doe es link posten dan, die halve info van jou altijdquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:50 schreef FJD het volgende:
[..]
InderdaadHoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Behalve als die ziel Ruben S. heet
Ow dan wil ik trouwens meteen m'n nominatie voor de beste TT "Return of the Jedi" intrekken en dan wil ik de TT "met de groeten van Ruben S." nominerenIk ging echt helemaal stuk toen, jammer dat die TT na twee dagen weg was omdat meneer had geklaagd
quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:52 schreef IJsmuts het volgende:
doe es link posten dan, die halve info van jou altijd![]()
zeker geen linkje vanquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:00 schreef FJD het volgende:
In eerste instantie was het wel grappigMeneer wilde van ons een echt leger maken dus kregen we uiteindelijk een heel topic met uitleg
We moesten bij de vlaggen blijven en verdedigen en de commander mocht niet meevechten en meer van dat soort dingen, een heel topic lang
Battlefield 2 strategie-tips voor beginnelingenquote:
OMGquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Battlefield 2 strategie-tips voor beginnelingen
Dit is makkelijk te vindenZoeken op topicstarter in subforum games
![]()
Ja toch de complimenten aan Sumera, hij heeft het toch voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:29 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe de server zit weer bijna vol en sumera is aant ownen![]()
die nieuwe settings zijn echt top![]()
We??!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:57 schreef FJD het volgende:
Op naar nog een clanwar Sumera?
We kunnen nu Karkand ownen!
ow, ik dacht we als FJD en IJsmuts zijndequote:Op woensdag 31 januari 2007 09:09 schreef FJD het volgende:
We als in BoF zijnde. OK BoF en Gaymer dan
denk dat alle clans karkand op hun duimpje kennenquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:57 schreef FJD het volgende:
Op naar nog een clanwar Sumera?
We kunnen nu Karkand ownen!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, ik dacht we als FJD en IJsmuts zijnde![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:10 schreef IJsmuts het volgende:
ow, ik dacht we als FJD en IJsmuts zijnde![]()
Behalve onze wallglitch-homobarquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:10 schreef staticdata het volgende:
denk dat alle clans karkand op hun duimpje kennen
Dat doet me goed om weer eens terug te lezen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Battlefield 2 strategie-tips voor beginnelingen
Dit is makkelijk te vindenZoeken op topicstarter in subforum games
![]()
whehe wall-glitch homo barquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Behalve onze wallglitch-homobarAls ze daar een keer langs zijn gekomen presteren ze de hele ronde niets meer!
Paintquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:18 schreef IJsmuts het volgende:
whehe wall-glitch homo barik ga dit weekend ff met paint aan de slag en bij deze reserveer ik ook de TT
![]()
moeten we eigenlijk eerst ff een BoF groeps-fraps maken bij hotel![]()
Cheaterquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:48 schreef Silver_Shark het volgende:
Spammers
Wallhackerquote:
Kom je eens langs?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:51 schreef Silver_Shark het volgende:
Wallhacker
niet op de server zeggen hequote:
AnTi-kIcK.b0t.Bf2.l33t.exequote:
Zo is het maar net!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Misschien kom ik vanavond wel knallen, maar zit nu nog wel even op kantoor dus kan niet vullen.
Gefeli Lies
Wel klote dat het niet beter gaat met je enkel.
Ik zeg niks forceren, je moet ook nog trouwen en dat is een stuk leuker zonder krukken
Bungeejumpenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:49 schreef BattleLies het volgende:
Ik hoorde al dat ze een leuk vrijgezellenfeest hadden geregeld. Dus ik gevraagd of ze rekening hadden gehouden met mijn enkel? "nee die is dan toch wel over?"
Ik: "Dat hoop ik! Maar dan is hij niet gelijk weer op en top fit en ik wil wel kunnen lopen op onze bruiloft"
zij: "ooh .. eeh ... dan moeten we wat anders verzinnen"
ja ophangen die gastquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:25 schreef FJD het volgende:
De naam allesflexie zegt dat iemand wat? Krijg een mailtje van m dat ie gekicked/banned is van de server. Zelf speelt ie een beetje de vermoorde onschuld "Het zou kunnen zijn dat ik wat 'plain/chopper' killers destijds gestrafd heb, aangezien zij het spel aan het bederven waren" maar goed er zijn altijd twee kanten aan het verhaal.
Ja die speelt speelde veel op de server, was over het algemeen wel een sportieve speler voor zover ik weet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:25 schreef FJD het volgende:
De naam allesflexie zegt dat iemand wat? Krijg een mailtje van m dat ie gekicked/banned is van de server. Zelf speelt ie een beetje de vermoorde onschuld "Het zou kunnen zijn dat ik wat 'plain/chopper' killers destijds gestrafd heb, aangezien zij het spel aan het bederven waren" maar goed er zijn altijd twee kanten aan het verhaal.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Zo is het maar net!
Ik hoorde al dat ze een leuk vrijgezellenfeest hadden geregeld. Dus ik gevraagd of ze rekening hadden gehouden met mijn enkel? "nee die is dan toch wel over?"
Ik: "Dat hoop ik! Maar dan is hij niet gelijk weer op en top fit en ik wil wel kunnen lopen op onze bruiloft"
zij: "ooh .. eeh ... dan moeten we wat anders verzinnen"
@ Rudy: By the way: airsoften wordt ook niks voor mij! Ik wil graag mee: filmenIk ga dus gewoon Vera2 worden! Is dat goed Rudy??
weet gloria es tafan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wilde dat ik op justin timberlake
We kunnen hem unbannen, maar dan moeten we toch zijn hash hebben?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:25 schreef FJD het volgende:
Dacht dat je ook op username kon kijken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We kunnen hem unbannen, maar dan moeten we toch zijn hash hebben?
Dacht dat dat pluspunten warenquote:Ik heb gisteren ook nog een ban uitgedeeld aan die wallglitchers, ze probeerde onze bar via de achterkant binnen te dringen![]()
ik heb laatst ook de banlijst aangepast, Fxie stond erin.. En er stonden zelfs bans voor het ruimte maken voor admins... We kunnen hem ook weer eens helemaal leegtiefen, en de hash en de username staat erin dacht ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We kunnen hem unbannen, maar dan moeten we toch zijn hash hebben?
Ik heb gisteren ook nog een ban uitgedeeld aan die wallglitchers, ze probeerde onze bar via de achterkant binnen te dringen![]()
Als je maar niet via PB kickt werkt het... Damn dat je dat nog niet wist na al die tijd...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:04 schreef FJD het volgende:
Pest is toch dat kicken niet werkte en alleen bannen werkte? Of werkt dat tegenwoordig weer wel goed?
Toen ik nog aan BF2CC deed werkte dat nog niet super. Daarna ben ik veels te druk geweest met andere dingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:08 schreef RudyCarell het volgende:
Als je maar niet via PB kickt werkt het... Damn dat je dat nog niet wist na al die tijd...
omdat ik al bestond in de zelfde tijd dat ispy hier wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:59 schreef staticdata het volgende:
wie zegt dat dekkered niet ispy is
moet hij even zijn amerikaanse keuken laten zien en ook zijn mac museum
Er staat ook ene STF White-Dragon in die moet je niet un-bannen, deze heb ik geband vanwege discriminerende opmerkingen!quote:
allesflexie kan aan zn stats te zien zowieso niks klaarbakkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:25 schreef staticdata het volgende:
De ban list is nu vrij kort hoor hooguit 10 man. er moeten er zekern ngo wel een paar in blijven staan. paar aimbotters etc. die allesflexie kan toch geen chopperkills meer maken op i/o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |