abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45838324
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

chill eens man... je was zelf ook weggegaan bij BoF weet je nog...
maar Baus doet verder wel lief mee
dekkered is gewoon reuze irritant
Narf!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:08:47 #52
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_45839751
Net weer even geschoten, was weer leuk. Heb alleen een probleem met me geluidskaart, speelde vandaag zonder geluid en ging zeker niet slecht
Als ik wat vaker zou spelen own ik echt de pan uit
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:12:46 #53
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_45839888
Oh en IJsmuts, als je echt veel revives wil moet je achter mij aanlopen als ik bij de US zit.
Als je me bij kunt houden kun je een hoop revives pakken. Ik ben echt een ongeleid projectiel als ik met me shotgun rond ren
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:14:17 #54
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45839946
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:20 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

chill eens man... je was zelf ook weggegaan bij BoF weet je nog.
ja jonko in me waffel... Ik was weggegaan omdat BoF uberhaupt zo goed als niet meer bestond, en ik toch enigisinds serieus met BF2 bezig was, zeker in het verlengde van de clan. Dit liep echter niet helemaal zoals verwacht, storte in, hier en daar wat miscommunicatie. Iets wat ook, no offence jegens jou of andere BoF!fers, tussen andere nog hardcore BF2 spelers ook werd opgemerkt. Dat pushede mij om verder te kijken.. zodoende stapte ik over op Trms.. Hun zaten echter ook op het moment van instorten qua BF2 en tevens kon ik ze amper vertstaan op TS
Uberhaupt boeit het mij niet zo heel erg veel om in clanverband te spelen, maar het heeft toch ook wel iets, en in BF2 ben ik bij BoF begonnen met het spelen in clanverband en vind ik de server en mensen best wel cool...

Dus blijft het aantrekkelijk... Kan net zo goed zonder clantag spelen, wordt er niet slechter op... Maar vind het leuk om met de mensen die nog regulier spelen te ownen en vind de topics plus de mensen die er posten ook nog interessant Dus heb ik maar weer de BoF tag aangenomen, zou zowieso nog wel blijven lezen/posten hier, dus waarom niet.. Server bijdrage zat er nu ff niet in, nog steeds aan het revalideren van de Decembermaand plus het feit dat ik tussen 2 banen in zit

Chill ben ik dus tot aan het vriespunt of misschien wel verder.. Zou alleen de TT willen zien als het Grote BoF topic ipv BF2 topic omdat dat inmiddels toch wel verleden tijd is, hoe graag ik het ook anders zou willen zien.. Maar BoF blijft leuk, Frank pesten ook En ik hoop dat we op een friday night fight night weer eens lekker de BoF anno eerste/tweede kwartaal 2006 kunnen meemaken... Dat wil zeggen; kom ook eens hoeren op een friday night, Jasper2142

Zoals het nu gaat vind ik het allemaal weer leuk worden, kan helaas niet bij je Airsoftmeet zijn.. Maar zoals jullie mij kennen moeten jullie wel weten dat ik daar erg graag bij had willen zijn.. Net zoals ik graag eens een leuke gezellige LAN wil meemaken, en dat gaat ook nog wel gebeuren...
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:17:47 #55
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45840097
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:14 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]
Frank pesten ook

Ik ben blij dat ik je dat kan aanbieden
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_45840268
quote:
Das een stuk ingewikkelder dan die tool die ik heb mee gekregen met mijn router
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:24:18 #57
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_45840358
goeinavond. na een lange tijd weg geweest te zijn, geen zin, klussen, nieuwe trainingen op werk (+ fokking blokkades op de proxy) en de gebruikelijke familieproblemen dacht ik maar weer eens te posten... bf2 zit er denk ik nog ff niet in maar dacht laat ik maar weer eens wat van me horen...
verder alles goed hier. greetz egg
pi_45840433
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik je dat kan aanbieden
Ach daar heb je ambtenaren voor
pi_45840568
quote:
Thanks, heb ik weer wat test werk
pi_45840752
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:22 schreef Viro het volgende:

[..]

Das een stuk ingewikkelder dan die tool die ik heb mee gekregen met mijn router
Post die dan. Als het softwarematig is kun je het ook downloaden ergens vandaan, toch
pi_45840851
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:14 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

ja jonko in me waffel... Ik was weggegaan omdat BoF uberhaupt zo goed als niet meer bestond, en ik toch enigisinds serieus met BF2 bezig was, zeker in het verlengde van de clan. Dit liep echter niet helemaal zoals verwacht, storte in, hier en daar wat miscommunicatie. Iets wat ook, no offence jegens jou of andere BoF!fers, tussen andere nog hardcore BF2 spelers ook werd opgemerkt. Dat pushede mij om verder te kijken.. zodoende stapte ik over op Trms.. Hun zaten echter ook op het moment van instorten qua BF2 en tevens kon ik ze amper vertstaan op TS
Uberhaupt boeit het mij niet zo heel erg veel om in clanverband te spelen, maar het heeft toch ook wel iets, en in BF2 ben ik bij BoF begonnen met het spelen in clanverband en vind ik de server en mensen best wel cool...

Dus blijft het aantrekkelijk... Kan net zo goed zonder clantag spelen, wordt er niet slechter op... Maar vind het leuk om met de mensen die nog regulier spelen te ownen en vind de topics plus de mensen die er posten ook nog interessant Dus heb ik maar weer de BoF tag aangenomen, zou zowieso nog wel blijven lezen/posten hier, dus waarom niet.. Server bijdrage zat er nu ff niet in, nog steeds aan het revalideren van de Decembermaand plus het feit dat ik tussen 2 banen in zit

Chill ben ik dus tot aan het vriespunt of misschien wel verder.. Zou alleen de TT willen zien als het Grote BoF topic ipv BF2 topic omdat dat inmiddels toch wel verleden tijd is, hoe graag ik het ook anders zou willen zien.. Maar BoF blijft leuk, Frank pesten ook En ik hoop dat we op een friday night fight night weer eens lekker de BoF anno eerste/tweede kwartaal 2006 kunnen meemaken... Dat wil zeggen; kom ook eens hoeren op een friday night, Jasper2142

Zoals het nu gaat vind ik het allemaal weer leuk worden, kan helaas niet bij je Airsoftmeet zijn.. Maar zoals jullie mij kennen moeten jullie wel weten dat ik daar erg graag bij had willen zijn.. Net zoals ik graag eens een leuke gezellige LAN wil meemaken, en dat gaat ook nog wel gebeuren...
Je had gewoon wat genuanceerdeer kunnen reageren op Dekkered... EN er is sowieso nog geen topic geweest zonder BF2 erin... And so what, je zegt zelf terug te zijn om BF2 te spelen... Dus ik begrijp hem niet helemaal... En dat er geen topictitel is, ok daar kan ik inkomen van jouw kant... En ik ben niet meer te vinden in BF2 denk, wel in BF2cc... Maar ik ga gewoon verder, andere games, en naar 2142... Maar daar begin ik niet meer over... Dat speelt toch niemand hier...

.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:38:08 #62
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45840965
Windows Vista Home Premium 64bit NL OEM besteld voor ¤ 94,- incl. verzendkosten
pi_45841146
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Windows Vista Home Premium 64bit NL OEM besteld voor ¤ 94,- incl. verzendkosten
WAAR?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:45:21 #64
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45841277
Hier!

Is wel de OEM versie he. Dus maar op 1 PC te installeren en zonder support van winkel en Microsoft. Als je deze na een eerder install op een andere PC met ander moederbord wilt installeren moet je eerst Microsoft bellen...
pi_45841296
Vista...dikke bagger
Ik wacht wel tot 't 1ste service pack uit is..en das eind dit jaar.
¤ 94.- is wel duur trouwens
Game performance gaat er 10 to 15 % op achteruit...
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:46:50 #66
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45841352
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Suikermais het volgende:
Vista...dikke bagger
Waar haal je al die wijsheid vandaan? Of ben je een Apple fanboy?
pi_45841385
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier!

Is wel de OEM versie he. Dus maar op 1 PC te installeren en zonder support van winkel en Microsoft. Als je deze na een eerder install op een andere PC met ander moederbord wilt installeren moet je eerst Microsoft bellen...
* Sickert w8 op cracked versie
Narf!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:48:55 #68
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45841454
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Sickert het volgende:

[..]

* Sickert w8 op cracked versie
Dan moet je flink geduld hebben. Ik ben al dat Activeer gezeur zat en wil nu wel eens een legale Windows. ¤ 94,- vind ik geen geld voor Vista Home Premium
pi_45841477
Ik draaide al een tijdje Vista...als je weet in welke business ik werk
Klote driver ondersteuning en een lading games werkt niet echt lekker onder Vista..plus dat 't niet eens echt vernieuwend is. Tis Xp voorzien van een nieuw jasje..
pi_45841479
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Suikermais het volgende:
Vista...dikke bagger
Kan jij hem goedkoper krijgen? Vista Home Premium 64bit, telt het dat ik vorig jaar pc bij je heb gekocht?
Want bij al die sites moet ik een nieuwe set kopen, dat wort me iets te gortig en 3zoveel is veels te duur
pi_45841578
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef RudyCarell het volgende:

[..]
telt het dat ik vorig jaar pc bij je heb gekocht
Nee ....maar zo groot zal 't prijsverschil niet zijn.Hooguit een keer 10 euro of zo...
Elke euro is er één..
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:52:38 #72
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45841607
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Suikermais het volgende:
Ik draaide al een tijdje Vista...als je weet in welke business ik werk
Klote driver ondersteuning en een lading games werkt niet echt lekker onder Vista..plus dat 't niet eens echt vernieuwend is. Tis Xp voorzien van een nieuw jasje..
Nounou je hebt het alleen over "klote" drivers? Ik heb zowel de 32 bits versie en de 64 bits versie gedraaid en heb met de 32 bits nooit driver problemen gehad. De 64 bits had wel wat problemen maar die zijn nu ook bijna allemaal opgelost aangezien men verplicht is zowel 32bits als 64bits drivers uit te brengen.
De gameproblemen kloppen wel ja, hier is het aan de maker om een patch uit te geven. Onder XP draaien ook bepaalde games niet. Je laatst opmerking ga ik niet op in omdat die nergens op gebaseerd is.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:53:40 #73
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45841645
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Je had gewoon wat genuanceerdeer kunnen reageren op Dekkered... EN er is sowieso nog geen topic geweest zonder BF2 erin... And so what, je zegt zelf terug te zijn om BF2 te spelen... Dus ik begrijp hem niet helemaal... En dat er geen topictitel is, ok daar kan ik inkomen van jouw kant... En ik ben niet meer te vinden in BF2 denk, wel in BF2cc... Maar ik ga gewoon verder, andere games, en naar 2142... Maar daar begin ik niet meer over... Dat speelt toch niemand hier...

.
Ja maar Dekkered doet niets ander dan zo vaak mogelijk het topic te starten, getuigd ook het laatste topic..om vervolgens een beetje te zeiken over zijn spelfouten oid.. Maar voor de rest speelt hij geen BF2 of heeft uberhaupt geen moer met BoF! te maken, en dat vind ik vreemd.. Wie of wat is hij binnen BoF! ?, Ispy is toch ook geen BoF! ?
pi_45841712
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:53 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Ja maar Dekkered doet niets ander dan zo vaak mogelijk het topic te starten, getuigd ook het laatste topic..om vervolgens een beetje te zeiken over zijn spelfouten oid.. Maar voor de rest speelt hij geen BF2 of heeft uberhaupt geen moer met BoF! te maken, en dat vind ik vreemd.. Wie of wat is hij binnen BoF! ?, Ispy is toch ook geen BoF! ?
ik ben als nog een speler binnen BoF!

al speel ik niet zo veel (nooit) wou vandaag eigenlijk wel maar liep weer anders

edit:

ik snap zoiezo het gezijk over die spelfouten niet hor (dat is nu al 500 keer gezegt en dat weet ik nu wel)
en dat topic starten dan moet je zelf er sneller bij zijn nu waren er nog 2 posts over dus ik dacht van nou ik maak het topic wel vol.

en nee ik werk niet met punten en hoofdletters en komma's en enters
Every war is different, every war is the same.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:58:08 #75
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45841842
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:55 schreef dekkered het volgende:

[..]

ik ben als nog een speler binnen BoF!
Ja, Domo ook , net echt
pi_45841849
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef egg-bird het volgende:
goeinavond. na een lange tijd weg geweest te zijn, geen zin, klussen, nieuwe trainingen op werk (+ fokking blokkades op de proxy) en de gebruikelijke familieproblemen dacht ik maar weer eens te posten... bf2 zit er denk ik nog ff niet in maar dacht laat ik maar weer eens wat van me horen...
verder alles goed hier. greetz egg
eitje je bent er weer

GVD, net mn kop kaal geschoren, is toch wel weer ff wennen
pi_45841901
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Ja, Domo ook , net echt
waarom maak je er zon punt van?
pi_45841977
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef BugWorks het volgende:

[..]

Post die dan. Als het softwarematig is kun je het ook downloaden ergens vandaan, toch
K zal het proberen te posten
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:10:26 #79
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45842286
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:59 schreef dekkered het volgende:

[..]

waarom maak je er zon punt van?
Misschien omdat ik waarde hecht aan een clan.. Zoals enkele offscreen weten ben ik opstarter van [108SOC] dus weet wel het 1 en ander van het runnen van een clan. Vet idioot dat ik via via kreeg te horen dat die clan toch gegroeid is nadat ik het op moest geven ivm buiten spelen met SFIR1. Zit je met mensen te lullen, vertel je je verhaaltje over AA en krijg je vervolgens te horen dat men die clan kent etc.. bestond voorheen ook alleen uit ex militairen..
Ik ben dus misschien wat serieuzer hierin.. En daarom zie ik mensen die 1x per maand eens een keer komen spelen niet echt als serieus dedicated gamers... Maar dat kan aan mij liggen.
pi_45842354
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:10 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Misschien omdat ik waarde hecht aan een clan.. Zoals enkele offscreen weten ben ik opstarter van [108SOC] dus weet wel het 1 en ander van het runnen van een clan. Vet idioot dat ik via via kreeg te horen dat die clan toch gegroeid is nadat ik het op moest geven ivm buiten spelen met SFIR1. Zit je met mensen te lullen, vertel je je verhaaltje over AA en krijg je vervolgens te horen dat men die clan kent etc.. bestond voorheen ook alleen uit ex militairen..
Ik ben dus misschien wat serieuzer hierin.. En daarom zie ik mensen die 1x per maand eens een keer komen spelen niet echt als serieus dedicated gamers... Maar dat kan aan mij liggen.
We zijn toch ook geen clan die elke avond 3 uur moeten "trainen" of wel dan?

dat is juist van af het begin ongeveer al gezegt
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:15:22 #81
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_45842458
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:55 schreef dekkered het volgende:
ik snap zoiezo het gezijk over die spelfouten niet hor (dat is nu al 500 keer gezegt en dat weet ik nu wel)
en dat topic starten dan moet je zelf er sneller bij zijn nu waren er nog 2 posts over dus ik dacht van nou ik maak het topic wel vol.

en nee ik werk niet met punten en hoofdletters en komma's en enters
Zo irritant als jij het vind dat men (terechte) opmerkingen geven op je taalgebruik, zo irritant vinden zij je taalgebruik.
Dekkered als je slim bent negeer je die opmerkingen gewoon en doe je gewoon je ding.
Later als je groot bent zul je het allemaal begrijpen, tot die tijd moet je je er niks van aan trekken

@Baus: Het boeit toch niet dat hij niet speelt. Kevin weet waarschijnlijk niet eens meer hoe je BF2 schrijft

Na deze totaal mislukte poging om dit "relletje" te sussen ga ik slapie doen

PS:
Friday Fight Night
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:19:23 #82
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45842584
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Zo irritant als jij het vind dat men (terechte) opmerkingen geven op je taalgebruik, zo irritant vinden zij je taalgebruik.
Dekkered als je slim bent negeer je die opmerkingen gewoon en doe je gewoon je ding.
Later als je groot bent zul je het allemaal begrijpen, tot die tijd moet je je er niks van aan trekken

@Baus: Het boeit toch niet dat hij niet speelt. Kevin weet waarschijnlijk niet eens meer hoe je BF2 schrijft

Na deze totaal mislukte poging om dit "relletje" te sussen ga ik slapie doen

PS:
Friday Fight Night
Rellen is het niet hoor, eerder uiting van ongenoegen.. ik ben eigenlijk heel lief DAT JE DR GVD BENT A.S. VRIJDAG!!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:23:24 #83
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45842718
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef dekkered het volgende:

[..]

We zijn toch ook geen clan die elke avond 3 uur moeten "trainen" of wel dan?

dat is juist van af het begin ongeveer al gezegt
Klopt.. trainen doen we uberhaupt niet aan, toch? Alleen had ik liever gezien dat het hele zooitje wat regelmatiger had gespeeld, no offence.. als je het zat bent of je kan niet meer ivm tijd no problem... Ga je zelf dan alleen niet profileren als BF2 speler, want dat ben je gewoon niet...

Niet slecht bedoeld overigens hoor, vind het alleen zo vaag staan.... vind het ook hardstikke leuk om de mensen weer eens te zien.. Komt die maffe Sickert bijv weer eens op de servert, wordt ik nog geowned ook , Maar wel leuk! en dat gebeurt imho te weinig!
pi_45842736
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

ik snap het ook wel maar ik kan op die manier er nog niks aan veranderen zo ben ik eenmaal

edit: en niet komen aanzetten van dat kan je wel want het lukt me gewoon niet
pi_45842832
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:23 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Klopt.. trainen doen we uberhaupt niet aan, toch? Alleen had ik liever gezien dat het hele zooitje wat regelmatiger had gespeeld, no offence.. als je het zat bent of je kan niet meer ivm tijd no problem... Ga je zelf dan alleen niet profileren als BF2 speler, want dat ben je gewoon niet...

Niet slecht bedoeld overigens hoor, vind het alleen zo vaag staan.... vind het ook hardstikke leuk om de mensen weer eens te zien.. Komt die maffe Sickert bijv weer eens op de servert, wordt ik nog geowned ook , Maar wel leuk! en dat gebeurt imho te weinig!
ik heb inderdaad weinig tijd ook nog eigen vrienden, school, werk (vakantie baantje) en ook nog een eigen counter-strike server met daar bij een clan draaiende (ook een lol clan met wat vrienden van me maar toch).
en dat jij nou vindt dat ik me geen BF2 speler mag noemen dat vindt jij dan maar ik vindt gewoon dat ik nog steeds bij de clan hoor.

take it or go
nu wil ik het er namelijk niet meer over hebben
pi_45844051
LOL die danger high voltage heb ik al 10 jaar op me pc, zo vaak gedraaid

ijmuts is wel goed heb ik gemerkt

Baus wil dat iedereen zoals ik en chiel meer dan 100 uur per maand spelen
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:46:00 #87
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45844865
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:08 schreef Stefan740 het volgende:

LOL!!! ik wist het, ik wist het,, Stefan; HOMOOOOO!!!!!!

Maar 100 uur per maand hoeft ook weer niet hoor, en wat ik zeg: als je geen tijd, zin hebt ook goed... Maar ga jezelf dan geen bf2 speler noemen, want dat ben je imho dan ook echt niet... en als je denkt dat je dat wel bent dan zal je eens ernstig naar de rankings moeten kijken oid.. Niet dat ik mezelf nu tot de elite reken, want ik kan simpelweg ook niet 4 uur per dag spelen 7 dgn per week.. Maar 1 keer per maand is gewoonweg niet voldoende om jezelf een bf2 speler te noemen... nogmaals.. IMHO
pi_45845004
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:08 schreef Stefan740 het volgende:

Stefan, Baus ik wil een uitdagin met jullie aangaan!!!
Vanaf 1 februari houden jij, baus en ik bij hoeveel uur we BF2'en.
Eind februari krijgen we wie het meeste uren heeft.
Inzet bepalen we als jullie de uitdaging aan nemen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 01:02:11 #89
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45845174
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:51 schreef Viro het volgende:

[..]

Stefan, Baus ik wil een uitdagin met jullie aangaan!!!
Vanaf 1 februari houden jij, baus en ik bij hoeveel uur we BF2'en.
Eind februari krijgen we wie het meeste uren heeft.
Inzet bepalen we als jullie de uitdaging aan nemen.
Dat ga je verliezen
pi_45845381
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:02 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Dat ga je verliezen
Winnen zal ik (misschien niet), maar verliezen helemaal niet, dat kan ik je garanderen
pi_45845910
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

LOL!!! ik wist het, ik wist het,, Stefan; HOMOOOOO!!!!!!
oeps
pi_45845921
OCh ik kan van zondagavond to donderdagavond spelen, niet in de weekenden maar kom maar op hoor
pi_45846323
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef IJsmuts het volgende:

GVD, net mn kop kaal geschoren, is toch wel weer ff wennen
Hee kale, zo was je er en zo was je weer weg!? ik zat nog tegen je te praten maar je reageerde niet.
pi_45846798
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:50 schreef Stefan740 het volgende:
OCh ik kan van zondagavond to donderdagavond spelen, niet in de weekenden maar kom maar op hoor
Dus de uitdaging staat vast. Alleen moeten we nog de inzet bepalen
pi_45847180
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:24 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Hee kale, zo was je er en zo was je weer weg!? ik zat nog tegen je te praten maar je reageerde niet.
he gast! ik hoorde je niet ik raakte gedisconnected en kon niet meer op de server komen na een paar keer proberen., dacht dattie gecrashed was omdat ik daarna zonder problemen op de BoF server kon

dis al de tweede x dat het niet goed gaat. nou, 3x is scheepsrecht, dus volgende keer moet het lukken Ill keep on stalking ik ga vrijdagavond weer spelen

@ gans, jij bent ook een held hoor, met je shotgun en mijn voorbeeld, ik heb nog nooit om me heen gekeken naar gevaar...gewoon als een idioot rennen

@ stefan, hehe, jaja zonder je viervoudig dubbele armorhack own ik je jonge

@ rest, morge
pi_45847244
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 03:34 schreef Viro het volgende:
Dus de uitdaging staat vast. Alleen moeten we nog de inzet bepalen
Ik zeg: In je blote kont het Nederlandse volkslied zingen

Heb niet dit boek gelezen dus in die traditie..
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45847268
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Maar 1 keer per maand is gewoonweg niet voldoende om jezelf een bf2 speler te noemen... nogmaals.. IMHO
dus als je 1x per maand je auto pakt om ergens naar toe te rijden ben je dan ook geen autobestuurder?

maar goed laat dekkered gewoon lekker lullen hier (inclusief spelfouten). hij doet niemand wat kwaad dus zou ik me er niet druk om maken. Blijft een open forum dus kan je niet in 1x iemand uit een topic verbannen.
pi_45847293
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:43 schreef staticdata het volgende:

[..]

dus als je 1x per maand je auto pakt om ergens naar toe te rijden ben je dan ook geen autobestuurder?

maar goed laat dekkered gewoon lekker lullen hier (inclusief spelfouten). hij doet niemand wat kwaad dus zou ik me er niet druk om maken. Blijft een open forum dus kan je niet in 1x iemand uit een topic verbannen.
hee patser, waar was jij gister??!!
pi_45847317
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:43 schreef staticdata het volgende:
Inderdaad Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Behalve als die ziel Ruben S. heet

Ow dan wil ik trouwens meteen m'n nominatie voor de beste TT "Return of the Jedi" intrekken en dan wil ik de TT "met de groeten van Ruben S." nomineren Ik ging echt helemaal stuk toen, jammer dat die TT na twee dagen weg was omdat meneer had geklaagd
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45847321
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:46 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

hee patser, waar was jij gister??!!
patsen in de sportschool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')