nogmaals, die storm van laatst werd meer dan een week van te voren voorspeldquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:31 schreef Lariekoek het volgende:
Zo zie je maar weer, meer dan 5 dagen vooruit kijken is totaal nutteloos
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:31 schreef Lariekoek het volgende:
Zo zie je maar weer, meer dan 5 dagen vooruit kijken is totaal nutteloos
Welnee man, hou toch op.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef Jodelaar het volgende:
Tog zien de japanners, ukmo en ook gfs nog wel kansen maar essembles zien niets. het is spannend
komt die inkopper:quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Welnee man, hou toch op.
De winter is allang voorbij. Sterker nog, welke winter?![]()
Hooguit nog een verdwaald sneeuwbuitje en een beetje vorst en dat was het dan weer.
Het is lariekoek om te roepen dat er nog winter komt ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:48 schreef kepler het volgende:
[..]
komt die inkopper:
Dat is Lariekoek!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:52 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Het is lariekoek om te roepen dat er nog winter komt ja.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef kepler het volgende:
volgens jou konden we toch niet meer dan 5 dagen vooruit kijken? Knap dat je dan nu al weet dat we tot eind maart geen winter meer krijgen
en wat zegt dat over februari/maart?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Januari 2007, de warmste januari ooit.![]()
van 1 naar 5. Mijn joki is ook 5quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef Keromane het volgende:
Binnen 3 dagen weten we meer. Joki 5. Uit de losse pols.
Hoe hoger de joki, hoe meer kans op sneeuw en kou. Joki 9/10 betekend dus koud weer :-)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:10 schreef MissHobje het volgende:
Wat was dat joki ook al weer .. ben het helemaal kwijt
ik sluit me hier bij aan helaas.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:40 schreef WEST het volgende:
Joki 2 ik zie het somber in
Oja.. nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:56 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Hoe hoger de joki, hoe meer kans op sneeuw en kou. Joki 9/10 betekend dus koud weer :-)
Joki 5 kan nog alle kanten op...
Inderdaad. Iemand begint over JOKI's en iedereen neemt het ineens over....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:41 schreef leroytje het volgende:
Stop es met et gooien met Joki's die veranderen toch weer om de 6 uur![]()
ja het was vandaag lekker weer, zonnetje scheen heerlijk en lekker in de kortebroek gelopen en het was niet koud (voetbal) we zeiden al tegen elkaar is dit nu februari?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef sjippen het volgende:
Laat die winter maar waar hij is, niemand vandaag buiten geweest?, wat een lekker weertje zeg!
Komende week misschien een graadje vorst 's nachts, meer zal het niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |