Zeer knap dat je dat al weetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:44 schreef picobyte het volgende:
Komende zaterdag grijs regen en acht graden overdag
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:44 schreef picobyte het volgende:
Komende zaterdag grijs regen en acht graden sneeuw en -2 graden overdag
Ik zeg: daar is een goeie kans voor zover ik het allemaal zie en leesquote:
0802?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:29 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding] donderdag word iig spannend
Op het plaatje wel ja.. op de omschrijving staat nog steeds:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:22 schreef IkWilbert het volgende:
Piet heeft de meerdaagse verwachting ook weer aangepast... helaas naar boven. Ging hij vanmiddag nog voor vorst na het weekend... Helaas, helaas, helaas
Ik kan er natuurlijk ook niks over zeggen. Het ligt er precies aan hoe de depressieactiviteit zich ontwikkelt en dat weet niemand. Persoonlijk geloof ik niet in overtuigend winterweer, het is teveel kantjeboord. Het noordoosten staat er het beste voor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef IkWilbert het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Keromane over de hele situatie denkt...
quote:Voordat iedereen gaat exploderen vanwege de nu warme cijfers ipv de verwachte, beetje beloofde kou voor volgende week, zou ik zeggen, wacht totdat Piet antwoord geeft, of hier, of straks bij SBS6 wat de vooruitzichten aangaan.
Volgens mij is er ergens een storing in het vooruitzichtensysteem die 4maal daags wordt vernieuwd. Vanmorgen is deze ook al handmatig bijgesteld. Maar even afwachten, lijkt me stug dat het van de eerdere -7 voor maandag naar +7 gaat. Dat zou niet best zijn, zo'n verandering binnen 6 uren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |