Deel 1: Winterverwachtingquote:
Pas maar weer aan dan want dit is al deel 3, maar bij het vorige deel was geen #2 er achter gezet.quote:
Ja doe maar Winterverwachting 2007 #3 - Kou komt dichterbij? of iets in die trend durf nog niet te zeggen dat er neerslag valt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:33 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Pas maar weer aan dan want dit is al deel 3, maar bij het vorige deel was geen #2 er achter gezet.
1e Deel: Winterverwachting![]()
Ja. hopelijk dat de koude members gelijk gaan krijgen. pas aub topic titel aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:36 schreef IkWilbert het volgende:
Ik moet het nog zien met de kou en de sneeuw... er zijn wat members die voor kou gaan maar ook die gewoon het huidige weer aanhouden. Ben benieuwd wat er deze week gaat gebeuren...
Mja.. ik geloof en hoop al snel het beste.. pas donderdag kunnen we beetje gaan gokken. Maar ik doe dat nu al, misschien is dat wel heel dom.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Kans ja. Ook kans op een WC...
Zie OPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:47 schreef Frutsel het volgende:
opnieuw aangepast, wat is deel 2? pas ik die ook ff aan ^^
ik hoop zelf het groene lijntje.. het blauwe lijntje gaat weer te snel naar bovenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
het is iig niet kansloos![]()
Heeft idd geen zin...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef -skippybal- het volgende:
Pfff, weer goed geleerd van de laatste keren he? Iedereen kijkt nu wéér twee weken vooruit![]()
dat het kouder wordt is wel duidelijk tog.. kan ook bijna niet warmer, maar das beter voor zd, oostenrijk, zwitserland, italie, frankrijk. dan wordt het daar iig ook niet warmer en kans op neerslag neemt toe. Ik kijk ook niet per definitie naar nederland maar ook meer naar oostenrijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:08 schreef IkWilbert het volgende:
De meeste lijntjes gaan toch echt niet voor koud weer...
2 weken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef -skippybal- het volgende:
Pfff, weer goed geleerd van de laatste keren he? Iedereen kijkt nu wéér twee weken vooruit![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:07 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
ik hoop zelf het groene lijntje.. het blauwe lijntje gaat weer te snel naar boven
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:08 schreef IkWilbert het volgende:
De meeste lijntjes gaan toch echt niet voor koud weer...
Wat jij wilt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het allemaal wel.. kan alleen maar beter uitpakken
vanaf 6 feb idd, dat is 7 dagen dus, die spreiding geeft iig weer wat uitzicht op 'winter'weer vandaar dat ik zei (niet kansloos)quote:
KNMIquote:De voorspelbaarheid is
vanaf maandag 5 februari dan ook zeer laag. Op donderdag 8 februari zien
we in ongeveer 40% van de Leden een min of meer geblokkeerd
stromingspatroon, 15% laat een hoog boven West-Europa zien en de rest
een min of meer sterke zonale stroming.
Is het nog wel leuk om te kijken. zolang je maar in je achterhoofd houd dat de betrouwbaarheid laag is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef -skippybal- het volgende:
Het is nog niet eens begonnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Snowsquall het volgende:
Let's face it, it's over!!![]()
![]()
![]()
De kans dat er nog wat komt is net zo groot als dat ik de jackpot van de staatsloterij win.......![]()
Dit was gisteren nog 60/40..quote:dinsdag 06 februari tot en met vrijdag 09 februari 2007
Kans van circa 70 % op een zacht en wisselvallig weertype met vrij veel wind en hoge dagelijkse neerslagkans. 30% kans op een meest droog weertype met temperaturen rond normaal.
nogmaals, die storm van laatst werd meer dan een week van te voren voorspeldquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:31 schreef Lariekoek het volgende:
Zo zie je maar weer, meer dan 5 dagen vooruit kijken is totaal nutteloos
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:31 schreef Lariekoek het volgende:
Zo zie je maar weer, meer dan 5 dagen vooruit kijken is totaal nutteloos
Welnee man, hou toch op.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef Jodelaar het volgende:
Tog zien de japanners, ukmo en ook gfs nog wel kansen maar essembles zien niets. het is spannend
komt die inkopper:quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Welnee man, hou toch op.
De winter is allang voorbij. Sterker nog, welke winter?![]()
Hooguit nog een verdwaald sneeuwbuitje en een beetje vorst en dat was het dan weer.
Het is lariekoek om te roepen dat er nog winter komt ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:48 schreef kepler het volgende:
[..]
komt die inkopper:
Dat is Lariekoek!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:52 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Het is lariekoek om te roepen dat er nog winter komt ja.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef kepler het volgende:
volgens jou konden we toch niet meer dan 5 dagen vooruit kijken? Knap dat je dan nu al weet dat we tot eind maart geen winter meer krijgen
en wat zegt dat over februari/maart?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Januari 2007, de warmste januari ooit.![]()
van 1 naar 5. Mijn joki is ook 5quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef Keromane het volgende:
Binnen 3 dagen weten we meer. Joki 5. Uit de losse pols.
Hoe hoger de joki, hoe meer kans op sneeuw en kou. Joki 9/10 betekend dus koud weer :-)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:10 schreef MissHobje het volgende:
Wat was dat joki ook al weer .. ben het helemaal kwijt
ik sluit me hier bij aan helaas.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:40 schreef WEST het volgende:
Joki 2 ik zie het somber in
Oja.. nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:56 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Hoe hoger de joki, hoe meer kans op sneeuw en kou. Joki 9/10 betekend dus koud weer :-)
Joki 5 kan nog alle kanten op...
Inderdaad. Iemand begint over JOKI's en iedereen neemt het ineens over....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:41 schreef leroytje het volgende:
Stop es met et gooien met Joki's die veranderen toch weer om de 6 uur![]()
ja het was vandaag lekker weer, zonnetje scheen heerlijk en lekker in de kortebroek gelopen en het was niet koud (voetbal) we zeiden al tegen elkaar is dit nu februari?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef sjippen het volgende:
Laat die winter maar waar hij is, niemand vandaag buiten geweest?, wat een lekker weertje zeg!
Komende week misschien een graadje vorst 's nachts, meer zal het niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |