Perez, dan heeft Huntelaar er ook wat aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Davids - Sneijder - Gabri
Wat een middenveld
Eindelijk weer met de punt naar voren, dat wordt genieten!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Davids - Sneijder - Gabri
Wat een middenveld
Nee, joh!quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:38 schreef Panick het volgende:
Dan liever:
---------Davids----------
Gabri ----------- Sneijder
----------Perez-----------
Als middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |