ja idd..de reden dat hun zoveel spaarlampen hebben is omdat ze ze gewoon naar huub hebben gestuurd:Pquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
En ja hoor NL en Zdngmw hebben het WEER over Huub. Hebben die 2 niets anders te lullen.
Luister jij daar nog naar?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
En ja hoor NL en Zdngmw hebben het WEER over Huub. Hebben die 2 niets anders te lullen.
BIj de paarden. Bart stond te pissen en de camera's draaiden naar hem toe, hij werd woest ging gelijk STijn bellen. He Stijn wat gebeurde er nou net en toen streamlock.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Luister jij daar nog naar?![]()
Waar is Huub ?
haha..we moeten jullie toch up-to-date houden tochquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar is Huub ?
nee, naar huub; axa grote volte...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar is Huub ?
yep..over lesley?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef bunnyma het volgende:
Ging Bart verhaal halen bij Stijn?
ja, maar dat mogen wij niet horenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef bunnyma het volgende:
Ging Bart verhaal halen bij Stijn?
Vreemd, bij mij lopen de streams met NL & Nasty altijd vast !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha..we moeten jullie toch up-to-date houden toch
nee het is bij mij enige stream die het doet steeds
nope hij stond te pissen, camera draaide naar hem toe en hij stond al te mopperen daar, toen hij dat zag, dus ik denk daarover.quote:
Reality my assquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:19 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ja, maar dat mogen wij niet horen
Ik ook niet, 2 weken geleden was het nog lachwekkend, nu is het gewoon vervelend. Laten ze tegen Brainles zeggen dat hij niet kan zingen en gitaar spelen, klaar. Scheelt weer hoop poen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reality my ass
Zelfs het gitaarspelen vindt ik nu niks meer aan.
wanneer was dat wel leuk dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reality my ass
Die gozer pingelt toch steeds hetzelfde deuntje !
Als die dude(leraar) speeltquote:
Ooit gevonden dan? Hij is nu 4 maanden bezig en nog klinkt "tears from heaven" nergens naar, hij verkracht alleen dat nummer maar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reality my ass
Die gozer pingelt toch steeds hetzelfde deuntje ! (brian, that is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |