ja, maar dat mogen wij niet horenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef bunnyma het volgende:
Ging Bart verhaal halen bij Stijn?
Vreemd, bij mij lopen de streams met NL & Nasty altijd vast !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha..we moeten jullie toch up-to-date houden toch
nee het is bij mij enige stream die het doet steeds
nope hij stond te pissen, camera draaide naar hem toe en hij stond al te mopperen daar, toen hij dat zag, dus ik denk daarover.quote:
Reality my assquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:19 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ja, maar dat mogen wij niet horen
Ik ook niet, 2 weken geleden was het nog lachwekkend, nu is het gewoon vervelend. Laten ze tegen Brainles zeggen dat hij niet kan zingen en gitaar spelen, klaar. Scheelt weer hoop poen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reality my ass
Zelfs het gitaarspelen vindt ik nu niks meer aan.
wanneer was dat wel leuk dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reality my ass
Die gozer pingelt toch steeds hetzelfde deuntje !
Als die dude(leraar) speeltquote:
Ooit gevonden dan? Hij is nu 4 maanden bezig en nog klinkt "tears from heaven" nergens naar, hij verkracht alleen dat nummer maar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reality my ass
Die gozer pingelt toch steeds hetzelfde deuntje ! (brian, that is)
ze hebben alleen last van de streams als Zdngmw er op is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Waarom hebben jullie toch altijd last met die streams, deze doen het altijd goed, uitzonderingen daar gelaten.
![]()
slechte computer, slechte verbinding..ik weet het niet. heb er ook pas sinds vandaag last van...maar weet nu ook wat het is..heel irritantquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Waarom hebben jullie toch altijd last met die streams, deze doen het altijd goed, uitzonderingen daar gelaten.
![]()
Nog nooit last gehad, behalve tijdens de hoertjes heel even.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
![]()
HIj is gefilmd tijdens het pissen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef F04 het volgende:
Bart zegt dat hij gefuckt is.
De volgende keer slaat hij die camera van de muur![]()
ik dacht al...maar bij deze krijg ik helemaal geen beeldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php. hij pakte de link niet sorry
yep ! ze stalkt hem een beetjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef CHAOS_ het volgende:
Die brief is volgens mij van een meisje wat hij in Suriname heeft ontmoet en iets mee heeft gehad, ziet er hetzelfde uit als een brief, die hij aan Natasja liet zien een tijdje terug. Geloof, dat het van zijn kant over is, leuk voor de vakantie, maar meer niet.
dat ligt dan echt bij jou, sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:28 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik dacht al...maar bij deze krijg ik helemaal geen beeld![]()
![]()
ah hij doet het..netop tijd want natasia gaat zo weer zingen...(bilding kettels in de skei)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php. hij pakte de link niet sorry
ow gelukkigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:31 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nee ik moest dat puntje weghalen nog![]()
Dat zien we de komende 2 weken wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef F04 het volgende:
Bart staat wel sterker in de groep dan Ilona.
dat hoeft inderdaad ook niet, ff een kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb totaal geen medelijden met BoerBart. Hij zit nu in de zelfde situatie als Ilona. Die kan ook alleen haar vriend maar zien met contactpunten.
Ja, ik heb op mijn toetsenbord ook een mute zitten, was ik ff vergetenquote:
Dat heet "oefenen".quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reality my ass
Die gozer pingelt toch steeds hetzelfde deuntje !
Doe dat dan maar in je garage, zonder webcamsquote:
vlgs mij is het onmogelijk geluidloos te eten met microfoon...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:46 schreef blomst het volgende:
Hoor ik iemand door een moeras lopen, is het Bart die aan het eten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |