voeg me anders even toe op msnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:38 schreef RoofingBurner het volgende:
wat voor bestand is het wat je inleest in Acad?
Jayhawk +1quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef Jayhawk het volgende:
Kroamschudden in het mariaparochie
Heb ik ook al eens gesteld
Eltonno +1quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef Eltonno het volgende:
Leraar
Overmars, Davids Rijkaard kluivertquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef Jayhawk het volgende:
Wie gaf de pass op Kluivert wat resulteerde in een doelpunt in de champions-league finale van 1995?
schiet een keertje met rechts jonge, schiet een keertje!quote:
Andy Houtkamp tegen Jack van Gelder :quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
schiet een keertje met rechts jonge, schiet een keertje!
Yup wou een andere vraag stellen, maar kon geen plaatje vinden van die gast die 2 episodes faceman speelde in the A-team...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:42 schreef Mister1977 het volgende:
airwolf
Jij bent een aardig end op weg. Boise is alleen de hoofdstad van Idaho.quote:
Check, weet je weer snelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef Jayhawk het volgende:
hoofdstad oregon is salem
Ahah, nou het is goed dat het dan nog een keer herhaald wordt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:17 schreef Jayhawk het volgende:
Cherenkov effect
Vraag heb ik ooit ook eens gesteld
dat is halfzwaar waterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Het kan geloof ik ook deuteriumwaterstofoxide zijn.
check. Dideuteriumoxide was al gezegd dus ik probeerde maar wat andere dingen. Je weet het nooit.quote:
ik heb mn 1000e vergeten en dus ook niet eens gevierdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:29 schreef PhysicsRules het volgende:
En dat was mijn 1000ste post.
Allemaal in AKQ en AKQSC
Eén kleur is goed!quote:
Grijze en rode vulkanen.quote:
quote:You see my old man's got a problem
He live with the bottle that's the way it is
He says his body's too old for working
I say his body's too young to look like his
Goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:52 schreef Jayhawk het volgende:
Fast car - tracy chapman
Nee dat is hem niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:06 schreef Homdeck het volgende:
scaramanga - the man with the golden gun
Nope.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
is het Dr. No
Hmmm, ben ik dan helemaal de enige die deze film die zich afspeelt in oa Venetië en Brazilië en waarin die 2.15m lange Jaws zit, kan herinneren?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:30 schreef Eltonno het volgende:
hehe goede gok...
ej is hij fransman ofzo??
Nee hoor ik ken de film ook nog wel, maar de personages word al iets moelijker..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hmmm, ben ik dan helemaal de enige die deze film die zich afspeelt in oa Venetië en Brazilië en waarin die 2.15m lange Jaws zit, kan herinneren?
Netjes, zo uit het blote hoofdje... Lazenby en Daniel craig zou ik zelf niet zo snel op kunnen komen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:33 schreef SaskiaR het volgende:
Roger Moore George Lazenby timothy dalton sean connery pierce brosnan daniel craig
Date of birth (location)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:30 schreef Eltonno het volgende:
hehe goede gok...
ej is hij fransman ofzo??
Stand Ronde 585quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:34 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Netjes, zo uit het blote hoofdje... Lazenby en Daniel craig zou ik zelf niet zo snel op kunnen komen...
+1SaskiaR
Ja inderdaad Ursula, ik kwam er niet meer op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:40 schreef Homdeck het volgende:
ursula andress
Moet voor SaskiaR geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef DiviFilius het volgende:
heeft er niemand een leuke geschiedenisvraag ?
Die was het wel ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Was dat niet die gast die naar Engeland vloog in mid WO II? "Op orders van Hitler.", ofzo... If so, dan zat ie in Engeland gevangen, en ik ken maar één Engelse gevangenis, dus ik gok op The Tower of London.
mss de volgende keer die lap tekst weglatenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Was dat niet die gast die naar Engeland vloog in mid WO II? "Op orders van Hitler.", ofzo... If so, dan zat ie in Engeland gevangen, en ik ken maar één Engelse gevangenis, dus ik gok op The Tower of London.
-edit- Of was dat nu na 1941...
Idd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
mss de volgende keer die lap tekst weglaten
dat bedoel ik, verwarrend zonder komma's in de vraagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
-edit- Of was dat nu na 1941...
Ja, maar hoe staat het gebied beter bekend en welke slag?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Eltonno het volgende:
Een plek waar ooit een veldslag is geweest?
Nee, de lokale naam van het merelveld is erg bekend van een recentere oorlog. (jaren '90)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
ligt het in frankrijk?
Bingo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Jaren 90 oorlog zal dan wel in servië zijn, en dan 14e eeuw is slag tegen de turken?
Transylvanië?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar vlad .. woont aka dracula?
Jeejquote:
Had je post niets eens gezien hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:39 schreef DiviFilius het volgende:
ooh dus mijn gok heeft Yuri aan een puntje geholpen ? damnnn
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:39 schreef Eltonno het volgende:
Gespieste tegennstanders?
nee, maar mijn Kosovo gok maakte blijkbaar jou antwoord compleetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had je post niets eens gezien hoor![]()
Tjsa, zo gaat het, wie het antwoord compleet maakt krijgt het puntquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:41 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
nee, maar mijn Kosovo gok maakte blijkbaar jou antwoord compleet![]()
Ja oké maar waarom draaide ze de kraan dichtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:46 schreef DiviFilius het volgende:
omdat de OPEC de export blokkeerde ?
That's it!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Opec boycot van NL en VS vanwege de nederlandse steun aan Israel in de Jom Kippoeroorlog
helemaal goed!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
nederland steunde israel waardoor we geen olie meer kregen van de andere landen
Correct. De VS wilden de Russische inval in Hongarije veroordelen en konden dus een westerse invasie niet gebruiken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Engeland en frankrijk, VS
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jada Pinkett, toch?
Dan houd het bij mij opquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borgir is Noors en de rest is ook fout.
quote:
Schlieffenplan = Benelux 1914 uiteindelijk uitgevoerd in 1940quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nieuwe vraag dus. (Antwoord was Sonata Arctica.)
In de laatste eeuw zijn er een aantal militaire operaties geweest. Ik geef er drie, aan jullie om te zeggen waar deze operaties zich plaatsvonden en in welk jaar die operatie gestart werd:
Schlieffenplan
Operatie Barbarossa
Desert Storm
Ah, daar heb ik nog 2 cd's van op mijn pc staan. Goeie muziekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nieuwe vraag dus. (Antwoord was Sonata Arctica.)
Ik heb Schlieffenplan geleerd. Je antwoorden zijn echter wel goed genoeg. (Technisch gesproken is het Von Schlieffenplan voor Frankrijk bedoeld, maar ze gingen idd door de Benelux heen.)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Het is toch het von Schlieffenplan?
Het idee van het von Schlieffenplan was juist om Frankrijk via de Benelux ipv rechtstreeks aan te vallen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb Schlieffenplan geleerd. Je antwoorden zijn echter wel goed genoeg. (Technisch gesproken is het Von Schlieffenplan voor Frankrijk bedoeld, maar ze gingen idd door de Benelux heen.)
PR +1
Ranglijst komt zo.
Hmm, op die toer klopt het, maar het was een plan voor Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het idee van het von Schlieffenplan was juist om Frankrijk via de Benelux ipv rechtstreeks aan te vallen.
Vind ik ook. Dan heb ik nog een kans om op een "high note te leaven".quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Okay, nu een leuke natuurkundevraag oid
De naam klopt nog niet helemaal...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef DiviFilius het volgende:
Molotov-VonRibben pact ?
niet aanvalsverdrag tussen Duitsland en Rusland
Give or take een spelvaud.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:55 schreef DiviFilius het volgende:
vonRibbentrob ?
Ook van de landing op Normandië? foto's waar een groot deel van verloren is gegaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef DiviFilius het volgende:
Nee hij is allang dood, hij is bekend geworden door zijn WO II foto's
Ik denk dat ik deze maar goedreken, in de hoop dat je Friedmann bedoelde, wat zijn echte naam wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:03 schreef Consigliere het volgende:
Frieman
Inderdaad ja, kort.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:08 schreef DiviFilius het volgende:
Capa
klopt idd ja, door verkeerde behandeling tijdens het ontwikkelen dacht ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ook van de landing op Normandië? foto's waar een groot deel van verloren is gegaan
Doet me denken aan de filmrolletjes van Sebrenicaquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:11 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
klopt idd ja, door verkeerde behandeling tijdens het ontwikkelen dacht ik
Maar de foto's die hij op Omaha beach schoot zijn wel enorm bekend geworden.
PhysicsRules +1quote:
Die was simpelquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:31 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
man?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:40 schreef David Letterman het volgende:
als ik deze fout heb, nok ik met mijn studie psychologie:
behaviorism...
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Eisenhower
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |