Ik ook..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik kan het me moeilijk voorstellen![]()
En wat was jij dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax werd commercieler, arroganter en kreeg teveel nepsupporters.
Hoppaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
En maak maar iets leuks van de TT want deze past nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord site met foto's
Ajax site met foto's
voeg dit nog ff toe in de OP
thx
Die kakkerlakken site laadt zijn foto's nog wel beter dan Ajaxfotoside..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord site met foto's
Ajax site met foto's
voeg dit nog ff toe in de OP
thx
Ja ook een nepsupporter, duh en gelukkig maar... Maar na de CL winst werden zelfs huisvrouwtjes en voetbalhaters voor ajax.quote:
En dat realiseerde je je op je 11e/12e...?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je nog los breken Jorienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
AJAX - FEYENOORD | zondag 4 februari 2007, 12:30 uur
Wedstrijddatum: zondag 4 februari 2007, 12:30 uur
Stadioncode: [98] uitwedstrijden
Vervoer: verplichte treincombi
Prijs: uitverkocht
Stadion open om 09:00 uur (poort 53 - 58), vertrek 10:00 uur.
![]()
![]()
![]()
Uh ja.. iets eerder nog zelfs.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef BoNi het volgende:
[..]
En dat realiseerde je je op je 11e/12e...?
Dank Messquote:
Natuurlijk is het zo, maar diep in je hart ben je nog joodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
En je kunt er van alles over zeggen, maar ontkennen kun je het niet.
Ontkennen kun je het ook niet. Maar gelukkig heeft AJAX ook goede supporters!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
En je kunt er van alles over zeggen, maar ontkennen kun je het niet.
Hij heeft maar 2 keer gespeeld ofzo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou lachen zijn als ze hem er zondag inzetten. Breekt meteen weer een paar benen
We zijn dus niet de enige die aan kapitaalvernietiging doen.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft maar 2 keer gespeeld ofzo?![]()
Leonard was gratis, kost alleen loonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef BoNi het volgende:
[..]
We zijn dus niet de enige die aan kapitaalvernietiging doen.....
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef BoNi het volgende:
[..]
We zijn dus niet de enige die aan kapitaalvernietiging doen.....
Als hij niet speelt is dat toch kapitaalvernietiging...?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Leonard was gratis, kost alleen loon![]()
Doet onze Vlaamse vriend zondag weer meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Leonard was gratis, kost alleen loon![]()
Van mij mag ie, als ie minstens 3 jodenbenen breektquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Doet onze Vlaamse vriend zondag weer mee
Waalse vrind hé.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is een Waal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
misschien als jullie een rechtsbuiten hebben die niet tegen een back kan spelenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hebben er wel één, maar het is de vraag of hij zondag nog bij ons is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien als jullie een rechtsbuiten hebben die niet tegen een back kan spelen
Er zijn er weinig die dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:20 schreef Urquhart het volgende:
Tegen Feyenoord weet hij er ook altijd wel eentje in het net te prikken.
Ik dacht al, wie gaat hem inkopppenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Er zijn er weinig die dat niet kunnen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Er zijn er weinig die dat niet kunnen.
Je zegt het verkeerd, want ik denk dat je bedoelt: zelfs Rosales dolt Léonard.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:18 schreef stefmans het volgende:
Rosales dolt zelfs Léonard.
Feyenoord kan niet eens met een bal omgaan, dus ik denk nee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:45 schreef TIM-846 het volgende:
zou feyenoord om kunnen gaan met davids, sneijder en gabri?
Hehe, tuurlijk. Ben je erbij?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:14 schreef zevenkamp het volgende:
0-5
de 9-4 in de kuip ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef Ayaxola het volgende:
1983 - 1984 Ajax - Feyenoord 8 -2
Wat een feest moet dat zijn geweest![]()
quote:Drenthe baalt van gele kaart
Gepubliceerd op: 30-01-07 / Auteur: Jan / Bron: Sportweek.nl
Dat Royston Drenthe fan van Edgar Davids is, is al een tijdje bekend. Rede genoeg voor Drenthe om te balen van zijn ''onterechte'' gele kaart, die hij opliep in het duel met RKC. Hierdoor mist hij ten eerste de klassieker en ten tweede een wedstrijd tegen Davids.
Drenthe: “Ik baal daar onwijs van. Helemaal omdat het zo’n zielige kaart was. Ik deed niets. Maar helaas kun je hier niets tegen doen. Je kunt niet in beroep of zo.” Drenthe liep ook nog een bovenbeenblessure op na een duel met Benjamin de Ceulaer en moet enkele dagen rust houden.
“Door dat ‘duelletje’ kon ik op het laatst haast geen acties meer maken. Ik heb de wedstrijd wel uitgespeeld want ik wist dat ik de week erop toch niet zou spelen. Al vóór de wedstrijd gonsde het door mijn hoofd: ‘geen geel pakken dan mag je volgende week tegen Davids spelen’. Helaas. Nu ga ik de boys maar aanmoedigen”, aldus een balende Royston Drenthe
Daar kan Buijs nog wat van leren, zo'n instelling.quote:
Verre van... we maken er eigenlijk teveel woorden aan vuil inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef Erasmusch het volgende:
Danny is echt jullie nieuwe held he
zijn jullie mee begonnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:22 schreef koningdavid het volgende:
jammer dat hij vaak in één adem met Davids genoemd wordt de laatste dagen.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:33 schreef ruud_fr het volgende:
zijn jullie mee begonnen
"voetbalgeschiedenis".quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:39 schreef Bananenman het volgende:
Grootste ME operatie ooit in Amsterdam? De krakersrellen zijn er niks bij?
TeringVuurPijlquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:45 schreef Keltie het volgende:
TerugVindPicornie.
Ook onbegrijpelijk, als er ondertussen iets wel suf is geworden dan is het die aankomst van die treinen wel. Beetje gillen, drie scheten laten en dan is alle gekheid ook wel over..quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:39 schreef Bananenman het volgende:
Grootste ME operatie ooit in Amsterdam? De krakersrellen zijn er niks bij?
Jaren terug, bij mij eerste Klassiekers vond ik het de moeite nog wel waard, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk, als er ondertussen iets wel suf is geworden dan is het die aankomst van die treinen wel. Beetje gillen, drie scheten laten en dan is alle gekheid ook wel over..
Nee, dat komt te mooi voor jullie uit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:26 schreef PyTh het volgende:
2-2
Die gozer had spontaan op zn knieën gevallen om die opa te gaan pijpen,quote:
Erg hard, maar moest wel lachen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:45 schreef Keltie het volgende:
TerugVindPicornie.
Lopen we toch nog een puntje in!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:26 schreef PyTh het volgende:
2-2
Google zegt: de tering, vuile homoquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lopen we toch nog een puntje in!![]()
[afbeelding]
Dat is niet genoeg en dat weet je....quote:
Neehee, nou moest jij zeggen dat jullie wél winnen van AZquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg en dat weet je....
Het is BiMeWet niet, met zijn Google-zoekopdracht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Neehee, nou moest jij zeggen dat jullie wél winnen van AZ![]()
5quote:
De 0-10 ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef Chadi het volgende:
gharie scoort de ere treffer voor Feyenoord![]()
quote:De enige echte klassieker die Nederland kent staat zondag weer op het programma: Ajax-Feyenoord. Beide clubs, de KNVB en de lokale driehoeken van zowel Amsterdam als Rotterdam zijn al weer geruime tijd en in goed overleg bezig met de voorbereidingen voor deze wedstrijd.
Alle partijen hechten er belang aan wederom te benadrukken dat de zogenaamde vijfjaars-sanctie nog altijd van kracht is. Deze maatregel houdt in dat bij ongeregeldheden rond ontmoetingen tussen Ajax en Feyenoord bezoekende supporters de komende vijf jaar bij de onderlinge wedstrijden geweerd zullen worden. De sanctie is een uitvloeisel van gesprekken tussen alle betrokken partijen naar aanleiding van ernstige ongeregeldheden rondom Feyenoord-Ajax op 17 april 2005.
Ook vragen beide clubs nog eens extra aandacht voor de nieuwe richtlijnen voor de bestrijding van verbaal geweld die per 1 januari van dit jaar van kracht zijn. Belangrijkste wijziging is dat de eindverantwoordelijkheid om een wedstrijd bij ongewenste spreekkoren stil te leggen niet langer bij de scheidsrechter ligt, maar bij de directies en besturen van de betaald voetbalorganisaties.
Behalve dat de richtlijnen zijn veranderd, is ook het sanctiebeleid aangescherpt. Daarin is een aantal nieuwe uitgangspunten opgenomen met betrekking tot supporters van de bezoekende club. Wanneer sprake is van verbaal geweld zijn zij bij een volgende editie van de betreffende wedstrijd niet welkom. Bij herhaling kan de KNVB besluiten een club te verbieden om tijdens een aantal opeenvolgende wedstrijden supporters mee te nemen naar uitwedstrijden.
Waar kan ik tekenenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn voorspelling:
psv - az 1-1
Ajax - feyenoord 3-1
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja hij scoort voor 010 als timmer er al 6 uit het net heeft gevist.
Wij zijn de beste van het hele land. Want die boeren en die joden kunnen er niets van. Ole Ole ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
We zijn de beste.
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn de beste van het hele land. Want die boeren en die joden kunnen er niets van. Ole Ole ...
Jorien, blijf eens van de drank af.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn de beste van het hele land. Want die boeren en die joden kunnen er niets van. Ole Ole ...
Eens.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
We zijn de beste.
Maar dat is logisch.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
We zijn de beste.
Dat was al bekend!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
We zijn de beste.
Je mag niet jokken van je mamaquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:38 schreef Grimm het volgende:
PSV is de allerbeste
Maar de beste wint lang niet altijd!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
We zijn de beste.
Nee, maar wel heel veel!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:39 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Maar de beste wint lang niet altijd!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
We zijn de beste.
Geen van die spelers op die foto spelen er nu nog.quote:
Die Zweed met die baardquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen van die spelers op die foto spelen er nu nog.![]()
quote:
zekerquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:45 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TwkPOIR5klghij blijft leuk
Zelfs die niet meerquote:
Een Mocro die iemand van achter bespringtquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
die teleurgestelde koppies daar achter![]()
Dat gehuil van het legioen bij die 0-4quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Schele Ali B dacht vast dat het een geit/schaap was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een Mocro die iemand van achter bespringt![]()
die gozer ziet idd nietsquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schele Ali B dacht vast dat het een geit/schaap was.
Hopelijk rent Mauro weg jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Rennen de spelers nu ook al weg![]()
quote:
Gelukkig heeft Mauro nog een beetje clubgevoelquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
goede rechtsbuiten, die hebben wij nog niet.
vanavonv rosales -- feyenoord![]()
![]()
Dan ren ik naar Amsterdam.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vanavonv rosales -- feyenoord![]()
![]()
Wat wel?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan ben je zondag om 10 voor half 3 wel weer beterquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Kutzooi
Voel me niet echt goed!
Heb zo een gevoel dat ik ziek wordt zo vlak voor de klassieker!
Rond die tijd wil ik pas eventueel ziek wordenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan ben je zondag om 10 voor half 3 wel weer beter![]()
Over teleurgestelde koppies gesproken. Waar is die foto van van der Vaart als hij voor een feyenoordvak in de lucht springt na een doelpuntquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
helemaal niets in .....quote:
heb je al angstzweet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Kutzooi
Voel me niet echt goed!
Heb zo een gevoel dat ik ziek wordt zo vlak voor de klassieker!
Oke, ik gebruik hem zondag pas weer..quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga je die smilie nou bij elke slechte grap posten?
Die had ik een tijdje als achtergrond staan. Kan m alleen niet meer vindenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Over teleurgestelde koppies gesproken. Waar is die foto van van der Vaart als hij voor een feyenoordvak in de lucht springt na een doelpunt.
Nog een slechte grap dan:quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga je die smilie nou bij elke slechte grap posten?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat gebeurd er?![]()
Toen Bergdolmo die aansteker vol op zen kop kreeg?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Over teleurgestelde koppies gesproken. Waar is die foto van van der Vaart als hij voor een feyenoordvak in de lucht springt na een doelpunt.
Geen idee, zou best kunnen, Bergdolmo was een aardige kopperquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Toen Bergdolmo die aansteker vol op zen kop kreeg?
Nou is wel te verwachten dat als je provocerend gaat juichen voor een Feijenoordvak dat je dan dingen naar je kop krijgt gegooidquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dat maakte de dag weer goed zeker
Google eens op het woord reputatiequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja he want in Nancy zijn met aanstekers gegooid
Wil je zeggen dat er alleen bij Feijenoord met aanstekers wordt gegooid?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
[..]
Google eens op het woord reputatie![]()
Nee, ook met bier.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er alleen bij Feijenoord met aanstekers wordt gegooid?
Frusti'squote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou is wel te verwachten dat als je provocerend gaat juichen voor een Feijenoordvak dat je dan dingen naar je kop krijgt gegooid
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Frusti's![]()
Al zou Buijs hetzelfde naar ze kop krijgen![]()
En het duurt nog 4 dagen voordat het daadwerkelijk begintquote:
Dirk_Kuytquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef stefmans het volgende:
We kunnen een loterij beginnen, welke Feyenoorder is het eerst gebanned na zondag?
Ik gok op Vakkie_W.
Jorien zal het niet zijn, die is dan aan het rellen.quote:
Vandaar die massale ME-operatie! Nou begrijp ik hetquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jorien zal het niet zijn, die is dan aan het rellen.
Hij gaat uitbreken bij de frietkraamquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:01 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vandaar die massale ME-operatie! Nou begrijp ik het
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij gaat uitbreken bij de frietkraam![]()
Prison Break is niets tegenover Jorientjequote:
Dat was toen best wel leuk eigenlijk - maar F'noord werd dat seizoen weel kampioeen ...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef Ayaxola het volgende:
1983 - 1984 Ajax - Feyenoord 8 -2
Wat een feest moet dat zijn geweest![]()
De dubbel zelfsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat was toen best wel leuk eigenlijk - maar F'noord werd dat seizoen weel kampioeen ...
hoe voelde dat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef Doc het volgende:
Dankzij de "Jood der Joden"
Als een beetje een kampiioensschap van Ajaxquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Als een beetje een kampiioensschap van Ajax
Een heerlijke reputatie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
[..]
Google eens op het woord reputatie![]()
Nope, verwacht er niet veel van. Al verwacht ik van de randverschijnselen nog minder.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef M0NTANA het volgende:
De supporters van Feyenoord hier op FOK! hebben het bijna alleen maar over de randverschijnselen, geen vertrouwen in een goede afloop zondag?
Die zijn ook uitgesloten, toch jammer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nope, verwacht er niet veel van. Al verwacht ik van de randverschijnselen nog minder.
Als je wil kan je via de frietcatering wel naar het uitvak hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die zijn ook uitgesloten, toch jammer.
Onze Hooligan is er ook weer bijquote:
Als groepen mensen (1.600 man ofzo) wat willen, is er veel mogelijk, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je wil kan je via de frietcatering wel naar het uitvak hoor![]()
![]()
met jou altijdquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:31 schreef Jasza het volgende:
Jorien kom je 1 op 1 bij de frietcatering?
Met het volk wat er bij ons tegenwoordig in het uitvak zit is niks mogelijk. En al helemaal niet als je constant in de gaten wordt gehouden door camera's en NSB stewards.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als groepen mensen (1.600 man ofzo) wat willen, is er veel mogelijk, maar ik zie het niet gebeuren.
Als de vlam flink in de pan slaat, ben je zo door een wandje heen, ook in de ArenA of daarbuiten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Met het volk wat er bij ons tegenwoordig in het uitvak zit is niks mogelijk. En al helemaal niet als je constant in de gaten wordt gehouden door camera's en NSB stewards.
Een kaassoufle tegen de wand flikkeren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met jou altijd
[afbeelding]
[afbeelding]
je weet hoe he![]()
Jorien met ze kop in de frituurpan stoppen iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Een kaassoufle tegen de wand flikkeren?
Misschien weten ze zelfs te scoren. Dat zou helemaal bizar zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef patrickt37 het volgende:
Stel dat Ajax op 60% speelt, en 010 op 120%, sta er dan niet van te kijken dat 010 een punt wegsleept uit Amsterdam.
Klopt, alleen de mensen die tegenwoordig in het uitvak zitten is klapvee die niks doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de vlam flink in de pan slaat, ben je zo door een wandje heen, ook in de ArenA of daarbuiten.
Daar zat echt voor honderden jaren aan SVquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef Erasmusch het volgende:
Of in Nancy bv
er zitten soms nog wel gekke gasten tussen hoor, zoals bij utrecht uitquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Klopt, alleen de mensen die tegenwoordig in het uitvak zitten is klapvee die niks doen.
[..]
Daar zat echt voor honderden jaren aan SV![]()
Ja lopen er altijd wel een paar nog tussen maar niet veelquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er zitten soms nog wel gekke gasten tussen hoor, zoals bij utrecht uit![]()
maar het licht zal wel weer uitvallen in het trappenhuis![]()
Ben je ook een held zonder knuppel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef Bullebak het volgende:
Iemand een foto van Joriendeinternethoolie?Kijken of hij nog per ongeluk tegen mn knuppel loopt zondag
![]()
![]()
Je weet het antwoord zelf ook wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ben je ook een held zonder knuppel?
Hij heeft zijn knuppel altijd bij zich.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Absoluut een grotere held dan 99% van die rel-amoebesquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
blaatquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:50 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Absoluut een grotere held dan 99% van die rel-amoebes![]()
Kansloos figuur ben jij johquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wow, een post zonder spelfouten![]()
Geen hoofdletter en punctuatie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wow, een post zonder spelfouten![]()
Stoere jongens toch altijd, met knuppel, schilden en honden. Echt een baan waar je trots op kan zijn.quote:
Ja joh, gaat echt gebeuren met dat broodtrommel-publiek in het uitvak.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de vlam flink in de pan slaat, ben je zo door een wandje heen, ook in de ArenA of daarbuiten.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja joh, gaat echt gebeuren met dat broodtrommel-publiek in het uitvak.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef Bullebak het volgende:
Iemand een foto van Joriendeinternethoolie?Kijken of hij nog per ongeluk tegen mn knuppel loopt zondag
![]()
![]()
Whehequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, ik heb een kale plek op m'n achterhoofd.. Kut keppels altijd![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:14 schreef Ordinair het volgende:
Ik denk dat het een rustige wedstrijd wordt, alleen wat spreekkoren.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:14 schreef Ordinair het volgende:
Ik denk dat het een rustige wedstrijd wordt, alleen wat spreekkoren.
Hou ik lekker voor mequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Whehe![]()
Bartje wat denk je dat het gaat worden dan![]()
![]()
Dat strookt niet met je beloftes......quote:
Waar heb jij een belofte gelezen dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat strookt niet met je beloftes......
Komt ie niet dan..?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar heb jij een belofte gelezen dan?
quote:Ajax - Feyenoord
Geschreven door Arjan van den IJssel op zaterdag, 27 januari om 15:22
Zondag 4 februari 2007 staat de Klassieker op het programma, Ajax ontvangt in de Amsterdam ArenA haar aartsrivaal, Feyenoord. De thuisclub staat na 23 wedstrijden op de tweede plaats, met acht punten achterstand op koploper PSV, Feyenoord heeft zes punten minder vergaard en staat op de vijfde plaats.
Ajax begon uitstekend aan het seizoen en de club leek lange tijd aanspraak te kunnen maken op de landstitel, maar de Amsterdammers wisten deze vorm niet vast te houden en opnieuw lijkt PSV er met de landstitel vandoor te gaan. In de winterstop versterkte Ajax zich met Leonardo (NAC) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur), zodat de weg naar boven weer kan worden ingezet.
Ook bij Feyenoord gaat het niet zoals werd verwacht, de club lijkt al lange tijd uitgeschakeld voor de landstitel en ook in de UEFA Cup volgde een uitschakeling. De club uit Rotterdam-Zuid plaatste zich als nummer drie voor de knock-outfase van de UEFA Cup, maar de UEFA bestrafte de rellen in het Franse Nancy met een uitsluiting voor Feyenoord.
Voor twee spelers betekent de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord een weerzien met hun voormalig werkgever, zo stapte de Griekse spits Angelos Charisteas afgelopen zomer over van Ajax naar Feyenoord en afgelopen winterstop nam Ajax oud-Feyenoorder Leonardo over van NAC. Voor Charisteas is het alweer de tweede ontmoeting met Feyenoord, hij was er thuis ook al bij.
In Rotterdam eindigde de Klassieker in een afdroogpartij in het voordeel van Ajax, de Amsterdammers wonnen met maar liefst 4-0 in de Kuip en verzuimden het krachtsverschil uit te drukken in dubbele cijfers. Het verschil tussen beide clubs leek destijds veel groter dan op dit moment, daarbij zal Feyenoord er alles aan doen om niet ook in Amsterdag vernederd te worden.
Vorig seizoen stond Ajax - Feyenoord tweemaal op het programma, éénmaal voor de competitie en éénmaal in de play-offs. In de reguliere competitie won Feyenoord verrassend met 2-1, de naar respectievelijk Chelsea en Liverpool vertrokken Salomon Kalou en Dirk Kuijt scoorden voor de Rotterdammers, terwijl Charisteas iets terugdeed voor de thuisclub.
In de play-offs was Ajax te sterk, de club uit de hoofdstad won met 3-0 door treffers van Mauro Rosales, Johnny Heitinga en Klaas Jan Huntelaar. Laatstgenoemde kan sowieso uitstekende papieren overleggen als het gaat om scoren tegen Feyenoord, in de vier wedstrijden die hij met Ajax speelde tegen de aartsrivaal, scoorde Huntelaar maar liefst vijfmaal, een clubrecord.
Zoals iedere Klassieker belooft ook ook deze er één te worden, waar beide kampen naar uitkijken. Ajax' nieuwe aankopen Davids en Leonardo mogen meteen laten zien of ze er staan, daarbij zal ook Charisteas de supporters van zijn nieuwe club willen laten zien een échte Feyenoorder te zijn. Voorspellingen voor wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord zijn onbegonnen werk, iedere wedstrijd is er één op zich.
Als ik 5 cent krijg voor elke keer dat jij mij een aap noemt...........quote:
Egmond, die kk mongool.Ach wat ken je zeggen?Alles beter dan bossen of schaamhaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Mag ik vragen wie de scheids is zonder dat ik vervloekt word?
In het land van blinden is eenoog koning. Dus moeten wij het doen met Egmond.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Egmond, die kk mongool.Ach wat ken je zeggen?Alles beter dan bossen of schaamhaar
Amenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
In het land van blinden is eenoog koning. Dus moeten wij het doen met Egmond.
Toepasselijkquote:Miss Cocky en kakkerlakken op Australia Day
Australia Day in Brisbane staat al jaren gelijk aan de Cockroach Races. En natuurlijk werd er ook een mooie vrouw uitgeroepen als Miss Cocky.
meneer noord holland 4 everquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:22 schreef Erwtensoep het volgende:
ik denk dat ik van egmond wel de allerslechtste scheidsrechter vind.
Idd,quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
meneer noord holland 4 ever![]()
Hij woont in Voorhout?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
meneer noord holland 4 ever![]()
gaat die nogeensquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zondag geen verkeerde livescores posten he Cantona.
Blijft actueelquote:
en jezus is een sprookjequote:
De meeste historici en wetenschappers zijn het erover eens dat hij echt bestaan heeft hoor. Sukkelquote:
Een keer trek je de conclusie, jezus is een ilusiequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De meeste historici en wetenschappers zijn het erover eens dat hij echt bestaan heeft hoor. Sukkel![]()
Ik zou kerels die nooit neuke en in dienst zijn van het vaticaan niet als objectieve wetenschappers willen benoemen in dit gevalquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De meeste historici en wetenschappers zijn het erover eens dat hij echt bestaan heeft hoor. Sukkel![]()
Jezus is net zo'n sprookje als het verlies van Feyenoord.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gut... heb een theologische discussie met de gemiddelde atheist en ze komen niet verder dan het Vaticaan en de Paus. Zolang je jezelf maar serieus neemt he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik zou kerels die nooit neuke en in dienst zijn van het vaticaan niet als objectieve wetenschappers willen benoemen in dit geval![]()
Dus als Ajax zondag wint ben jij het met me eens dat Jezus bestaan heeft?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Jezus is net zo'n sprookje als het verlies van Feyenoord.
Ja dat ben ik dan met je eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus als Ajax zondag wint ben jij het met me eens dat Jezus bestaan heeft?
Waar gaat het over?![]()
Pffffffff jezusquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus als Ajax zondag wint ben jij het met me eens dat Jezus bestaan heeft?
Waar gaat het over?![]()
Klopt nog ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus is een JOOOOOOOOOOOOOOD
Of je niet gaat zondag?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoeveel wordt het zondag?
[..]
Wat?
Ik niet weten. Wij missen Drenthe, jullie stam, jullie spelen niet goed de laatste tijd, wij ook niet. Zolang Buijs maar iemand eruit trapt (het liefst sneijder en als die speelt de skibril), en we niet weer met 4-0 op de broek krijgen slaan de stoppen niet geheel doorquote:
Anders kan ik niemand pesten hierquote:
Dus je bent niet zo positief?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik niet weten. Wij missen Drenthe, jullie stam, jullie spelen niet goed de laatste tijd, wij ook niet. Zolang Buijs maar iemand eruit trapt (het liefst sneijder en als die speelt de skibril), en we niet weer met 4-0 op de broek krijgen slaan de stoppen niet geheel door![]()
Wen er maar aan kerel,het zal alleen nog maar triester worden.Maar ja,dat is toch wat 't bestuur graag wil....quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja joh, gaat echt gebeuren met dat broodtrommel-publiek in het uitvak.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Pffffffff jezus![]()
Waarom is die gast zo gehyped?
Heeft die ooit voor Ajax gevoetbald?
Ik vind mn eigen eigenlijk belangrijker![]()
Bij ons is het ook zo.Kan je wel een leuk verhaal vertellen over het bestuur en Zuid, maar dan gaan we erg off topic.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Wen er maar aan kerel,het zal alleen nog maar triester worden.Maar ja,dat is toch wat 't bestuur graag wil....
vertel papaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bij ons is het ook zo.Kan je wel een leuk verhaal vertellen over het bestuur en Zuid, maar dan gaan we erg off topic.
En nu eten!
En pokeren![]()
Is je zus een gast?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Pffffffff jezus![]()
Waarom is die gast zo gehyped?
Heeft die ooit voor Ajax gevoetbald?
Ik vind mn eigen eigenlijk belangrijker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |