nogmaals, die storm van laatst werd meer dan een week van te voren voorspeldquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:31 schreef Lariekoek het volgende:
Zo zie je maar weer, meer dan 5 dagen vooruit kijken is totaal nutteloos
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:31 schreef Lariekoek het volgende:
Zo zie je maar weer, meer dan 5 dagen vooruit kijken is totaal nutteloos
Welnee man, hou toch op.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef Jodelaar het volgende:
Tog zien de japanners, ukmo en ook gfs nog wel kansen maar essembles zien niets. het is spannend
komt die inkopper:quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Welnee man, hou toch op.
De winter is allang voorbij. Sterker nog, welke winter?![]()
Hooguit nog een verdwaald sneeuwbuitje en een beetje vorst en dat was het dan weer.
Het is lariekoek om te roepen dat er nog winter komt ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:48 schreef kepler het volgende:
[..]
komt die inkopper:
Dat is Lariekoek!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:52 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Het is lariekoek om te roepen dat er nog winter komt ja.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef kepler het volgende:
volgens jou konden we toch niet meer dan 5 dagen vooruit kijken? Knap dat je dan nu al weet dat we tot eind maart geen winter meer krijgen
en wat zegt dat over februari/maart?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Januari 2007, de warmste januari ooit.![]()
van 1 naar 5. Mijn joki is ook 5quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef Keromane het volgende:
Binnen 3 dagen weten we meer. Joki 5. Uit de losse pols.
Hoe hoger de joki, hoe meer kans op sneeuw en kou. Joki 9/10 betekend dus koud weer :-)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:10 schreef MissHobje het volgende:
Wat was dat joki ook al weer .. ben het helemaal kwijt
ik sluit me hier bij aan helaas.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:40 schreef WEST het volgende:
Joki 2 ik zie het somber in
Oja.. nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:56 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Hoe hoger de joki, hoe meer kans op sneeuw en kou. Joki 9/10 betekend dus koud weer :-)
Joki 5 kan nog alle kanten op...
Inderdaad. Iemand begint over JOKI's en iedereen neemt het ineens over....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:41 schreef leroytje het volgende:
Stop es met et gooien met Joki's die veranderen toch weer om de 6 uur![]()
ja het was vandaag lekker weer, zonnetje scheen heerlijk en lekker in de kortebroek gelopen en het was niet koud (voetbal) we zeiden al tegen elkaar is dit nu februari?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef sjippen het volgende:
Laat die winter maar waar hij is, niemand vandaag buiten geweest?, wat een lekker weertje zeg!
Komende week misschien een graadje vorst 's nachts, meer zal het niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |