Dan kan je uiteindelijk elke vrouw in de fik stekenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh dan mag ze wel leven verbrand worden van mij![]()
Mensen die dat zeggenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:25 schreef longinus het volgende:
Nog enkele minuten voor we de week doorzagen
Er zijn verschillen jahquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan kan je uiteindelijk elke vrouw in de fik stekenelke chick dr tieten zijn onderhevig aan de zwaartekracht, of ze moet cuppie A hebben
Ow en neptieten ofcourse, die gaan ook niet hangen, maar dan krijg je er misschien weer een deuk in ofzo. Ook niet echt smakelijkquote:
Zit je iedereen nu al voor te bereiden op het feit dat je hangtieten hebt of watquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow en neptieten ofcourse, die gaan ook niet hangen, maar dan krijg je er misschien weer een deuk in ofzo. Ook niet echt smakelijk
Boeiend ik ben toch pas 22, duurt nopg een tijd voor ik met dit soort foutjes van de natuur te maken krijgquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
...
sorrie to burst your bubble dude
De mijne komen nog door de potloodtest heen hoor!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zit je iedereen nu al voor te bereiden op het feit dat je hangtieten hebt of wat
En jij over hangtieten. En aangezien je al 32 bentquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
De mijne komen nog door de potloodtest heen hoor!![]()
Jij begon over sonja dr tieten
Piemel meet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en de potloodtest is met gemak te manipuleren. Net als de piemelmeettest.
JAh, iedereen swaffelt elkaar en legt z'n piemel in glazen bier.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en de potloodtest is met gemak te manipuleren. Net als de piemelmeettest.
Oe!quote:
Zoeen PUB-sterquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef SiemeN het volgende:
Komen er nog een paar lekkere wijven op de meet, eigenlijk? Afgezien van jullie twee dan..
WIE?!quote:
Lizzle of iets dergelijksquote:
Jij ziet waar het probleem zitquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij moet er snel geneukt worden. Er raken wat mensen oververhit.
Ik leg de juten zakken vast klaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lizzle of iets dergelijks![]()
![]()
Roooooosjequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef SiemeN het volgende:
Komen er nog een paar lekkere wijven op de meet, eigenlijk? Afgezien van jullie twee dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |