Dat zei ook een reporter op Radio 1.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:01 schreef PLAE@ het volgende:
Iemand op 410 roept dat hij om half 12 al heeft meegetraind? :S
Die lopen sowieso ver genoeg achter!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je moet toch wat om de concurrentie voor te blijven.
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Z'n bril is ook al aangepast op het trainingstenue.
Hij hoeft alleen maar naar de tegenstander te grommen en ze lopen bevend weg.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Leuk om te zien.
Hopen dat hij het waar kan maken.
Speelt met Jong Ajax.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:41 schreef TornadoDK het volgende:
ik heb al een tijd niets gehoord over Manucharyan, hij is toch alweer eeen tijd fit. Waarom speelt hij nooit, zelfs niet tegen haarlem?
Omdat hij niet kan voetballen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:41 schreef TornadoDK het volgende:
ik heb al een tijd niets gehoord over Manucharyan, hij is toch alweer eeen tijd fit. Waarom speelt hij nooit, zelfs niet tegen haarlem?
oke, maar heeft Ten Cate geen vertrouwen in hem ofzo? Als je zelfs tegen Haarlem niet mee mag doenquote:
Niet om het lullg te laten klinken, maar denthemen zou dan in een rolstoel zitten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]
denthemen zou Davids toch een bloemetje geven? Zoek dentheman
We focussen even op Davids. Zeur niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:44 schreef Adidah het volgende:
Wat een kut OP trouwens. Daar mag wel wat meer bij.
Misschien laat Davids Mauro ook wel beter voetballen? Hij lacht in ieder geval al wel genoeg.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer gaat Mauro Rosales nou eens weg? En kan het andere topic dicht?
Waarom jij niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:47 schreef Riro het volgende:
Misschien staan andere FOK!kers nog wel op de foto's van ajax.nl
Als je moet, dan moet je.quote:
Laat me raden.... wel over wielrennen en schaatsen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef Messenga het volgende:
Sportjournaal meldt niets over Davids.
Wat een onzin.quote:
Die bloemen zijn vast wel van hemquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet om het lullg te laten klinken, maar denthemen zou dan in een rolstoel zitten.
Nou een voetballer die 3/4de van het jaar geblesseerd is kan niet voetballen nee.quote:
Het is idd erg jammer dat hij zo ontzettend vaak geblesseerd is, maar dat hij kan erg goed kan voetballen mag toch wel duidelijk zijn....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou een voetballer die 3/4de van het jaar geblesseerd is kan niet voetballen nee.
juist mooi.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Davids
![]()
Jammer dat hij op een narige manier afscheid heeft moeten nemen van Tottenham![]()
Nou dan mag jij mij 3 wedstrijden geven waarin hij goed heeft gespeeld, want ik zie ze niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:59 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het is idd erg jammer dat hij zo ontzettend vaak geblesseerd is, maar dat hij kan erg goed kan voetballen mag toch wel duidelijk zijn....
Dat 3/4de van het jaar geblesseerd zijn is ook al niet meer zo. Dit seizoen is hij volgens mij nog niet geblesseerd geweest. Het is vooralsnog wachten op een kans voor hem. Maar voetballen kan hij natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou een voetballer die 3/4de van het jaar geblesseerd is kan niet voetballen nee.
quote:AT5 live: Presentatie Edgar Davids
30-1-2007 AT5 zendt dinsdag de presentatie van Edgar Davids bij Ajax in de Amsterdam ArenA live uit. De middenvelder zal zijn handtekening zetten onder een contract voor anderhalf jaar bij de Amsterdamse club.
De uitzending begint om 14.30 uur en is ook live via internet te volgen.
uit bij arsenalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou dan mag jij mij 3 wedstrijden geven waarin hij goed heeft gespeeld, want ik zie ze niet.
Gast, volg jij Ajax wel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat 3/4de van het jaar geblesseerd zijn is ook al niet meer zo. Dit seizoen is hij volgens mij nog niet geblesseerd geweest. Het is vooralsnog wachten op een kans voor hem. Maar voetballen kan hij natuurlijk wel.
Vrijwel altijd als hij speelt laat hij zien dat hij veel kwaliteiten bezit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou dan mag jij mij 3 wedstrijden geven waarin hij goed heeft gespeeld, want ik zie ze niet.
Ja, blijkbaar meer dan jij.quote:
http://www.kanalenkiezer.nl/quote:
Pffquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:02 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Vrijwel altijd als hij speelt laat hij zien dat hij veel kwaliteiten bezit.
Heb je het eerste deel van mijn zin ook gelezen? Hij heeft door zijn blessures inderdaad nog niet constant kunnen zijn in zijn prestaties, maar dat hij kan ballen is voor mij zeker duidelijk....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, want Manu is namelijk wel geblesseerd geweest.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar meer dan jij.![]()
Het is dan ook een joden zenderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:05 schreef Roeni3 het volgende:
AT5 is sowieso een beetje bezig met Ajax.
[afbeelding]
Hij heeft idd 1 keer een kleine blessure gehad. Vergeleken met vorige seizoenen is dat bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, want Manu is namelijk wel geblesseerd geweest.
Zijn blessuregevoeligheid en fysieke gesteldheid is de enige reden waarom hij niet goed genoeg zou kunnen zijn voor Ajax. Voor de rest zit het wel goed met hem.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff![]()
Manucharyan heeft nog helemaal niets bewezen en ik twijfel of hij goed genoeg is![]()
mms://at5.streamonline.nl/at5 werkt ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:10 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat hoerending werkt bij mij niet eens.
Nou en wat kun je niet als je constant geblesseerd bent, juist ja voetballen. Ik zeg proberen te verkopen en voor het geld maar iets nieuws scouten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Zijn blessuregevoeligheid en fysieke gesteldheid is de enige reden waarom hij niet goed genoeg zou kunnen zijn voor Ajax. Voor de rest zit het wel goed met hem.
De server is bezet zegt ie bij mij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
mms://at5.streamonline.nl/at5 werkt ook.
hij moet gewoon het krachthonk in en proberen te voorkomen dat hij geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou en wat kun je niet als je constant geblesseerd bent, juist ja voetballen. Ik zeg proberen te verkopen en voor het geld maar iets nieuws scouten.
Ja hier ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De server is bezet zegt ie bij mij.
Hij was constant geblesseerd. Sinds hij krachttraining heeft gehad, in de zomer, is hij al een stuk beter fysiek gezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou en wat kun je niet als je constant geblesseerd bent, juist ja voetballen. Ik zeg proberen te verkopen en voor het geld maar iets nieuws scouten.
En nog speelt hij nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij was constant geblesseerd. Sinds hij krachttraining heeft gehad, in de zomer, is hij al een stuk beter fysiek gezien.![]()
Sommige mensen doen ook nog zo iets als werken hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef Jasza het volgende:
Ja moet je maar rond Amsterdam wonen, dan heb je dat probleem niet hehe.
En daar komt nog eens bij dat ik liever Babel, Leonardo, Perez, Mitea zie staan als Manuquote:
Manu is op linksbuiten wel beter dan Babel, Perez en Mitea.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En daar komt nog eens bij dat ik liever Babel, Leonardo, Perez, Mitea zie staan als Manu![]()
Omdat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Manu is op linksbuiten wel beter dan Babel, Perez en Mitea.
Wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waarom is Ronaldinho beter dan Geert den Ouden?
Omdat Geert den Ouden met zijn gedachte al bij het fluiten zit ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waarom is Ronaldinho beter dan Geert den Ouden?
Hoe vaak heb jij hem zien spelen als ik mag vragen, en dan niet in de samenvatting?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Manu heeft goede voorzet met links, is snel en heeft een actie.
4 x ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen als ik mag vragen?
Vast ook nog wel in samenvattingquote:
Nee helaas, heb geen digitale TV. (Woon trouwens in het @home-gebied.)quote:
Stelletje kutjoden die die stream overbelastenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:27 schreef Adidah het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een herhaling later op de avond.
Jij ziet tenminste ietsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:30 schreef Jasza het volgende:
Wij wachten op de presentatie van Edgar Davids, jeej we zien allemaal kut journalisten met hun camer's
Ik keekquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
Dat die journalisten met die kk fototoestellen is optyfen ik zie het niet
Mooi zo, dan zjin wij niet de enigen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
Zit dennis naast hemquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef Jasza het volgende:
Edje kan spelen zegt hij, bij de testen bij de Spurs was hij altijd superfit
En het sportieve heeft de doorslag gegeven en hij heeft veel lof over Henkie nu.
quote:
Dat zijn er 4 van de 6.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Jasza het volgende:
Het Ajax shirt, Barça, Juve en NL elftal shirt vind hij de mooiste waarin hij gespeeld heeft
Met Danny Blind lag hij sowieso niet zo lekker, dacht ik gelezen te hebben in De godenzonen van Ajax, tien jaar laterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef Jasza het volgende:
We mogen wel erg dankbaar zijn dat Henk bij ons zit hoor, zonder hem was dit niet gelukt denk ik zelf.
Henk doet het heel goed bij de spelers, volgens mij alleen met Perez en KJH wat minderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef Jasza het volgende:
We mogen wel erg dankbaar zijn dat Henk bij ons zit hoor, zonder hem was dit niet gelukt denk ik zelf.
Hij doet het alleen goed bij negersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Henk doet het heel goed bij de spelers, volgens mij alleen met Perez en KJH wat minder![]()
Jou serieus nemen is heel moeilijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:47 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij doet het alleen goed bij negers
over manu had ik wel gelijk wacht maar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jou serieus nemen is heel moeilijk.
Dan moet hij mischien eens van de drugs afblijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
over manu had ik wel gelijk wacht maar.
jou serieus nemen is heel moeilijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan moet hij mischien eens van de drugs afblijven.
[afbeelding]
Ik zat even op jou niveauquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
jou serieus nemen is heel moeilijk
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:59 schreef jna het volgende:
Heb trouwens nog staan lullen met de vader van Urby
quote:Onderzoek naar Farfan
EINDHOVEN (ANP) - PSV-aanvaller Jefferson Farfan moet vrezen voor
een schorsing. De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek
begonnen naar een vermeende slaande beweging van Farfan, zondag in
het duel met Roda JC.
Scheidsrechter Vink ontging het incident, maar Roda-verdediger
Jan-Paul Saeijs beweerde na afloop van het door de Limburgers
gewonnen duel te zijn geslagen door Farfan.
De spelers willen 410 dus ook boven de F-side, waar wacht je op AFCAquote:Gesprek met spelersafvaardiging en Ten Cate
Datum: 30 januari 2007 Laatst gewijzigd: 30 januari 2007 14:43
Maandagmiddag heeft er in het supportershome een gesprek plaats gevonden tussen een spelersafvaardiging bestaande uit Urby Emanuelson, Wesley Sneijder, Johnny Heitinga en Mauro Rosales, Henk ten Cate namens de technische staf en een supportersafvaardiging. Vanuit de supporters waren een aantal vertegenwoordigers aanwezig van de F-side en van beide supportersverenigingen; de Supportersvereniging Ajax en AFCA Supportersclub.
Er is afgesproken om twee keer per seizoen onderling met elkaar in gesprek te gaan. Doel van het gesprek is om de band tussen spelers en supporters te verstevigen. Dit willen we bereiken door open en eerlijk met elkaar te praten; wat vinden we van elkaar, wat gaat goed, wat kan beter.
Op deze manier ontstaat er onderling vanzelf nog meer begrip en waardering.
Uiteindelijk moeten we het samen doen!
Hierbij even een korte samenvatting van de gespreksonderwerpen van deze middag:
* Nieuwe spreekkorenbeleid KNVB
Henk ten Cate begon het gesprek om aandacht te vragen voor het nieuwe spreekkorenbeleid van de KNVB. De club kan bij langdurig aanhoudende kwetsende spreekkoren in het ergste geval puntenaftrek krijgen. Met het vooruitzicht op de wedstrijd tegen feijenoord van aankomende zondag, vraagt Ten Cate de supporters zich te onthouden van kwetsende spreekkoren. Hiermee is het team en zeker de club niet mee geholpen;
* Te weinig sfeer bij de kleinere wedstrijden
De aanwezige spelers gaven aan dat zij ontzettend veel steun krijgen bij wedstrijden tegen topclubs, maar tegen de kleinere clubs blijft deze steun achterwege.
Dit is iets wat we alleen maar kunnen beamen en waar wij als Ajax-supporters aan moeten werken. VAK410 kreeg wel een compliment voor de constante ondersteuning en het houden van de TIFO-acties. De spelers gaven aan dat het wellicht beter zou zijn om de fanatieke vakken op een deel te concentreren door bijvoorbeeld 410 boven de F-side te plaatsen;
* Wisselende prestaties
Door de supportersafvaardiging is aangegeven dat we het al ruim zeven jaar moeten doen met voetbal wat niet altijd des Ajax is. Het lijkt er regelmatig op, dat er niet 100% wordt gegeven. Ten Cate geeft aan dat dit te maken heeft met de jonge spelersgroep en dat trainers het vaak moeten doen met spelersmateriaal van “voor hun tijd”. Ook is een jonge spelersgroep nog niet altijd in staat om een hele wedstrijd constant te spelen.
De kritische houding van de Ajax-supporter, wordt door de spelers en technische staf niet altijd begrepen. “We hebben gisteren toch gewonnen?!” was de opmerking van één van de spelers. We hopen verder dat de spelers begrijpen dat kritiek van een individu niet op een hele supportersschare afgeschoven kan worden;
* Het gooien van shirtjes naar supporters op speciale momenten
De supporters merken dat dit steeds beter gaat en dat de spelers zelf goed in kunnen schatten wat hier de juiste momenten voor zijn. Naar Johnny Heitinga werd nog gekscherend een opmerking geplaatst, dat hij het voortaan wel in het eigen vak moet gooien in plaats van die van de tegenstander (lees: Sparta Praag uit);
* Bezoek van spelers aan Supportershome
Een van de belangrijkste punten vanuit de supporters was het bezoek van spelers aan het supportershome na trainingen of bij activiteiten. Volgens Ten Cate is het logistiek lastig om na trainingen of wedstrijden naar het supportershome te komen. Na een wedstrijd willen spelers bijvoorbeeld liever bij familie of vrienden zijn en daarna naar huis.
Wel is afgesproken om de selectie een overzicht te geven van de geplande activiteiten. Per geval zal dan bekeken worden of het binnen het programma past en wie van de spelers er kunnen komen.
De AFCA Supportersclub is tevreden dat er eindelijk een gesprek heeft plaatsgevonden met een afvaardiging van de spelersgroep. Wij denken echter dat de gesprekken in de toekomst inhoudelijk beter kunnen. Ook zou het gespreksevenwicht beter moeten zijn; de aanwezige spelers zouden meer aan het woord mogen zijn. Wij hopen bij het volgende gesprek minder het gevoel erop na te houden dat het een ‘verplicht nummer’ is. Nog even een drankje aan de bar na het gesprek zou aardig zijn, in plaats van niet weten hoe snel je weg moet komen.
Het onderwerp “Bezoek spelers aan het supportershome” komt de volgende keer weer hoog op de agenda. Wij kunnen ons niet vinden in de argumenten van Henk ten Cate, dat het bezoeken na een training logistiek (???) lastig zou zijn. De AFCA Supportersclub is van mening, dat het supportershome ook of misschien wel juist bedoeld is om supporters en spelers bij elkaar te brengen.
Aan het eind van het seizoen verwachten wij weer een gesprek te hebben met een spelersafvaardiging en zullen daar uiteraard weer verslag van doen.
…één Ajax!
Bron: AFCA Supportersclub
Via die mediabox van upc zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik woon in Gelderland en ik heb Edje via AT5 gekeken.
Duurde ongeveer 20 minuten.
quote:De supporters merken dat dit steeds beter gaat en dat de spelers zelf goed in kunnen schatten wat hier de juiste momenten voor zijn. Naar Johnny Heitinga werd nog gekscherend een opmerking geplaatst, dat hij het voortaan wel in het eigen vak moet gooien in plaats van die van de tegenstander (lees: Sparta Praag uit);
Iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
De spelers willen 410 dus ook boven de F-side, waar wacht je op AFCA![]()
Ik vind dat een beetje naief.. het zijn ook maar gewone jongens.quote:Een van de belangrijkste punten vanuit de supporters was het bezoek van spelers aan het supportershome na trainingen of bij activiteiten. Volgens Ten Cate is het logistiek lastig om na trainingen of wedstrijden naar het supportershome te komen. Na een wedstrijd willen spelers bijvoorbeeld liever bij familie of vrienden zijn en daarna naar huis.
Wel is afgesproken om de selectie een overzicht te geven van de geplande activiteiten. Per geval zal dan bekeken worden of het binnen het programma past en wie van de spelers er kunnen komen.
Valt er al iets zinnigs te zeggen over de opstelling waarin getraind werd en de positie van Davids?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef jna het volgende:
Hij had op de training ook een paar mooie acties waarmee ie zich vrij speelde
Nee (training waar ik was tenminste niet), was basis en reserves door elkaarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Valt er al iets zinnigs te zeggen over de opstelling waarin getraind werd en de positie van Davids?
wie weet waar dat nog toe geleid heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe, toen gooide hij zijn shirtje naar een paar Tsjechische meiden ja
Van de training van vandaag?quote:
Misschien omdat hij zoveel met 410 te maken heeft?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom Rosales erbij zat ontgaat mij een beetje
Laat me raden, jij d8 dat ze om 10.30 trainde maar het was verplaatst naar 11.30 maar dat wist jij niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
Ik sta net niet op de foto's
Zijn trouwens wel een stel lamzakken zeg, ze waren 40 minuten te laat
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Ordinair het volgende:
Hou 410 maar lekker op 410! Anders zit ook alles op elkaar.
Tja, dat is wel tof, maar dan blijft de sfeer ook maar aan 1 kant van het stadion.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ik zou 410 juist graag boven de F-side zien net zoals tegen psv voor de JCS, gekkenhuis was dat![]()
Beter heel Zuid als een gekkenhuis dan alleen 1 vakje op Noord he.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tja, dat is wel tof, maar dan blijft de sfeer ook maar aan 1 kant van het stadion.
Liever een groter 410 waar nog meer acties mogelijk zijn, als 410 waar het nu zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tja, dat is wel tof, maar dan blijft de sfeer ook maar aan 1 kant van het stadion.
Had Edje nog wat leuks te melden tegen je ?:Pquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
Zo, net terugik stond vooraan vlak bij de deur dus vandaar dat je me niet zult zien op die foto's, misschien later op sportjournaal of zo? Verder zei ik toch dat hij de 1e training mee zou doen
Naja, mensen die er wel waren hebben mooi de 1e training gezien
Verder nog een interview gedaan voor radio 1, dus die zal ook nog wel op de radio komen
Dat was alles eigenlijk wat ik te melden had, als ik nog nieuws heb horen jullie het
![]()
jna heeft je raad opgevolgd en is naar de eerste training gegaan vanmorgen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
Zo, net terugik stond vooraan vlak bij de deur dus vandaar dat je me niet zult zien op die foto's, misschien later op sportjournaal of zo? Verder zei ik toch dat hij de 1e training mee zou doen
Verder nog een interview gedaan voor radio 1, dus die zal ook nog wel op de radio komen
Dat was alles eigenlijk wat ik te melden had, als ik nog nieuws heb horen jullie het
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
![]()
Neuh niet echt eigenlijk, was nog 1 iemand die me aansprak en me bedankte, was volgens mij iemand van Ajax Netwerkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had Edje nog wat leuks te melden tegen je ?:P
wat liefquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat me raden, jij d8 dat ze om 10.30 trainde maar het was verplaatst naar 11.30 maar dat wist jij niet?
Dan beginnen wij op Noord een fanatiek vakjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ze begonnen om 12.10 pas. Maar het was het wachten waardquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat me raden, jij d8 dat ze om 10.30 trainde maar het was verplaatst naar 11.30 maar dat wist jij niet?
Heeft Davids iets met Rosales omdat ie er steeds naast liep?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Neuh niet echt eigenlijk, was nog 1 iemand die me aansprak en me bedankte, was volgens mij iemand van Ajax Netwerk
Mjah, ik moest na 20 minuten alleen al weer weg dus had alleen het inlopen gezienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ze begonnen om 12.10 pas. Maar het was het wachten waard
Nieuw Noord..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan beginnen wij op Noord een fanatiek vakje
quote:
Die hebben verkering. Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft Davids iets met Rosales omdat ie er steeds naast liep?
Een fanatiek vakje zei ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nieuw Noord..Net als die boeren.
Wees blij dat het niet Charisteas is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef jna het volgende:
Wat me nog opviel bij de Arena is dat ze nou preciessss Rosales en Rosenberg bij die "ik ben Ajacied" campagne hebben gebruikt om de Arena mee te versieren. Nu staan er dus 2 spelers enorm groot op de Arena terwijl ze dalijk alle 2 weg zijn (of 1 in ieder geval)
We halen ze weg en hangen Edje ervoor in de plaatsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet Charisteas is.
quote:Edgar Davids is fit
AMSTERDAM - Edgar Davids kan zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Feyenoord zijn rentree in de hoofdmacht van Ajax maken. "Ik heb de laatste tijd weliswaar niet veel gespeeld”, verklaarde de middenvelder dinsdag in een overvolle perskamer van Ajax. "Maar ik ben wel iedere week op mijn fitheid getest. Die was altijd goed tot uitmuntend.”
De bijna 34-jarige Davids is blij met zijn terugkeer bij Ajax. "Hier ben ik begonnen en opgegroeid. Ajax heeft nog steeds heel veel talent, maar dat is niet genoeg. Er komt meer in het topvoetbal kijken.”
"En juist daarom is Davids zo belangrijk”, benadrukte trainer Henk ten Cate. "Hij kan hier de jonge spelers beter maken. Hij heeft routine en nog steeds heel veel kwaliteit. We zijn heel blij met Edgar.”
Die juichte altijd mooiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef jna het volgende:
Wat me nog opviel bij de Arena is dat ze nou preciessss Rosales en Rosenberg bij die "ik ben Ajacied" campagne hebben gebruikt om de Arena mee te versieren. Nu staan er dus 2 spelers enorm groot op de Arena terwijl ze dalijk alle 2 weg zijn (of 1 in ieder geval)
Zal wel goed lopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik krijg gewoon kippenvel van de foto's, verhalen en beelden. Hopelijk wordt het allemaal geen teleurstelling.
Ruim honderd man maar het kan ook meer zijn aangezien ik niet zo goed kan schattenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Was het trouwens druk bij de training, en hoe werd Edje ontvangen?
Snap toch niet echt waarom ze voor hun hebben gekozen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die juichte altijd mooi![]()
Je kan ook niet weten dat die gasten vertrekken he, maar zal wel veranderd worden.
Markus hangt ook keigroot in de ArenA bovenin![]()
![]()
Viel wel mee, volgens mij wisten heel weinig mensen het want zelfs de pers die er stond twijfelde of ie wel mee zou doen. Toen ie naar buiten kwam gingen sommige mensen wel klappen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Was het trouwens druk bij de training, en hoe werd Edje ontvangen?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef koningdavid het volgende:
Er staat trouwens ook een kort filmpje van de training op www.dewedstrijden.tv
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik krijg gewoon kippenvel van de foto's, verhalen en beelden. Hopelijk wordt het allemaal geen teleurstelling.
NU.nlquote:Na ruim tien jaar en uitstapjes naar AC Milan, Juventus, Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur is Davids terug bij de club waarmee hij alles won. "Toen lag de lat heel hoog", weet Davids nog.
"Maar tijdens de training zag ik ook talenten die dat niveau kunnen halen. Ik ben trots dat ik het geweldige shirt van Ajax weer mag dragen", zei de middenvelder terwijl hij de overvolle perszaal inkeek. "En jullie allemaal bedankt voor de geweldige opkomst."
Dat zijn de teksten.quote:"Ik ben trots dat ik het geweldige shirt van Ajax weer mag dragen", zei de middenvelder
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:12 schreef VoreG het volgende:
Geweldig.
2007/2008 de nieuwe CL titel?.
Idd ja. Je kunt er zelfs beter Rafael van der Vaart neerhangen dan Rosenberg/Rosales.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef Riro het volgende:
[..]
Snap toch niet echt waarom ze voor hun hebben gekozen.
Heitinga en Sneijder hebben bijvoorbeeld veel meer met de club en zelfs als die weg gaan is het niet erg dat het er nog ff hangt.
Uitleg plsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef De_Ananas het volgende:
En dat Sneijder probeerde zo'n kerel in het water te gooien
quote:Van Egmond leidt Ajax - Feyenoord
De KNVB heeft scheidsrechter Dick van Egmond aangesteld voor de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord van aanstaande zondag. Ajax won onder zijn leiding dit seizoen een keer. Hij floot dit seizoen nog geen wedstrijd van Feyenoord.
Ze liepen daar over dat bruggetje naar het trainingsveld en hij wilde met Mitea zo'n begeleider ofzo in het water gooienquote:
Mitea krijgt geeneens een kind van 2 het water inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze liepen daar over dat bruggetje naar het trainingsveld en hij wilde met Mitea zo'n begeleider ofzo in het water gooien
De kans is dan groter dat Mitea zelf in het water ligtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mitea krijgt geeneens een kind van 2 het water in![]()
Doet het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef koningdavid het volgende:
Er staat trouwens ook een kort filmpje van de training op www.dewedstrijden.tv
[afbeelding]
en dat is niet gelukt, 2 van die grote sterke kerelsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze liepen daar over dat bruggetje naar het trainingsveld en hij wilde met Mitea zo'n begeleider ofzo in het water gooien
Ik geloof het wel. Klote site.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ff Internet Explorer gebruiken en pop-ups uitschakelen.
Het duurt 3 seconde ofzo, je ziet Edje naar buiten lopen en 1 seconde warming upquote:
Kan me niet voorstellen dat die meetellen. Zie je het al voor je, een gele kaart tegen Feyenoord en dan geschorst vanwege kaarten in Engeland?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:08 schreef F1Bas het volgende:
Stel Davids had in Engeland 3 gele kaarten gehad, vervallen die nu of tellen die in Nederland door?
Volgens mij blijven die gewoon staan hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die meetellen. Zie je het al voor je, een gele kaart tegen Feyenoord en dan geschorst vanwege kaarten in Engeland?
Als hij bv. de laatste wedstrijd rood had gehad telt het wel mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die meetellen. Zie je het al voor je, een gele kaart tegen Feyenoord en dan geschorst vanwege kaarten in Engeland?
Spelers van Man U kregen in Amsterdam Tournament ook rood en dat telde toen mee in de premier leaguea.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier ook, en nog een aardig filmpje ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:10 schreef koningdavid het volgende:
Filmpje van Talpa doet het perfect bij mij hoor.![]()
Ligt aan FF of Opera.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hier ook, en nog een aardig filmpje ook![]()
School is er om te skippen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:18 schreef toma het volgende:Edje
ik had zo graag bij de training willen zijn![]()
kut school
Telt niet mee neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Helaas mag hij niet meedoen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Mag hij tegen Werder meedoen eigenlijk. Of heeft ie bij Spurs al europees gespeeld.
Mag niet mee doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Mag hij tegen Werder meedoen eigenlijk. Of heeft ie bij Spurs al europees gespeeld.
quote:Met Edgar Davids wordt Ajax alsnog kampioen omdat...
1. Cocu op een schoothondje lijkt en Davids een pitbull is
2. Davids net als Wouters niet meer opgeroepen wordt voor Oranje
3. met Davids z'n bril Huntelaar het net weer scherp ziet
4. het oude clubje weer bijna compleet is
5. de volgende penalty wel raak is
6. Stijn Vreven zelfs bang van hem wordt
7. hij zijn hoofd niet zomaar ergens in steekt
8. Davids Sneijder en Perez in toom kan houden
9. Ajax zijn wedstrijden wint zodra het met 10 man speelt
10. Kluivert het ook zo lekker doet bij PSV
11. Heintje Davids ook altijd op zijn best was bij een come-back
12. Ajax de verzameling tuinkabouters nu compleet heeft
13. Perez nu een pitbull achter zich aan krijgt als hij de grensrechter uitscheldt
14. Maduro nu op de bank zit
15. Iedere speler liever in de basis staat dan naast hem op de bank zit
16. : Davids geen respect heeft voor mijnheer Cocu of mijnheer Koné
17. hij goed is in het begeleiden van jonge spelers
18. schoonheid uiteindelijk toch niet telt
19. Davids Van Basten wat wil laten zien
20. Davids genoeg uit heeft kunnen rusten bij Tottenham Hotspur
21. ...
Jammer, mijn 'omdat hij een doos nandrolon meeneemt' heeft het niet gehaaldquote:
Weetje nog niet, er zijn er pas 20quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jammer, mijn 'omdat hij een doos nandrolon meeneemt' heeft het niet gehaald
quote:1. Cocu op een schoothondje lijkt en Davids een pitbull is
...
3. met Davids z'n bril Huntelaar het net weer scherp ziet
...
6. Stijn Vreven zelfs bang van hem wordt
...
13. Perez nu een pitbull achter zich aan krijgt als hij de grensrechter uitscheldt
...
Nee..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:50 schreef ub40_bboy het volgende:
vol?
Nee, nog 24, dat kun je toch gewoon zien?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:50 schreef ub40_bboy het volgende:
vol?
Waarom toch steeds deze irritante en nutteloze posts?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:50 schreef ub40_bboy het volgende:
vol?
Waar? Ik wacht gewoon altijd rustig totdat ik zelf een nieuw topic zie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:52 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee, nog 24, dat kun je toch gewoon zien?
jupquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:36 schreef rompompom het volgende:
Prachtig, Davids écht terug!!! Had jij die bloemen nou gegeven, denthemen?
In VBLquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Waar? Ik wacht gewoon altijd rustig totdat ik zelf een nieuw topic zie.
Ik vind het hem wel goed staan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef Jasza het volgende:
Davids in pak hehe, vind ik niet bij hem horen hehehe
90% kans dat Buijs met rood van het veld gaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef denthemen het volgende:
Ik kan écht niet wachten op Zondag, Buijs denk ik ook niet
Liever Lindenberghquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef ASroma het volgende:
nou nu kan roger mooi verkocht worden
Niemand kan wachten denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef denthemen het volgende:
Ik kan écht niet wachten op Zondag, Buijs denk ik ook niet
Als hij dan al niet met brancard van het veld af isquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
90% kans dat Buijs met rood van het veld gaat.
Babel blijft omdat Luque naar psv gaat? Ik snap die redenering niet helemaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:08 schreef Jasza het volgende:
Luque naar psv, morgen keuring dus Babel blijft wel.
Ik welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Babel blijft omdat Luque naar psv gaat? Ik snap die redenering niet helemaal.
Luque werd bij bod van Newcastle inbegrepenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Babel blijft omdat Luque naar psv gaat? Ik snap die redenering niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |