Ow en neptieten ofcourse, die gaan ook niet hangen, maar dan krijg je er misschien weer een deuk in ofzo. Ook niet echt smakelijkquote:
Zit je iedereen nu al voor te bereiden op het feit dat je hangtieten hebt of watquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow en neptieten ofcourse, die gaan ook niet hangen, maar dan krijg je er misschien weer een deuk in ofzo. Ook niet echt smakelijk
Boeiend ik ben toch pas 22, duurt nopg een tijd voor ik met dit soort foutjes van de natuur te maken krijgquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
...
sorrie to burst your bubble dude
De mijne komen nog door de potloodtest heen hoor!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zit je iedereen nu al voor te bereiden op het feit dat je hangtieten hebt of wat
En jij over hangtieten. En aangezien je al 32 bentquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
De mijne komen nog door de potloodtest heen hoor!![]()
Jij begon over sonja dr tieten
Piemel meet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en de potloodtest is met gemak te manipuleren. Net als de piemelmeettest.
JAh, iedereen swaffelt elkaar en legt z'n piemel in glazen bier.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en de potloodtest is met gemak te manipuleren. Net als de piemelmeettest.
Oe!quote:
Zoeen PUB-sterquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef SiemeN het volgende:
Komen er nog een paar lekkere wijven op de meet, eigenlijk? Afgezien van jullie twee dan..
WIE?!quote:
Lizzle of iets dergelijksquote:
Jij ziet waar het probleem zitquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij moet er snel geneukt worden. Er raken wat mensen oververhit.
Ik leg de juten zakken vast klaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lizzle of iets dergelijks![]()
![]()
Roooooosjequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef SiemeN het volgende:
Komen er nog een paar lekkere wijven op de meet, eigenlijk? Afgezien van jullie twee dan..
Wie zegt dat je alleen de wijven van Fok! mag aanraken, er lopen er zat rond daarzo hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben nog nooit in die toko geweest, dus ik heb geen idee wat voor volk er rond dwaalt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Wie zegt dat je alleen de wijven van Fok! mag aanraken, er lopen er zat rond daarzo hoor
Ga dan naar de kinderboederijquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in die toko geweest, dus ik heb geen idee wat voor volk er rond dwaalt.
Als het maar een vaginale ingang heeft, zal ik maar zeggen.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik leg de juten zakken vast klaar.
Jij leeft je uit op een mokkel als je gefrustreert bent ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die komen toch alleen om je frustraties op uit te leven?
Kieskeurig. Dat waardeer ik in je.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in die toko geweest, dus ik heb geen idee wat voor volk er rond dwaalt.
Als het maar een vaginale ingang heeft, zal ik maar zeggen.
Ik ben erg netjes als het om vrouwen gaat. Zoals je hebt gehoord laatst.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kieskeurig. Dat waardeer ik in je.
Amenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij moet er snel geneukt worden. Er raken wat mensen oververhit.
Neequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jij leeft je uit op een mokkel als je gefrustreert bent ?![]()
![]()
![]()
Alsof dat zo raar isquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij leeft je uit op een mokkel als je gefrustreert bent ?![]()
![]()
![]()
Dat je beroep inhoud dat je van alles in verschillende gleuven duwt wil niet zeggen dat je netjes met dames bent.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:16 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben erg netjes als het om vrouwen gaat. Zoals je hebt gehoord laatst.
Hehe remmie, biertje?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
daar hadden we toch een apart afgeschermd forum voor?
Hypocriet!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
daar hadden we toch een apart afgeschermd forum voor?
ik kom nooit in PUBquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hypocriet!
En wel altijd in het Puber en Tiener userfoto topic lurken....
Komt alleen maar tuig...quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ik kom nooit in PUB
wel in de pub ja
Nooooouquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ik kom nooit in PUB
wel in de pub ja
Ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef yvonne het volgende:
Joehoe! Wie drinkt er nog meer geen alcohol?!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik.![]()
Ik ben namelijk de Bob.
![]()
Zeg Boem-Dikkie,Surveillance-Fiets en Guitarist.nl: hoe laat willen jullie richting Utrecht eigenlijk?
En ik moet nog even wat adressen hebben,anders weet ik niet waar ik jullie moet oppikken.![]()
(Mijn baas hielp mij uit de brand:er was wat fout gegaan.)![]()
Tot 5 uur?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
B-D moet tot 5 uur stage lopen...Ik ben de hele dag vrij en hoe die gitaar in zijn tijd zit weet ik niet
![]()
Ik denk dat het makkelijker is als je b-d en mij gewoon van een centraal punt afhaalt... Want Assen is 1 bouwput... van Assen-noord naar het centrum doe je in de spits nu 45 minuten over terwijl het maar 2 km is![]()
Ga je over vries of over rolde ?![]()
Njah ik weet niet of hij eerder weg kan ofzo dat moet hij zelf maar even vertellen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot 5 uur?Da's kud.Ik ben ook de heule dag vrij trouwens,'s morgens eerst naar de tandarts. *ril.
Via Rolde rijdt om en via Vries kom ik ook in de fle bij Peelo,dus ik ga mooi via Loon.Dan ben ik zo in het centrum.
Psst, we posten nog altijd in ONZ hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |